Vraag over een Knaus integraal
Vraag over een Knaus integraal
Vraag wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een knaus
integraal en dan de type's Sun Liner en Travelliner. Tevens zou ik dit dan graag willen weten van een type Sun liner 654 bj. 2001 en een Travelliner type 710 H en 710 G. bj. 2001 . En misschien weet ook iemand nog
de nieuwprijs van deze campers van het jaar 2001 en hoeveel BPM er nu
nog op zit / bij komt, bij invoer uit Duitsland.
Alvast bedankt. Ici
integraal en dan de type's Sun Liner en Travelliner. Tevens zou ik dit dan graag willen weten van een type Sun liner 654 bj. 2001 en een Travelliner type 710 H en 710 G. bj. 2001 . En misschien weet ook iemand nog
de nieuwprijs van deze campers van het jaar 2001 en hoeveel BPM er nu
nog op zit / bij komt, bij invoer uit Duitsland.
Alvast bedankt. Ici
- Inferno
- Moderator
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
- Locatie: Zuid Holland
- Contacteer:
Hallo ICI welkom op dit forum!
De vraag die je stelt is helaas niet zo eenvoudig te beantwoorden. Als je de zoek functie gebruikt zal je veel informatie vinden over het importeren uit duitsland en de te verwachte kosten bijv:
http://www.camperforum.nl/search.php?mode=results
sunliner en travelliner zijn uitrustingsniveaus die waarschijnlijk per bouwjaar verschillen 710G is een model met garage. Waar de H voor staat weet ik niet.
Misschien Hubbed?
De vraag die je stelt is helaas niet zo eenvoudig te beantwoorden. Als je de zoek functie gebruikt zal je veel informatie vinden over het importeren uit duitsland en de te verwachte kosten bijv:
http://www.camperforum.nl/search.php?mode=results
sunliner en travelliner zijn uitrustingsniveaus die waarschijnlijk per bouwjaar verschillen 710G is een model met garage. Waar de H voor staat weet ik niet.
Misschien Hubbed?
-
- Berichten: 12121
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
- Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....
-
- Berichten: 12121
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
- Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....
Re: Vraag over een Knaus integraal
sunliner integraal vanaf 2004ici schreef:Vraag wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen een knaus
integraal en dan de type's Sun Liner en Travelliner. Tevens zou ik dit dan graag willen weten van een type Sun liner 654 bj. 2001 en een Travelliner type 710 H en 710 G. bj. 2001 . En misschien weet ook iemand nog
de nieuwprijs van deze campers van het jaar 2001 en hoeveel BPM er nu
nog op zit / bij komt, bij invoer uit Duitsland.
Alvast bedankt. Ici
travelliner integraal vanaf 1997
710 H heeft een vastbed achterin [kan zijn een rondzit waar een bed van de maken is]
710 G is volgens mij de 710 HG
de H staat dan weer voor het vaste bed achterin
de G staat voor garage en daarboven dan weer het vaste bed
de nieuwprijs is moeilijk door mij op te geven zal ongeveer rond de 100.000 gulden geweest zijn maar die is ook minder belangrijk
belangrijker is de dagwaarden
want daar reken je nu voor af bij de koop
het model van 2001 zal dan wel de travelliner zijn
die is dus ongeveer 5 jaar oud
daar krijg je ongeveer 70 % bpm korting op van de ongeveer €12000 bruto BPM
plus de nodige extra's
zelfs voor de 16"banden betaal je BPM
dus het juiste bedrag opgeven is moeilijk
Een gezond mens heeft duizend wensen
Een ziek mens maar een
Een ziek mens maar een
-
- Berichten: 12121
- Lid geworden op: di 22 feb 2005, 23:18
- Locatie: rotterdam, zuid-holland, nederland, europa, enz.....
Knaus
ICI,
Ik mag uit ervaring spreken. 7 jaar een Travelliner 640 MH 1999 gehad. Nu een nieuwe SunLiner 658LG. Travelliner was het topmodel van Knaus. Daar zijn ze mee gestopt en sinds wat jaren is de SunLiner het "topmodel". Voor alle duidelijkheid, de Travelliner was van betere kwaliteit en standaard zat er meer in. De Travelliner heeft alleen wat meer plastic aan de buitenkant wat nog wel eens door weersinvloeden minder wordt.
