Camperpagina Peloponnesos

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
gast

Camperpagina Peloponnesos



Bericht door gast »

Bent u van plan een keer met de camper naar de Peloponnesos (Griekenland) te gaan, kijk dan eens op mijn nieuwe Camperpagina Peloponnesos. U vindt er veel reis-links, vrije overnachtingsplaatsen, campings, recepten, informatie over de veerboot vanuit Italië en nog veel meer.
Nieuwsgierig? Ga dan naar http://home.planet.nl/~Bloot015/

Goede reis!
Nico Bloot
Yojolly
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 0:14
Locatie: Doesburg

camperpagina



Bericht door Yojolly »

Nico,dat heb je hardstikke leuk gedaan.Ik had al bijna overal alles weggehaald,maar toch heb ik nog weer wat nieuws gevonden,en alles is nu bij elkaar .Wij zijn in mei met de boot naar Griekenland geweest,maar na 3 dagen de terugweg weer aanvaard ivm een overlijden.De G
riekenlandtocht moet dus maar een keer helemaal overgedaan worden.
Groetjes Yolanda
Nina
Berichten: 1007
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 22:05



Bericht door Nina »

Top, hele mooie site. Leuk om al die reisverhalen te lezen. We zijn onderhand flink verslingert geraakt aan de Peloponessos. Onlangs vier weken in Greece geweest, maar de heimwee knaagt alweer...........
Nina
Berichten: 1007
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 22:05



Bericht door Nina »

Heb trouwens de nieuwe tarieven van Minoan 2004 eens bekeken maar die zijn voor volgend (olympisch) jaar behoorlijk gestegen in vergelijking met andere jaren......!!
Superfast tarieven zijn zelfs zowat verdubbeld.
Geloof dat Minoan voor ons het voordeligste(-10% korting NKC) is maar Blue Star komt meestal eind januari met actie van 15% korting bij reservering. Dus dan even weer prijzen vergelijken....

Groetjes Nina
goud
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 12:14
Locatie: Lelystad
Contacteer:



Bericht door goud »

Mooie site. Wij hebben ook plannen om nog eens met de camper naar Griekenland te gaan. Deze pagina is wel stimulerend.
Margolia
Nina
Berichten: 1007
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 22:05



Bericht door Nina »

Margolia, het nadeel van Griekenland is dat als je er eenmaal bent geweest,.... je altijd weer gaat...
Een gewaarschuwd mens... :!:

Groetjes Nina
Laatst gewijzigd door Nina op ma 08 sep 2003, 18:56, 2 keer totaal gewijzigd.
goud
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 12:14
Locatie: Lelystad
Contacteer:



Bericht door goud »

Ben er 1 x geweest, meer dan 30 jaar geleden, met de trein naar Pireaus, paar dagen in de jeugdherberg, ja,ja dat deden we toen nog, en daar een kaartje gekocht om de oversteek naar Israel te maken. En toen was het al facinerend.
Nina
Berichten: 1007
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 22:05



Bericht door Nina »

Tjee, dat was destijds een hele reis!
Maar nu met je eigen campertje de Griekse wereld ontdekken is wel kicken hoor..........
bertje
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 11 jul 2003, 6:50
Locatie: antwerpen



Bericht door bertje »

hello,
is er iemand die informatie heeft om via andere wegen naar greece te reizen,met een mobilhome dus zonder de boot te nemen in italie .
graag reacties aub
albert.vervaecke@pandora.be
Laatst gewijzigd door bertje op zo 21 sep 2003, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Anneke F
Berichten: 1461
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:46
Locatie: Friesland/Zweden



Bericht door Anneke F »

bertje schreef:hello,
is er iemand die informatie heeft om via andere wegen naar greece te reizen,met een mobilhome dus zonder de boot te nemen in italie .
graag reacties aub
Je kunt via Roemenie/Bulgarije gaan, maar hoe dat momenteel reist weet ik niet. Je hebt geen visum meer nodig voor Roemenie.
Wij gingen vroeger via Yoegoslavie (pffffffff), maar hoe goed dat momenteel weer gaat (en wat het kost) weet ik helaas ook niet.
Wij zijn de laatste keer via Ancona gegaan met de camper op het camperdek, zodat je comfortabel naar Griekenland reist.
Je moet dan wel alles plannen en daar houden de meeste camperaars niet van..........
Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mogelijkheden.
Plaats reactie