camperplaats in Cuijk?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Elly
Berichten: 227
Lid geworden op: do 22 jun 2006, 13:50
Locatie: Achterhoek

camperplaats in Cuijk?



Bericht door Elly »

Volgende week ga ik, voor de eerste keer alleen, met een van de honden een nacht met de camper op pad. De hond moet gedekt worden in Cuijk.
Kent iemand een overnachtingsplaats of camping, die nog open is, in deze omgeving?
We hebben wel eens een nacht in Beers gestaan maar volgens mij is deze plaats gesloten. In Cuijk kun je zover ik na kan gaan niet vrij overnachten.

Groet Elly
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Volgens mij kan je nog steeds in Beers staan. Volgens een reactie op campercontact hebben er vorig weekend nog campers gestaan.

Als je verder geen voorzieningen nodig hebt, kan je ook gaan staan in Grave http://www.campercontact.nl/cc_reacties.php?sc=8651
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:



Bericht door de hoekies »

Alternatief is Escharen bij Bistro de Brouwketel aan de Hoogeweg 9 N51.74175, O 05.73581
Volgens mijn gegevens mag je daar op de parkeerplaats overnachten
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Elly
Berichten: 227
Lid geworden op: do 22 jun 2006, 13:50
Locatie: Achterhoek



Bericht door Elly »

Bedankt voor het meedenken. Ik kan nu zelfs kiezen.

Groet Elly
Plaats reactie