Nieuw hier? Stel je even voor!

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Cram82
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 23 apr 2017, 20:40

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Cram82 »

Hallo, wij hebben net een 'nieuwe' camper gekocht. Een dethleffs globetrotter uit 2000. Gelijk een weekendje weggeweest. Heerlijk! Groeten Marco
Gebruikersavatar
lauradb
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 03 mei 2017, 13:22

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door lauradb »

Hallo allemaal,

wij hebben een Ford Nugget en gaan met veel plezier samen met hond en papegaai op pad zodra werk en weer het toelaten!
edwin65
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 sep 2016, 21:00

Even voorstellen



Bericht door edwin65 »

Hallo,

Mijn naam is Edwin Wolterinck, ben 52 jaar gelukkig getrouwd al 26 jaar en heb 2 dochters.
Ik ben werkzaam als operator bij Vredestein banden.
Hobby's klussen in en om het huis, aan auto's en onze camper.
Sinds een halfjaar een camper.
Een Citroen C25 turbo diesel bj.1989, met Hymer opbouw.
Gekocht in de wetenschap dat er nog het e.a. aan moest gebeuren.
We zijn nu een halfjaar verder en al het nodige gedaan o.a.
Alle dakluiken vervangen voor Heki's, andere voorstoelen, nieuwe banden en een bagage kist voor de kampeerstoelen en tafel, en verder allerlei kleine dingen die het aangenaam maken.
Al veel informatie van het forum gehaald, en nu maar eens voorstellen.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
jaap123
Berichten: 14
Lid geworden op: do 04 mei 2017, 17:21
Locatie: Heemskerk (NH)

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door jaap123 »

Al enige tijd meegelezen en nu aangemeld.
We hebben twee jaar geleden een Hymer B644 uit 2002 geïmporteerd uit Luxemburg. Is inmiddels opgewaardeerd tot 3850 kg nadat ik rijbewijs C1 heb behaald. We hebben inmiddels al flink wat tochten ermee gemaakt.

Afbeelding

Normandië.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3264
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door B1gcheese »

Welkom allemaal! En heel veel veilige kilometers gewenst.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Didi
Berichten: 4
Lid geworden op: do 04 mei 2017, 17:57

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Didi »

Didi hier,

Hallo,

Mijn naam is Didi, 36jaren en 2 kids van ongeveer 8 en 5.
Omdat we al enige tijd op zoek waren naar een leuke manier van reizen hebben we besloten om één van onze wagens te vervangen.
We hebben één van onze huidige wagens vervangen voor een busje. Dit om het aangename aan het nuttige te koppelen en te gebruiken als woon- werkverkeer en toch te kunnen reizen/kamperen met onze auto zonder op wat ruimte te moeten kijken.

Ik heb hier al redelijk wat gelezen en hoop dat ik jullie ervaringen kan bundelen om tot een mooi resultaat te komen, natuurlijk zal ik ook mijn ervaringen met jullie delen :P
Gebruikersavatar
Geert Huizing
Berichten: 592
Lid geworden op: ma 01 mei 2017, 21:51
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Geert Huizing »

Hallo allemaal,
Wij, Geert en Marian, kamperen al zolang we samen zijn, nu al ruim 35 jaar.
De eerste jaren hebben we met een tent gekampeerd, nadat onze oudste zoon was geboren hebben we een kleine caravan gekocht. Deze hebben we een jaar of 10 gehad, daarna zijn we overgestapt naar een vouwwagen vanwege ruimte en rijcomfort. We hebben hier altijd met heel veel plezier onze vakanties mee doorgebracht.
Op een bepaald moment hadden we allebei iets van: we willen wat meer gaan rondtrekken. We hebben in april voor een week een camper gehuurd om een trip te maken door Normandie. Dit is ons zo ontzettend goed bevallen dat we besloten hebben om een camper aan te schaffen.
We zijn verliefd geworden op een Burstner T602, deze camper heeft precies de indeling die ons erg aanspreekt, en sinds vandaag zijn we de gelukkige en zeer blije eigenaar van deze camper.
We hebben gelijk maar voor onze zomervakantie een overtocht geboekt naar Engeland. We gaan in juli / augustus naar zuid Engeland.
De Burstner die we hebben gekocht is van 2003 met naar verhouding niet al te veel kilometers op de teller, hij staat nu op 78.000 km.
Ik zal eerdaags kijken hoe ik hier foto's kan plaatsen van onze camper.
Groet,
Geert
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door jmkoole »

Welkom allemaal!
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
DFreeze
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 mei 2017, 12:03
Locatie: Dokkum, Friesland

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door DFreeze »

Hallo, Goswin hier. Sinds maart in het bezit van een Chausson 30 op een Ford Transit. Prachtige staat voor zijn 20 jaren, praktische indeling, lekker ruim... Wel wat rumoerig motorisch, en niet heel zuinig. Awel, je kunt niet alles hebben in deze leeftijdscategorie (en voor die prijs).

We hebben er met ons gezin (man, vrouw, 3 kinderen) zojuist een paar dagen in geoefend. Dat smaakt naar meer - maar dan niet in dit Hollandse weer :-) We zullen in de zomer het Franse land eens dichterbij bekijken.
Bijlagen
7.JPG
7.JPG (114.93 KiB) 2227 keer bekeken
Andor
Berichten: 200
Lid geworden op: do 06 apr 2017, 20:36

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Andor »

Veel plezier met de camper :thumbup: .stond deze toevallig in zeeland te koop ?
M.v.g andor
DFreeze
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 mei 2017, 12:03
Locatie: Dokkum, Friesland

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door DFreeze »

He Andor: yup, Zeeland. Wat een pokke-eind vanuit Dokkum, Friesland :o We hebben er maar meteen een dagje van gemaakt...
Andor
Berichten: 200
Lid geworden op: do 06 apr 2017, 20:36

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Andor »

Wij zijn er ook wezen kijken ,bijna 7 uur onderweg geweest :crazy: de verkoper heeft hierna zijn advertentie gewijzigt, wist niet wat er mee was .heb jij hem nu helemaal klaar gemaakt ? En alles dicht?
Zou top zijn :thumbup: zag er toen voor de rest supper uit . veel succes en mooie vankantie toe gewenst
DFreeze
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 05 mei 2017, 12:03
Locatie: Dokkum, Friesland

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door DFreeze »

Inderdaad, er was een mogelijk vochtprobleem in de koof. Hij heeft de advertentie (en de prijs) aangepast, en toen durfden we het wel aan. Ik heb de camper al behoorlijk onder handen gehad, maar de koof nog niet. Ik haal binnenkort het raam er voor weg, laat 'm drogen en kit de boel weer goed dicht.

Maar inderdaad, voor een camper van 20 jaar oud ziet 'ie er nog prachtig uit. Ook de bodem en het frame zijn nog heel netjes.
Jonathanl
Berichten: 42
Lid geworden op: di 09 mei 2017, 20:09

Re: Nieuw hier? Stel je even voor!



Bericht door Jonathanl »

Hey,

Ik ben Jonathan,28 jaar, en heb samen met mijn vriendin onze eerste camper gekocht. Een Rimor superbrig 679 van 1996 op basis van een Ford transit. Na de aankoop wat werk aan gehad maar vorig weekend de eerste keer weg. Naar Luxemburg, ging perfect!

Mvg
Plaats reactie