Mirage Mir 2000

Algemene campervragen en -opmerkingen.
Plaats reactie
Constant
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 23:06
Locatie: Sint Oedenrode
Contacteer:

Mirage Mir 2000



Bericht door Constant »

Ik heb mijn camper verkocht en ben op zoek naar een andere. Ik wil graag weten of bij deze Mirage gordels zitten op de tegenover elkaar geplaatste banken. Deze camper heeft namelijk geen dinette maar banken die niet in de rijrichting staan.

Als er mensen zijn die nog meer informatie over deze camper hebben zoals bekende gebreken of juist positieve punten hou ik me ook aanbevolen.

Constant
gijsenbep
Berichten: 2608
Lid geworden op: za 24 jan 2004, 13:09
Locatie: genemuiden
Contacteer:



Bericht door gijsenbep »

hoi constant,wij rijden zelf een mirage dan wel geen mir 2000 maar een master by mirage ,en zijn zeer tevreden ,hebben ook de banken in rij richting en hier ook geen gordels is ook niet verplicht,weet niet of de mir die je op het oog hebt een garage heeft ,hier vind ,vond ik het enigste nadeel dat de garage vloer niet geisoleerd is ,maar dit is vrij eenvoudig zelf te realiseren ,verder vind en wij mirage een pracht camper en snap ik eigenlijk niet dat je er maar zo weing ziet in nederland ,wel jammer dat ze geen importeur meer in nederland hebben ,groetjes en succes met de aankoop p.s zoals je op onze avater kunt zien is wintersport ook geen probleem
groetjes gijs en bep uit de parel van n.w overijssel {en gijs kletst graag}
https://www.flickr.com/photos/gijsenbep/
Constant
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 23:06
Locatie: Sint Oedenrode
Contacteer:



Bericht door Constant »

gijsenbep schreef:hoi constant,wij rijden zelf een mirage dan wel geen mir 2000 maar een master by mirage ,en zijn zeer tevreden ,hebben ook de banken in rij richting en hier ook geen gordels is ook niet verplicht,weet niet of de mir die je op het oog hebt een garage heeft ,hier vind ,vond ik het enigste nadeel dat de garage vloer niet geisoleerd is ,maar dit is vrij eenvoudig zelf te realiseren ,verder vind en wij mirage een pracht camper en snap ik eigenlijk niet dat je er maar zo weing ziet in nederland ,wel jammer dat ze geen importeur meer in nederland hebben ,groetjes en succes met de aankoop p.s zoals je op onze avater kunt zien is wintersport ook geen probleem
Bedankt voor je reactie...

Dat het niet verplicht is dacht ik al maar ik ben van mening dat ik mijn kinderen niet los in de camper moet laten zitten. Ik heb inmiddels wel op foto's van vergelijkbare campers gezien dat er heupgordels op die banken zitten.

Ik ben bezig om wat types te zoeken die me aanstaan en wil dan in de komende maanden weer een andere camper kopen. In verband met mijn gehandicapte zoon moet ik een garage met vast bed of stapelbed en dubbele dinettes of zoals bij die mirage 2 banken hebben.

Constant
gijsenbep
Berichten: 2608
Lid geworden op: za 24 jan 2004, 13:09
Locatie: genemuiden
Contacteer:



Bericht door gijsenbep »

hoi constant,heb je misschien een link naar die mirage die je te koop weet te staan,ciaoo
groetjes gijs en bep uit de parel van n.w overijssel {en gijs kletst graag}
https://www.flickr.com/photos/gijsenbep/
Constant
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 23:06
Locatie: Sint Oedenrode
Contacteer:



Bericht door Constant »

gijsenbep schreef:hoi constant,heb je misschien een link naar die mirage die je te koop weet te staan,ciaoo
Ik hoop dat dit lukt...

http://www.mobile.de/SIDORBr8ZTwh3f65Gv ... 273936155&

Groeten,

Constant
gijsenbep
Berichten: 2608
Lid geworden op: za 24 jan 2004, 13:09
Locatie: genemuiden
Contacteer:



Bericht door gijsenbep »

da,s een mooi ding in zilvergrijs en de prijs is als hij goed ook niet slecht ,ciaooo
groetjes gijs en bep uit de parel van n.w overijssel {en gijs kletst graag}
https://www.flickr.com/photos/gijsenbep/
Constant
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 18 mar 2005, 23:06
Locatie: Sint Oedenrode
Contacteer:



Bericht door Constant »

gijsenbep schreef:da,s een mooi ding in zilvergrijs en de prijs is als hij goed ook niet slecht ,ciaooo
Ik moet volgende week een auto op gaan halen bij Munchen en dan wil ik op de terugweg gaan kijken of hij in orde is. Ik wil eigenlijk al heel lang een integrale camper maar ik moet of een dubbele dinette hebben of zoals bij deze camper aparte banken die wat verder van elkaar staan.

En dan met zo'n grote garage voor het looprek, de rolstoel en een speciale wandelwagen is echt geweldig. Ik heb nu een garage onder een stapelbed en daar past het met de stoelen en tafel net niet in. Er staat dan ook altijd nog een vervoermiddel in de douche.

Mocht iemand nog een integrale camper weten met dubbele dinette en een grote garage dan graag een berichtje.

Constant
Gebruikersavatar
Jacko
Berichten: 1179
Lid geworden op: do 25 aug 2005, 8:32
Locatie: noord-holland



Bericht door Jacko »

hoy. ik denk dat dit wel wat voor jullie is, in iedergeval een garage voor liefhebbers , kijk maar op www.worldnextdoor.nl. en dan bij de scania

groetjes, john.
trotse eigenaar van een hymer 644 g van het bouwjaar 2002.
Gebruikersavatar
Peter LMC
Berichten: 10186
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:51
Locatie: Parel van de kempen
Contacteer:



Bericht door Peter LMC »

Hallo Constant.

Mirage heeft altijd mooie strakke goed afgewerkte
campers gemaakt .

Vlak bij jullie dorp in Son zit (of zat) een dealer.
Gebruikersavatar
Carel Camperfreak
Berichten: 12802
Lid geworden op: za 13 nov 2004, 22:26
Locatie: ut noorden v/h land
Contacteer:



Bericht door Carel Camperfreak »

Jacko schreef:hoy. ik denk dat dit wel wat voor jullie is, in iedergeval een garage voor liefhebbers , kijk maar op www.worldnextdoor.nl. en dan bij de scania

groetjes, john.
Alleen al de mooie achterkant :lol:
Caravan Camper Check
voor uw (aankoop) camperkeuringen
Plaats reactie