710 (G arage) H is hefbed (boven bestuurdersstoel). Al wil Knaus in mijn ogen wel eens een beetje wisselen met de aanduidingen. Nu een LG (L= Lzit) G=garage, maar evengoed een extra hefbed boven stuur.
O, ja, in het begin, (ook die 640 van mij) die had geen ALKO chassis, dus ook geen dubbele bodem. In die 640 zat ik wat krap in de opbergruimte. Later werden ze dacht ik ook met dubbele bodem gemaakt.
Bert
Ik mag uit ervaring spreken. 7 jaar een Travelliner 640 MH 1999 gehad. Nu een nieuwe SunLiner 658LG. Travelliner was het topmodel van Knaus. Daar zijn ze mee gestopt en sinds wat jaren is de SunLiner het "topmodel". Voor alle duidelijkheid, de Travelliner was van betere kwaliteit en standaard zat er meer in. De Travelliner heeft alleen wat meer plastic aan de buitenkant wat nog wel eens door weersinvloeden minder wordt.
710 (G arage) H is hefbed (boven bestuurdersstoel). Al wil Knaus in mijn ogen wel eens een beetje wisselen met de aanduidingen. Nu een LG (L= Lzit) G=garage, maar evengoed een extra hefbed boven stuur.
O, ja, in het begin, (ook die 640 van mij) die had geen ALKO chassis, dus ook geen dubbele bodem. In die 640 zat ik wat krap in de opbergruimte. Later werden ze dacht ik ook met dubbele bodem gemaakt.
Bert
- Inferno
- Moderator
- Berichten: 27085
- Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
- Locatie: Zuid Holland
- Contacteer:
Dus...
H is heck of Hubb (tis tenslotte deuts).
Nou ehh G is Garagewat heb je op de Garage? een Heckbett
ehh... dan hebben we nog FB Fransosisch bett enne die getallen staan voor de lengte... van de opbouw wel te verstaan.
De travelliners gingen gemiddeld elke zomer naarde sun dus naam aangepast in sunliner tada...
Sorry ik liet mij even gaan...
Ik mag ook niets zeggen met mijn delfin...
H is heck of Hubb (tis tenslotte deuts).
Nou ehh G is Garagewat heb je op de Garage? een Heckbett
ehh... dan hebben we nog FB Fransosisch bett enne die getallen staan voor de lengte... van de opbouw wel te verstaan.
De travelliners gingen gemiddeld elke zomer naarde sun dus naam aangepast in sunliner tada...
Sorry ik liet mij even gaan...
Ik mag ook niets zeggen met mijn delfin...
knaus
Toon,
v.w.b. de prijs van 100.000 gulden toentertijd zit je zeker de helft te laag.
De Traveller 640MH kostte in 1999 al ongeveer 150.000 gulden. Helaas ben ik het met de meesten eens, "Een bulk geld voor wat je krijg".
De 710G uit 2001 moet tegen de 200.000 gulden gekost hebben. Sorry dat ik hier even nog de gulden gebruik.
v.w.b. de prijs van 100.000 gulden toentertijd zit je zeker de helft te laag.
De Traveller 640MH kostte in 1999 al ongeveer 150.000 gulden. Helaas ben ik het met de meesten eens, "Een bulk geld voor wat je krijg".
De 710G uit 2001 moet tegen de 200.000 gulden gekost hebben. Sorry dat ik hier even nog de gulden gebruik.
Re: knaus
bertt schreef:Toon,
v.w.b. de prijs van 100.000 gulden toentertijd zit je zeker de helft te laag.
De Traveller 640MH kostte in 1999 al ongeveer 150.000 gulden. Helaas ben ik het met de meesten eens, "Een bulk geld voor wat je krijg".
De 710G uit 2001 moet tegen de 200.000 gulden gekost hebben. Sorry dat ik hier even nog de gulden gebruik.
Een beetje overdrijven mag hier wel
Maar het moet niet teveel opvallen