Ervaring met ACSI Kampeerreizen?

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Camper_01

Re: Ervaring met ACSI Kampeer reizen?



Bericht door Camper_01 »

Schouwen schreef:
di 05 mar 2024, 15:52
Kijk ook eens bij Endless on wheels.
Die organiseren zelf, met max 10 campers.
Zijn nu in Marokko, Griekenland doen ze ook.

Ons bezwaar zijn de prijzen. Dergelijke reizen doen we zelf al jaren aaneen, voor 1/3 van dat geld..
Dit is toch een verdien model, voor niets gaat de zon op!
AadenAnke
Berichten: 13293
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door AadenAnke »

Mijn schoonouders hebben 19 jaar diverse groepsreizen met hun sleurhut gedaan via de ANWB en in dacht NKC minstens 2 van dat soort trips per jaar. Ze waren er wild van. Ook thuis waren het echte club mensen bridge en tot ver in hun 60e de korfbal ook diverse clubjes van de kerk als er maar mensen om hun heen waren en er contact was. Single was niets voor hun dan was het elk jaar (meer dan 20) elk jaar naar de zelfde camping in Frankrijk op het zelfde plekje en altijd uit eten in het zelfde restaurant 2 maal in de week op de camping aan het zelfde tafeltje en op dinsdag uit lunchen in het dorp na de markt. Natuurlijk op het zelfde plekje binnen of het terras. Wij hebben er 1 keer 1 week op de zelfde camping bij gestaan voor ons duidelijk niet ons ding. Heb als touringcarchauffeur groepsreizen gereden Contikie/Vermaat OAD en Koopmans zou er zelf nooit aan deelnemen maar de meeste mensen waren er helemaal weg van. Inderdaad onzekerheid lastig contact maken graag er bij horen onder gelijkgestemde zijn en niet van verrassingen houden zijn eigenschappen die je vaak op 1 van de deelnemende partners in meer of mindere mate terug vindt. Allemaal niets mis mee net zo goed dat er niets mis is met in je uppie op de meest afgelegen plekjes bivakkeren als dat jou ding is. Het enige nadeel wat ik van zo’n groep zelf aan de lijf heb ondervonden was dat er zo’n groep kwam toen wij ons plekje al hadden in genomen en betaald deze groep van een stuk of 20 campers en caravans om ons heen kwamen staan en ze nogal dwingend aanwezig waren hun tafels en stoelen konden wel ff 1 meter voor onze camper staan hun vroege ontbijt om 7 uur was nogal luidruchtig op een paar meter van je camper hebben de 2e dag naar de camping eigenaar aangegeven dat we gingen vertrekken omdat we niet nog 2 dagen omsloten door deze groep wilde staan. Dan krijg je wel een ander plekje nee we gaan! Je krijg je geld niet terug oké dan blijf ik en is er vanavond hier slaande ruzie dus bel maar vast naar de lokale politie oké oké oké je krijg je geld wel terug. Dus prima als je deel neemt aan zo’n groep denk dan ook aan andere kampeerders! En kom niet op de plek waar ik ben :shh:

Gr Aad
Vopper
Berichten: 2195
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Vopper »

En draai niet die vervloekte boenk boenk herrie :bang: :bang: ( verwacht ik trouwens niet van jou :-B )

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Premiumliner »

Heeft niets met groepen te maken, maar wel met (beschaafde) omgangsvormen.
Wij vragen onze deelnemers altijd nadrukkelijk om rekening te houden met de overige campinggasten.
Als 20 campers relatief kort na elkaar op de camping aankomen zonder rekening te houden met....dan gaat dat natuurlijk wel op een invasie lijken, al helemaal als deelnemers op luide toon elkaar gaan vertellen wat ze onderweg allemaal hebben meegemaakt.
Daarnaast merken we vaak dat andere campinggasten het ook heel interessant vinden als ze een groep camperaars zien aankomen en knopen vaak zelf een praatje aan om zich over de groepsreis te laten informeren.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1106
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Don Esteban »

>>Heeft niets met groepen te maken, maar wel met (beschaafde) omgangsvormen.<<
:thumbup: :thumbup:
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
sjoerdniqui
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:15

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door sjoerdniqui »

Mijn ouders hebben diverse reizen met de ACSI gemaakt en waren heel tevreden. Ze.kwamen op plekken waar je als zelfstandige reiziger niet kon komen. Bijvoorbeeld in bepaalde chateaus / bekende wijnhuizen in Frankrijk en Spanje.
Mijn vader vond de reizen beter georganiseerd en completer (meer diners/lunches en excursies inbegrepen) dan bij de NKC. Hij heeft vooraf erg getwijfeld om bij ze te boeken, maar was na de eerste keer volledig om.
.
Karmann Davis 590
Camper_01

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Camper_01 »

Wat een reclame voor deze club. Is dit toegestaan?
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80431
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Dafluc »

Ja.
Afbeelding
Camper_01

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Camper_01 »

Dafluc schreef:
wo 06 mar 2024, 8:51
Ja.
Beste Dafluc, bij deze mij gaarne uitschrijven. Wil niet meer deelnemen aan dit forum.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80431
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Dafluc »

Ik zal het doorgeven.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31994
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Bob Diesel »

Dit is toch geen reclame
Maar onderdeel van ,,Hoe,, kan je ook reizen met
In dit geval de camper,, toevallig gaan daar ook caravans mee
Maar reclame ervoor heb ik er nog niet in gelezen
Alleen ervaringen
Doe er je voordeel mee,,,,,,,,of niet
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80431
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Dafluc »

Er is inderdaad verschil tussen zoiets als Acsi, NKC of ANWB en bijvoorbeeld verzekeringen en garagebedrijven. Maar je hoeft hier niet te blijven als je dat niet wilt natuurlijk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1106
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door Don Esteban »

>>Er is inderdaad verschil tussen zoiets als Acsi, NKC of ANWB<<
Voor hen die het nog niet wisten: de ANWB is er sinds eind vorig jaar mee gestopt. Doodzonde want ook de ANWB organiseerde 50 jaar lang succesvolle reizen. Een van de argumenten was dat er te weinig belangstelling zou zijn de laatste jaren. Zowel deelnemers als ook reisleiders en de technische man hebben onbegrijpelijk hun hoofd geschud en zich afgevraagd: hoe kan je zo'n smoes verzinnen!! We weten allemaal dat het tegendeel waar is.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2438
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Ervaring met ACSI Kampeerreizen?



Bericht door pepon »

Wij gaan nu voor het derde jaar naar het Opa en Oma weekend van de NKC met de kleinkinderen.

Wij zijn niet zo van het groepsgevoel, dus een weekend is net mooi voor ons.

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Plaats reactie