November: Specu(k)laasweekend, is inmiddels volgeboekt!

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Anonymous schreef:'t Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht

Ik weet niet wie dit is, maar ik vind het wel erg aardig! :)
Simonne
klotje



Bericht door klotje »

Jan en Simonne schreef:
Anonymous schreef:'t Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht

Ik weet niet wie dit is, maar ik vind het wel erg aardig! :)
Simonne


dat was ik vergeten inteloggen

klotje
Walkabout
Berichten: 1453
Lid geworden op: vr 27 jun 2003, 13:24
Locatie: Hunnebedcity (Borger)

Pech



Bericht door Walkabout »

Hoi Simonne en Jan,

Wat onzettend naar zeg van jullie camper. Wat zullen jullie je akelig voelen bij zoveel pech in één keer. Helpen kunnen we jullie helaas niet, maar we zullen duimen dat het motortje maar snel weer als een zonnetje zal draaien en de kosten niet al te hoog zullen uitvallen.

Sterke ermee. Hopelijk komen we jullie snel weer tegen onderweg met jullie Hymer. Misschien zien we jullie nog even van het weekend bij Gerard.

Groetjes Gonda
Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 22359
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:04
Locatie: Asten

Re: Pech



Bericht door Toon »

Walkabout schreef:Hoi Simonne en Jan,

Wat onzettend naar zeg van jullie camper. Wat zullen jullie je akelig voelen bij zoveel pech in één keer. Helpen kunnen we jullie helaas niet, maar we zullen duimen dat het motortje maar snel weer als een zonnetje zal draaien en de kosten niet al te hoog zullen uitvallen.

Sterke ermee. Hopelijk komen we jullie snel weer tegen onderweg met jullie Hymer. Misschien zien we jullie nog even van het weekend bij Gerard.

Groetjes Gonda
hoe is het Gonga een beetje van de waps lijkt mij een beetje verkeerd te staan :oops: :oops: :oops:
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Afbeelding
Hymer E610
Berichten: 905
Lid geworden op: zo 23 nov 2003, 22:33
Locatie: Ottersum



Bericht door Hymer E610 »

Jan en Simonne schreef:Wij kunnen helaas niet mee :cry:
We hebben de camper naar de garage gebracht, omdat er links voor iets aanliep...
Wat blijkt: de hele linker aandrijfas voor is 6 maanden geleden verkeerd gemonteerd, is nu defect en moet vervangen worden. De distributiesnaar schijnt een tandje verschoven te zijn, door een slechte lagering: moet vervangen worden. Uitlaatspruitstuk blijkt te lekken: vervangen. Waterpomp lekt: vervangen. Carterdeksel lek: vervangen.
Leidingen van de stuurinrichting zijn verroest: moeten vervangen worden.
De hele motor moet eruit, dus die is vrijdag echt niet klaar..., dit wordt pas na het weekend.
Totaal kostenplaatje op dit moment: €2100,-
Daar gaat de vakantietoeslag van volgend jaar...
Fijn weekend allemaal, misschien komen we nog wel even met de kleine auto, om te kijken.
Groetjes,
Simonne
Geplaatst: Do 03 Nov 2005, 0:41 Onderwerp: Pech

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi Simonne en Jan,

Wat onzettend naar zeg van jullie camper. Wat zullen jullie je akelig voelen bij zoveel pech in één keer. Helpen kunnen we jullie helaas niet, maar we zullen duimen dat het motortje maar snel weer als een zonnetje zal draaien en de kosten niet al te hoog zullen uitvallen.

Sterke ermee. Hopelijk komen we jullie snel weer tegen onderweg met jullie Hymer. Misschien zien we jullie nog even van het weekend bij Gerard.

Groetjes Gonda



Zo duidelijk Toon :?:
--------------------------------------------

AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie