Waar zijn jullie van het weekend geweest?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Plaats reactie
bustner 625
Berichten: 37
Lid geworden op: zo 23 jun 2013, 9:58
Locatie: heesch

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door bustner 625 »

hallo allemaal .
we zijn afgelopen weekend tot vanmiddag in lottum geweest .
camperplaats in de verte ,erg leuke plaats zeer vriendelijke eigenaar .
we zullen daar zeker vaker naar toe gaan .
echt aan te bevelen voor mensen met honden .
gr martin
adria matrix 680 sl
Teisman
Berichten: 826
Lid geworden op: do 27 jan 2011, 12:10
Locatie: Dld

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Teisman »

Ja zeg dat wel. Wij waren afgelopen weekend zo ongeveer de enige zonder hond. Meer honden dan mensen. Jammer dat nog steeds sommige mensen de honden los laten lopen [THUMBS DOWN SIGN]
ellan vannin
Berichten: 1407
Lid geworden op: zo 09 feb 2014, 22:40
Locatie: Tongeren Belgie

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door ellan vannin »

Teisman schreef:Ja zeg dat wel. Wij waren afgelopen weekend zo ongeveer de enige zonder hond. Meer honden dan mensen. Jammer dat nog steeds sommige mensen de honden los laten lopen [THUMBS DOWN SIGN]
Tja dat denk ik ook wel eens van mensen met kinderen :wink:
All4dogs
RoelofH
Berichten: 375
Lid geworden op: do 12 dec 2013, 20:58
Locatie: Emmen

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door RoelofH »

Bollenroute in de Noordoostpolder gereden zaterdag , erg mooi :thumbup:
Daarna verrassend leuke plaats bezocht ; Emmeloord , met opvallend vriendelijke inwoners :thumbup: , waar kom je dat nog tegen dat je door bijna iedereen op straat begroet word en vriendelijk in de winkels geholpen word ?
Zondag rondje Flevopolder met Oostvaardersplassen gereden , beetje jammer van het miezerig weer .
In Kampen overnacht op de cp en maandag ruw gewekt doordat ze 30 meter verderop om halfacht funderingspalen in de grond gingen heien....... :( Ach ja , niet iedereen heeft vrij zeg maar , het werk gaat door he ...
Maandag lekker binnendoor naar huis gekacheld , was weer een geslaagd weekend !

Grtn Roelof .
ER IS ALTIJD WEL IETS TE DOEN
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door geuze »

Teisman schreef:Ja zeg dat wel. Wij waren afgelopen weekend zo ongeveer de enige zonder hond. Meer honden dan mensen. Jammer dat nog steeds sommige mensen de honden los laten lopen [THUMBS DOWN SIGN]
Het zou verboden moeten worden :bang:
pluk de dag voor je het weet is het over
Alien
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 20:52

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Alien »

Zeeland. Eerst in Ouddorp (camping Toppershoedje). Prima camping, vlak bij het strand. Groot voordeel van deze camping: er zijn ook hondvrije veldjes.
Later naar de Duinhoeve in Burgh Haamstede, hele grote camping maar daar merk je eigenlijk niets van. Zeer vriendelijk personeel en ook hier de mogelijkheid om hondvrij te staan. Aangenaam (acsi) tarief van 16 euro incl stroom enzo. En prima sanitair.
Deze camping ligt aan de duinrand, prachtig natuurgebied en je kunt er prima wandelen en fietsen. Supermarkt is er naast.
Jan Hester
Berichten: 10864
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:09
Locatie: Amsterdam

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Jan Hester »

Zutphen, aan de IJssel gestaan. Beetje wandelen en relaxen in deze mooie stad.
Jan Hester Amsterdam
AadenAnke
Berichten: 13293
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door AadenAnke »

Gewoon thuis en wat geklust aan huis en camper. Wat mij opvalt is altijd weer de discussie over honden. Nu heb ik zelf al jaren geen hond meer, maar was vroeger de trotse baas van een Duitse Herder. Ik had deze altijd aan de lijn behalve op de plaatse die bestemd waren om je hond los te laten. Er was nooit iemand die commentaar gaf over de hond. Waarom zouden ze? Ze hadden er geen last van. Zijn de honden bezitters van tegenwoordig minder van "geen overlast veroorzaken" of zijn de niet honden bezitters onverdraagzamer geworden?
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Camperaapje »

Onze hond Hugo loopt meestal los, maar hij is onder appèl.
Van jongs af aan geleerd om "voor te komen" als er wandelaars/fietsers aankomen...
Omdat hij is "gehersenspoeld" (= niet luisteren is aan de riem) negeert hij loslopende wandelaars/fietsers :lol: want hij is een vrijbuiter en los van de riem is zijn lust en zijn leven (en die van ons, want wij genieten zoals hij het voorbeeld geeft van wat genieten is :D )
Gebruikersavatar
Tardis
Berichten: 742
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 17:28
Locatie: Midden v/h land

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Tardis »

Wijstonden van donderdag t/m zondag op Camping Confrater aan de Hondsbossche zeewering.
Die doen aan de ACSI dus dat scheelde flink op de kosten. Tip: Boek laat zodat je niet van te voren hoeft te betalen. Ik heb online geen ACSI korting gevonden maar aan de kassa op verzoek wel :cheers:
Je kunt online je plekje ook uitkiezen.

Camping heeft prachtig sanitair en 2 leuke speeltuinen en is 50meter van het strand. Ideaal voor weekeindje uitwaaien. Aanrader !

Thomas
Reizen is het verbreden van je horizon en het verkennen van je dimensies... helaas slechts 3
(ondanks dat onze camper een Tard is :-)

Weet iemand de weg naar het restaurant aan het einde van de Galaxy

Modificaties aan Tardis en andere leuke ontwikkelingen vind je op http://www.3daybreaker.blogspot.com
Die aan de andere auto hier: http://midlivecrisis.blogspot.nl
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door reinolt »

Ik neem aan dat je Camping Corfwater bedoeld.


Sent from my iPad using Tapatalk
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
geuze
Berichten: 1637
Lid geworden op: ma 11 sep 2006, 22:07

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door geuze »

blues festival in kwadendamme lekker daar gestaan met de camper
pluk de dag voor je het weet is het over
Marlinda
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 06 mei 2015, 12:56

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Marlinda »

Afgelopen weekend was ik in de Ardennen op een camping bij La Roche, het weer was super en het was gezellig druk:)
Het bruggetje na de camping is erg smal maar als je eenmaal aan de overkant bent is het genieten!
Alien
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 20:52

Re: waar zijn we afgelopen weekend geweest?



Bericht door Alien »

Voor alle duidelijkheid: ik heb niets tegen honden. Ik heb wel iets tegen onopgevoede honden. Die ongevraagd met hun modderpoten tegen je opspringen. Of die de godganse dag zitten te blaffen, piepen en janken. Danwel lekker om zich heen schijten zonder dat het opgeruimd wordt. Om nog maar te zwijgen van agressief gedrag naar voorbijgangers.
Het is het beest niet te verwijten, de eigenaar wel.

Overigens hou ik ook niet van onopgevoede kinderen, die gillen schreeuwen en krijsen en niet gecorrigeerd worden. Bijvoorbeeld.

Maar dat terzijde.
Plaats reactie