Stofferen camperstoelen

Algemene campervragen en -opmerkingen.
henk2
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 15 jun 2003, 22:16
Locatie: Oosterstreek

Stofferen camperstoelen



Bericht door henk2 »

wie heeft ervaring met het opnieuw laten stofferen van de camper stoelen.
de voorkeur gaat uit naar leer. Waar kan ik dit op een goede manier laten uitvoeren en wat zijn de kosten?

Graag jullie advies.

B.v.D.

Henk2 :lol:

Let op: Topic is uit 2004
chinook
Berichten: 122
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 23:03
Locatie: beek gem. bergh



Bericht door chinook »

firma j v.d. jagt & zoon.
bermweg 22 3059 la,
rotterdam.
succes.
als dit niet iets is, heb ik er nog een stuk of 20 voor je.
hansfiets
Berichten: 683
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:45
Locatie: den haag

bekleden



Bericht door hansfiets »

mijn hymer is door de fa vd Jagt op een meer dan perfecte wijze bekleed niet goedkoop maar 200 procent ook de na service is goed vr gr Hans Welp (het is niet in rotterdam maar in oud verlaat onder de rook van rotterdam tel no is correct )
MichaelKroese



Bericht door MichaelKroese »

hansfiets
mijn hymer is door de fa vd Jagt op een meer dan perfecte wijze bekleed niet goedkoop maar 200 procent ook de na service is goed vr gr Hans Welp
(het is niet in rotterdam maar in oud verlaat onder de rook van rotterdam tel no is correct )
Wat is naar jou inzicht "niet goedkoop", in welke richting zou ik dan moeten denken? 100 euro per stoel?? of zoiets? :wink:
Godfried
Berichten: 2182
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 14:51



Bericht door Godfried »

Maart dit jaar €385 per stoel met stof, maar was met veel vormstukken.
concorde
Berichten: 538
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 11:14
Locatie: Heemskerk/Altea



Bericht door concorde »

6 jaar geleden 2 Hymerstoelen laten bekleden met leer.
Kostte toen 1785,00 gulden. Reken nu maar 500 euro per stuk.

Nico
Nico
Berichten: 832
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 7:57
Locatie: Rotterdam
Contacteer:



Bericht door Nico »

Hallo Henk,
Wij hebben 2 jaar geleden alle kussen van de camper vernieuwd. Ook de 2 voorstoelen opnieuw laten bekleden. We hebben dit laten doen bij Meubelstoffeerderij Rhoon in Rhoon. Die zit achter het benzinestation.
Als je daar even langs gaat krijg je gelijk een prijs en kun je stalen uitzoeken. Bij ons heeft hij dat tot volle tevredenheid gedaan!!!!

Nico
asje
Berichten: 4
Lid geworden op: za 23 okt 2004, 17:27
Locatie: schijndel

Re: Stofferen camper stoelen



Bericht door asje »

[quote="henk2"]wie heeft ervaring met het opnieuw laten stofferen van de camper stoelen.
de voorkeur gaat uit naar leer. Waar kan ik dit op een goede manier laten uitvoeren en wat zijn de kosten?

Graag jullie advies.

B.v.D.
wij zijn ook bezig om de camper opnieuw te laten stofferen, bij 3 verschillende bedrijven offerte's opgevraagd:
alle kussens, de stoelen voorin en voor 3 zitkussens nieuwe vulling.
de bedragen varieëren van 2100 tot 795 euro, en dan word er van de zelfde prijs van het stof uitgegaan!
dus ff rondkijken zou ik zeggen. :wink:
Gebruikersavatar
Turboduc
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 01 mei 2013, 15:23

Re: Stofferen camper stoelen



Bericht door Turboduc »

Ik was ook al een hele tijd op zoek naar een goede en goedkope bekleder,....de meeste bedrijven zitten toch wel rond de 600/700 € per stoel.
Bij toeval kwam ik deze site tegen, bij mij nog geen 2 kilometer vandaan.http://www.kslederinbouw.nl/

Ik heb mijn stoelen laten bekleden met leer, voor nog geen €300 per stuk en ziet er keurig en professioneel uit.Afbeelding
Laatst gewijzigd door Turboduc op do 02 mei 2013, 12:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Grizzly 700 EPS
LaStrada Avanti L Exclusive(Ducato 250)
Burstner T600 28idTD (Ducato 230)
jos654
Berichten: 36
Lid geworden op: do 13 okt 2011, 11:49

Re: Stofferen camperstoelen



Bericht door jos654 »

Hallo we hebben onze stoellen,en bank elzit,en bed rondom met leer laten bekleden en nieuw schuim. in Portugal voor 1050 euro.
Een nieuw bed op maat gesneden met scheeps kantoenen hoes er omheen,de matras memmorie schuim 20cm dik voor 100 euro.
de de ventilatie borden zijn met skyleer bekleed.de isri stoellen was veel werk veel kleine lapjes ,maar mooi :thumbup: :thumbup:
Ria Boon
Berichten: 223
Lid geworden op: za 02 jan 2010, 23:22
Locatie: Nieuwlande

Re: Stofferen camperstoelen



Bericht door Ria Boon »

henk2 schreef:wie heeft ervaring met het opnieuw laten stofferen van de camper stoelen.
de voorkeur gaat uit naar leer. Waar kan ik dit op een goede manier laten uitvoeren en wat zijn de kosten?

Graag jullie advies.

B.v.D.

Henk2 :lol:
Ik heb het zelf gedaan maar stof.
http://www.oldedivan.nl in Zuidwolde (zuid drenthe) doet truckinterieurs en dus ook stoelen.
Geen idee wat het kost. Ik borduur alleen voor hun stoelhoezen, tunnelmatten en deurpanelen en naai nog wel eens gordijnen voor vrachtwagens. http://www.befana.nl
Ria Boon
Camperplaats de Bonenstee. www.debonenstee.nl
Gebruikersavatar
Eemspoort
Berichten: 748
Lid geworden op: wo 05 okt 2011, 14:52
Locatie: Dieren

Re: Stofferen camperstoelen



Bericht door Eemspoort »

Draadje is 9 jaar oud, ik denk dat Henk2 inmiddels wel een keer voorzien is. :lol:
GMC Midas Mini 190 '76
Droomt stiekem van een pre-'86 Hymer S660....
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Stofferen camper stoelen



Bericht door javanes »

Turboduc schreef: Ik heb mijn stoelen laten bekleden met leer en ziet er keurig en professioneel uit.
En vind je dan ook dat de armleuningen er professioneel uitzien?
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Mieke tVD
Berichten: 6037
Lid geworden op: za 27 nov 2004, 14:33
Locatie: Z Limburg

Re: Stofferen camperstoelen



Bericht door Mieke tVD »

Eemspoort schreef:Draadje is 9 jaar oud, ik denk dat Henk2 inmiddels wel een keer voorzien is. :lol:
Zou hij de camper nog hebben? :lol:
Een gelukkig mens is Zij/Hij die tevreden is.
Plaats reactie