Satelliet ontvanger

Accessoires als alarm, omvormer,
zonnepaneel, satelliet-TV, camera's etc.
Plaats reactie
guyke

Satelliet ontvanger



Bericht door guyke »

wie weet er een bedrijf die mijn compleete tv-sat.ontvanger in orde kan maaken,camper is nog maar 6 maanden oud maar kan alleen maar duitse kanalen aan. (uit duitsland ingevoerd )moet wel goed en netjes gebeuren omgeving den bosch b.v.d.
gast

sateliet ontvanger



Bericht door gast »

Ik heb ook een probleem met een satelietschotel (kathrein)
Ze hebben mij geadviseerd om kontakt op te nemen met een zekere Harry Damen uit BUDEL deze werkt en repareerd alles op dat gebied
Wij hebben inmiddels kontakt met deze gehad en ziet er heel positief uit
Er zullen ongetwijfeld nog meer zijn die dit kunnen,maar deze is ook niet zover bij jullie vandaan (in de buurt van Eindhoven)
Het adres is: recresat@tiscali.nl
Veel sukses
:D
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:



Bericht door Stannalux »

Is het niet een analoge ontvanger? want dan pak je rtl en sbs enz enz niet!
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
F&G
Berichten: 17
Lid geworden op: di 01 feb 2005, 12:39
Locatie: GRONINGEN
Contacteer:

sat ontvanger



Bericht door F&G »

Ik weet niet of ik het goed heb maar zou het niet komen omdat er (waarschijnlijk) geen decoder bijzit waar je een kaart in kan doen
Bij mijn weten is dit in Duitsland niet gebruikelijk en omdat het hier gaat om een uit DUITSLAND ingevoerde CAMPER is het daar ook niet van toepassing
Dan zou je het met een NEDERLANDSE receiver kunnen proberen en lukt het je waarschijnlijk wel
veel sukses
Iets weten is vaak leuker dan niets te weten
Gast



Bericht door Gast »

er moet inderdaad een andere kast in waar een kaart in kan,en eventeweel nog meer. er zit een zelfzoekendeschotel op en dit moet dan allemaal weer super werken!!en mooi weg gewerkt worden!!dus zoek ik een goed bedrijf in de omgeving van den bosch ik betaal liever te veel voor goed als weinig voor slecht b.v.d. groeten
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1898
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:



Bericht door Rob66 »

Neem bijvoorbeeld de Lemon 030CI digitale satellietontvanger, een CanalDigitaal Mediaguard CI module en smartcard.

Stop de coaxkabel, die normaal naar je analoge ontvanger loopt, in de lnb-ingang van de Lemon. Maak een kort kabeltje van de Lemon loop-uit naar de analoge ontvanger en je bent klaar.

Zoeken: Zet de Lemon in de stand-by stand en als de installatie de Astra-satelliet gevonden heeft zet je de Lemon aan. Je kan nu de Nederlandse stations bekijken.

Succes
Rob
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
Gast



Bericht door Gast »

rob is dit allemaal mogelijk in uw bedrijf en kan ik dit op afspraak bij jullie laten verzorgen en eventeweel op wachten is vanaf hier tog ongeveer 125 km en nog een vraag er zitten zonnepaneele op weet jij daar ook raadt mee dit alleen voor uitleg hier over deze camper is een iveco met bustner opbouw de 851-2 bj. 07 - 2004 b.v.d. groeten
gast

sat antenne



Bericht door gast »

Met aandacht las ik de mogelijkheden maar blijft er voor mij toch nog een vraag over.Waneer ik het op de manier zou doen zoals u omschrijft
(ik heb nu een anologe zelfzoekende instalatie) is het dan DIGITAAL?
het scheelt dan wel heel wat EURI's :roll:
Ik wil wel graag digitaal omdat men dus ook al zegt, dat Anoloog alleen nog dit jaar te gebruiken is.
:cry:
Anneke F
Berichten: 1461
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:46
Locatie: Friesland/Zweden

