Weekendje met camper en motor ?

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Weekendje met camper+motor ?



Bericht door MonRoe »

Wij waren dan met 6 tot 8 motoren, wisselde per jaar. We zijn gestopt omdat er te veel afvielen en we op een gegeven moment nog maar met 2 overbleven.
We zijn, wat ik me even kan herinneren, onder andere in Twisteden, Budel en Nieuw Bergen geweest.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
shindai
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 17 aug 2015, 14:17

Re: Weekendje met camper+motor ?



Bericht door shindai »

ook hier altijd de motor en trailer achter de camper.

idd moezel en Ardennen aanbevolen maar ook het zwarte woud in Duitsland is geweldig.
vorig jaar door bijna heel Italië heen verschrikkelijk veel plezier gehad met de combi.

een motor geeft het camperen een extra dimensie en er zijn tegenwoordig prachtige eenvoudig te handelen compacte trailers te koop, wij hebben zelf een Airtrailer gaat omhoog en omlaag op lucht. erg simpel en veilig.

wij gaan niet meer zonder motor met de camper weg.

veel plezier.
alraydt
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 09 okt 2011, 13:59

Re: Weekendje met camper+motor ?



Bericht door alraydt »

shindai schreef:ook hier altijd de motor en trailer achter de camper.

idd moezel en Ardennen aanbevolen maar ook het zwarte woud in Duitsland is geweldig.
vorig jaar door bijna heel Italië heen verschrikkelijk veel plezier gehad met de combi.

een motor geeft het camperen een extra dimensie en er zijn tegenwoordig prachtige eenvoudig te handelen compacte trailers te koop, wij hebben zelf een Airtrailer gaat omhoog en omlaag op lucht. erg simpel en veilig.

wij gaan niet meer zonder motor met de camper weg.

veel plezier.

Kan dit volledig onderschrijven, ook wij zijn met de motor in de aanhangwagen van de Noordkaap tot de Algarve en van Wales tot Kroatië geweest, en zouden niet meer anders op stap willen gaan.
2015/2016 4 maanden Algarve, prachtig om in het achtergelegen bergland te gaan rijden, 2016/2017 6 maanden, en komende najaar zeker weer 6 maanden, of misschien iets meer (indien de kleinkinderen niet te veel protesteren).
Ride save and have fun, Erna & Fred
alraydt
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 09 okt 2011, 13:59

Re: Weekendje met camper en motor ?



Bericht door alraydt »

Even een aanvullende tip welke niets te maken heeft met het rijden van routes, maar, een aanhangwagen (indien die gesloten is) geeft wel extra dakruimte om zonnecellen te kunnen plaatsen.

M.v.g. Fred
McLouis-078
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 15:56
Locatie: Dordrecht

Re: Weekendje met camper en motor ?



Bericht door McLouis-078 »

Dit jaar voor het eerst onze nieuwe motorscooter op de aanhanger mee naar het Gardameer in Italië.
Wat is dat land geweldig ingericht voor het gebruik van een motor, overal aparte en gratis parkeerplaatsen voor motors.
Lekker langs de files tuffen en altijd een parkeerplek. Jammer dat binnendoor het asfalt verschrikkelijk is, maar ach, de niertjes zitten weer op zijn plek en we blijken geen losse vullingen te hebben.
makkelijk is moeilijk zat
Gebruikersavatar
linus
Berichten: 775
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 13:42
Locatie: Luxemburg

Re: Weekendje met camper en motor ?



Bericht door linus »

Shit..alweer een seizoen voorbij en ik heb mijn motorfiets weer veel te weinig gebruikt en ik was dit topic eerlijk gezegd helemaal vergeten :-? Als er volgend seizoen iemand in Luxemburg onderweg is kan die tzt graag contact met mij opnemen om een tourtje te maken, als ik dan tijd heb maak ik altijd graag een ritje s'weekends of na zes uur nog even een rondje. Sportief of touring mode. Als ik het niet vergeet kom ik hier in het voorjaar 2018 nog op terug.
Toni
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Weekendje met camper en motor ?



Bericht door Vertrokken2 »

busje.jpg
busje.jpg (65.24 KiB) 1819 keer bekeken
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Plaats reactie