Camper laten spuiten in Marokko

Algemene campervragen en -opmerkingen.
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Bericht door @3 »

Het zou het moderatie team sieren als hierover nu eens openheid van zaken wordt gegeven.

Is er iets of iemand een reden geweest het topic te verwijderen maak die gewoon kenbaar.
Alleen op die manier is een herhaling mogelijk uit te sluiten.

Geheimzinnig blijven doen en niets doen voedt alleen maar de speculatie.
Ook elk gelijksoortig draadje afsluiten helpt daar niet bij.

Het forum is er voor en door iedereen, gaat er schijnbaar iets niet goed dan is modereren een prima middel de boel in goed banen te blijven leiden maar censuur toepassen is not done lijkt mij.
Joep en Sjaan

Bericht door Joep en Sjaan »

Ik durf ook niet meer.
Abe weet jij nog hoe dat topic ging...hebt het laatste niet meer bij gehouden.
Volgens mij iets van Honden die hun camper in marokko gingen laten spuiten..

En een andere groep die zich geen hond vond.
Laatst gewijzigd door Joep en Sjaan op zo 07 nov 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Bericht door wingman01 »

ik heb via een PB om opheldering gevraagt, maar het lijkt er op dat de Moderators op dit moment geen antwoord hebben voor het verdwijnen van het (langst) lopende topic over het spuiten van een caravan
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Joep en Sjaan

Bericht door Joep en Sjaan »

Het spuiten van een caravan
Dat topic is er nooit geweest ..Ja klopt dat is een goeie van je :lol: :lol: :lol:
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Bericht door @3 »

wingman01 schreef:...het lijkt er op dat de Moderators op dit moment geen antwoord hebben voor het verdwijnen van het (langst) lopende topic over het spuiten van een caravan
Tja, iets wat je niet uit kan leggen is het beste genegeerd natuurlijk. In de hoop dat het vanzelf overgaat.
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Bericht door wingman01 »

@3 schreef:
wingman01 schreef:...het lijkt er op dat de Moderators op dit moment geen antwoord hebben voor het verdwijnen van het (langst) lopende topic over het spuiten van een caravan
Tja, iets wat je niet uit kan leggen is het beste genegeerd natuurlijk. In de hoop dat het vanzelf overgaat.
mij is niet verteld dat het genegeert word, dus heeft je uitspraak tot nu toe geen vaste grond, ik zelf denk dat 1 moderator het op 2 plaatsen zag staan , en daarom er 1 heeft afgesloten.....de verkeerde dus.maar we kunnen gewoon verder gaan met het topic, het is wel jammer dat een aantal nutigge tips niet meer zijn na te lezen, en het topic in feite ,,dood,, is
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland

Bericht door Abe »

Joep en Sjaan schreef:Volgens mij iets van Honden die hun camper in marokko gingen laten spuiten..
:lol3:
Groeten Abe
Afbeelding
@3
Berichten: 5033
Lid geworden op: zo 06 jun 2010, 11:05

Bericht door @3 »

wingman01 schreef:mij is niet verteld dat het genegeert word
Dat is niet iets wat verteld wordt, dit blijkt meestal. Zoals nu.

wingman01 schreef: ik zelf denk dat 1 moderator het op 2 plaatsen zag staan , en daarom er 1 heeft afgesloten.....de verkeerde dus.maar we kunnen gewoon verder gaan met het topic, het is wel jammer dat een aantal nutigge tips niet meer zijn na te lezen, en het topic in feite ,,dood,, is
Nee, het topic was gewoon verdwenen, was dat zo dan was een uitleg daarvan heel normaal en simpel geweest.
Nu blijven er toch veel vraagtekens waarvan men toch nog toe niet de intentie heeft getoond deze te beantwoorden. Sterker nog, gelijklijkende draadjes worden resoluut afgesloten.

Gewoon verder gaan is natuurlijk onmogelijk. Elk draadje heeft een uniek verloop al gaat het over hetzelfde onderwerp.
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:

Bericht door Marius »

Ik weet niet waar het topic heen is, de vraag is al gesteld in het moderators deel van het forum. Antwoord zal van zelf volgen.
Aloys schreef: Ook discussies die ontstaan over niets of weinig zullen we zonder aanzien des persoons weghalen. Wordt er iets van je "gegumd"? Jammer dan, maak je niet dik. En ga zeker ons werk niet moeilijker maken door een openbare discussie te starten over jouw bijdrage die is gewist! Want daar zitten we niet op te wachten, dat soort discussies zullen ook meteen worden verwijderd.
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Gesloten