Re: sat antenne



Bericht door Anneke F »

gast schreef:M
(ik heb nu een anologe zelfzoekende instalatie) is het dan DIGITAAL?
het scheelt dan wel heel wat EURI's :roll:
Ik wil wel graag digitaal omdat men dus ook al zegt, dat Anoloog alleen nog dit jaar te gebruiken is.
:cry:

Alleen dit jaar nog? :?:
Waar kan ik dit lezen/uitzoeken?
Gast

Re: sat antenne



Bericht door Gast »

gast schreef:Met aandacht las ik de mogelijkheden maar blijft er voor mij toch nog een vraag over.Waneer ik het op de manier zou doen zoals u omschrijft
(ik heb nu een anologe zelfzoekende instalatie) is het dan DIGITAAL?
het scheelt dan wel heel wat EURI's :roll:
Ik wil wel graag digitaal omdat men dus ook al zegt, dat Anoloog alleen nog dit jaar te gebruiken is.
:cry:
De Duitse zenders varanderen niet, en met een automatische swits kan je op annaloog naar de satellite zoeken dan zet je de annaloge uit en de degitale onvanger aan en je hebt beeld
Stannalux
Berichten: 4462
Lid geworden op: zo 18 apr 2004, 13:18
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: sat antenne



Bericht door Stannalux »

Anonymous schreef:
gast schreef:Met aandacht las ik de mogelijkheden maar blijft er voor mij toch nog een vraag over.Waneer ik het op de manier zou doen zoals u omschrijft
(ik heb nu een anologe zelfzoekende instalatie) is het dan DIGITAAL?
het scheelt dan wel heel wat EURI's :roll:
Ik wil wel graag digitaal omdat men dus ook al zegt, dat Anoloog alleen nog dit jaar te gebruiken is.
:cry:
De Duitse zenders varanderen niet, en met een automatische swits kan je op annaloog naar de satellite zoeken dan zet je de annaloge uit en de digitale onvanger aan en je hebt beeld
Sorry dat was ik voor de verandering weer een keer
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1898
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:



Bericht door Rob66 »

Anonymous schreef:rob is dit allemaal mogelijk in uw bedrijf en kan ik dit op afspraak bij jullie laten verzorgen en eventeweel op wachten is vanaf hier tog ongeveer 125 km en nog een vraag er zitten zonnepaneele op weet jij daar ook raadt mee dit alleen voor uitleg hier over deze camper is een iveco met bustner opbouw de 851-2 bj. 07 - 2004 b.v.d. groeten
Ja, dat kunt u bij ons laten verzorgen en u kunt erop wachten.
Wel graag een afspraak maken.

Wat zijn de vragen over de zonnepanelen? Als u die hier stelt zal ik ze hier ook beantwoorden, anderen kunnen daar ook over meedenken en anderen kunnen er misschien weer iets van opsteken.
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 1898
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:53
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: sat antenne



Bericht door Rob66 »

gast schreef:Met aandacht las ik de mogelijkheden maar blijft er voor mij toch nog een vraag over.Waneer ik het op de manier zou doen zoals u omschrijft
(ik heb nu een anologe zelfzoekende instalatie) is het dan DIGITAAL?
het scheelt dan wel heel wat EURI's :roll:
Ik wil wel graag digitaal omdat men dus ook al zegt, dat Anoloog alleen nog dit jaar te gebruiken is.
:cry:
U heeft er nog steeds een digitale ontvanger bij nodig maar u kunt wel de huidige installatie gebruiken.

Dat analoog alleen nog dit jaar te gebruiken is zal wel niet waar zijn. De Duitse stations hebben allemaal een contract afgesloten met de SES en dienen dat dan ook wel uit. Er zullen wel stations zijn waarvan de contracten volgend jaar afgelopen zijn, misschien ook pas over twee jaar, who knows.
Voorheen Worldwide Satellite; Verkocht en monteerde satellietontvangers, schotels, LED tv's, airco's, zonnepanelen, omvormers etc. voor campers en caravans. Vele jaren ervaring. www.wwsat.nl
Sponsor van de Campersite.nl
Plaats reactie