Voors en tegens bij aankoop camper

Algemene campervragen en -opmerkingen.
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:



Bericht door fredsanno »

Ach dan beval je toch gewoon IN de camper...is tie gelijk ingewijd!!! :lol: :lol:

Succes vrijdag!! :lol: :D
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

is tie gelijk ingewijd!!!
Moet de camper wel wijd genoeg zijn want benen kunnen lang zijn :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 794
Lid geworden op: wo 05 jul 2006, 20:03
Locatie: West-Friesland



Bericht door Micha »

Besmetting met het campervirus doet zich bij de meeste camperaars voor geruimte tijd voordat tot aankoop wordt besloten. Jullie zijn nog niet zo ver. Mijn advies: nu niet kopen. Vergelijk jullie situatie met een gedwongen huwelijk: kijken of het na enige tijd klikt. Zonde van de tijd, zonde van het geld.
Gebruikersavatar
Dream Away
Berichten: 200
Lid geworden op: ma 13 nov 2006, 22:03
Locatie: Noord Brabant



Bericht door Dream Away »

Micha schreef:Besmetting met het campervirus doet zich bij de meeste camperaars voor geruimte tijd voordat tot aankoop wordt besloten. Jullie zijn nog niet zo ver. Mijn advies: nu niet kopen. Vergelijk jullie situatie met een gedwongen huwelijk: kijken of het na enige tijd klikt. Zonde van de tijd, zonde van het geld.
:shock: Gedwongen?
Er staat echt niemand achter ons die zegt dat wij moeten hoor.
Met deze reactie kan ik echt helemaal niets, sorry.
Home is where we park it!
Joep en Sjaan



Bericht door Joep en Sjaan »

Micha schreef:Besmetting met het campervirus doet zich bij de meeste camperaars voor geruimte tijd voordat tot aankoop wordt besloten. Jullie zijn nog niet zo ver. Mijn advies: nu niet kopen. Vergelijk jullie situatie met een gedwongen huwelijk: kijken of het na enige tijd klikt. Zonde van de tijd, zonde van het geld.
Ja mij hebben ze gedwongen ik moest een camper kopen en nu zit ik
met een virus wat me nog tijd kost ook en geld O help .
nou Micha als jouw camper nu gauw gewipt word ben je gauw van je virus af ...... :oops: :oops: ook je geld :roll: :roll:
Voordeel is het kost je geen tijd meer :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie