Disney Parijs

Vragen, tips en ideeën m.b.t. (te organiseren)
evenementen, reizen of weekenden.
hansbeng
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 17:31
Locatie: amsterdam

Disney Parijs



Bericht door hansbeng »

Ik ben in bezit van een jaarpas voor disney parijs wat inhoudt een jaar toegang tot het park en gratis toegang op het camperterrein naast de parkeer plaats van disney.
Op 30 december met de hele familie er naar toegegaan om oud en nieuw te vieren maar wat bleek gratis parkeren was af geschaft en of ik maar even 40 euro wou betalen voor de dag en de nacht.
De weinige faciliteiten die er waren zoals water en stortplaats voor water en toilet waren afgesloten.
Na overleg met personeel van disney op de parkeerplaats vertelden ze mij dat zij met deze regeling helemaal niet eens waren en per mail of brief zo veel mogelijk moeten klagen.
Graag wil ik weten of er meer zijn met deze situatie.

j.fleijsman@chello.nl
hans en bettina
Berichten: 36
Lid geworden op: za 01 jan 2005, 15:48
Locatie: zandvoort



Bericht door hans en bettina »

Hoi,
ook wij zijn in het bezit van jaarkaarten en waren er ook met oud en nieuw.
Wij hadden geen probleem met parkeren en overnachten en hoefden niets te betalen. Hebben immers jaarkaarten. Werd ook niet om gevraagd naar geld.
Het storten van water en toilet waren ook niet afgesloten, kan ook niet want de bussen moeten daar ook legen en dat is op het grote parkeerterrein naast waar je mag staan om te overnachten. Er is binnen nooit een plek geweest waar je kan legen, ze doen het wel op het invalidetoilet, maar dat is eigenlijk buiten.
Raar dat je dit meemaakte, wij waren er vanaf kerst tot gisteren.

Bettina
hansbeng
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 17:31
Locatie: amsterdam



Bericht door hansbeng »

hallo Bettina

Meschien was de persoon in de kassa bij de parkeerplaats niet op de hoogte hiervan anders weet ik het niet. De stortplaats bij de bussen was afgezet met rode linten en de waterkranen waren afgesloten toen ik er was.
Ik heb inmiddels een klachten mail gestuurd naar disney en als ik andwoord krijg laat ik hem zien.

hans
hansbeng
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 17:31
Locatie: amsterdam



Bericht door hansbeng »

Hierbij andwoord van disney,
Ik dank u voor uw e-mail en uw belangstelling voor Disneyland® Resort Paris.

De nieuwe voorwaarden en prijzen voor de aankoop van een jaarpaspoort zijn een beslissing van de Marketingafdeling van Disneyland® Resort Paris. Het spijt mij ten zeerste dat deze niet naar uw verwachtingen zijn.

Het parkeren voor een gewone auto is gratis indien u een jaarpaspoort Dream heeft, maar het parkeren van een camper is niet meer gratis.

Opmerkingen zoals de uwe zijn essentieel voor Disneyland® Resort Paris om constant beter aan de verwachtingen van onze bezoekers te kunnen voldoen. Ik kan u dan ook verzekeren dat uw opmerkingen zijn doorgegeven aan de manager van de betreffende afdeling.

Samen met het team van Disneyland® Resort Paris hoop ik u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,




Ellen de Roon
Guest Communication
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Ik vind, dat ze zich daar toch wel aardig uit de markt beginnen te prijzen.
Het ging toch niet zo goed met Euro Disney?
Dan mogen ze toch blij zijn, als er veel mensen op af komen?
Met deze benadering zullen er toch wel mensen zich nog eens achter het oor krabben, voordat ze er heen gaan, lijkt me.
Simonne
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
hans en bettina
Berichten: 36
Lid geworden op: za 01 jan 2005, 15:48
Locatie: zandvoort



Bericht door hans en bettina »

hoi hans
vreemd verhaal wij hebben niets hoeven te betalen
en volgens mij belinda ook niet
die was daar ook dat tijdstip zal het nog eens vragen aan haar.

ben benieuwd wat ze de volgende keer doen ,belachelijk als ze extra geld vragen om te overnachten veel te veel geld ze mogen blij zijn dat we komen met ze alle.
zal de voorwaarde eens lezen wat daar staat
heb je een nieuwe kaart van 179 euro of nog een oude mischien dat het daar aan ligt.

bettina
hansbeng
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 17:31
Locatie: amsterdam



Bericht door hansbeng »

Toen wij er waren hebben wij eerst nieuwe passen gekocht dus dat was het niet. Zelfs toen ik vertelde dat ik de camper alleen wilde parkeren dus op de auto parkeerplaats en dus niet op de camperplaats moest ik toch 20 euro betalen. Hierover weer een mail naar disney gestuurd en het andwoord plaats ik weer.

hans
Gebruikersavatar
Carel Camperfreak
Berichten: 12802
Lid geworden op: za 13 nov 2004, 22:26
Locatie: ut noorden v/h land
Contacteer:



Bericht door Carel Camperfreak »

Afgelopen nacht en ervoor geweest, met de jaarpas na een discussie bij de kassa toch gratis overnacht met de camper, bij de kassa is het niet bij iedereen bekend dat de jaaspas gratis overnachtingen met de camper geeft dus discussie bij de kassa is niet te vermijden :cry:
Caravan Camper Check
voor uw (aankoop) camperkeuringen
hans en bettina
Berichten: 36
Lid geworden op: za 01 jan 2005, 15:48
Locatie: zandvoort



Bericht door hans en bettina »

hoi hans
heb de regelment bekeken en inderdaad in het nieuwe staat uitgezonderd campers.
klopt dus dat je nu moet betalen
net een nieuwe pas gekocht houden we zeker niet gedaan als ze ons dat gemeld hadden
wordt zo wel een dure grap 20 euro per nacht voor niks en hoop lawaai van de veegwagen.
al wat terug gehoord van disney
bettina
marcellos
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 23 apr 2006, 19:18
Locatie: Haarlem e.o.

andere vraag disney



Bericht door marcellos »

Hallo allemaal,

Wij gaan volgende week met camper 3 dagen naar disney.
Wij hebben geen jaarkaart.

Is het dan verstandig om op terrein disney te verblijven voor die 20 euro per nacht?
of is er mischien nog een andere camperplaats in de buurt?

Weet iemand dit?

Help?

groetjes van Marcel & Ilona
Dethleff Globetrotter Premium Class
Gast



Bericht door Gast »

marcel & ilona
wij verblijven altijd op het diney terrein,maar hebben een jaarpas

als je ergens anders gaat staan hou er dan rekening mee dat je morgens wel in de rij moet staan voordat je op je parkeerplaats bent is altijd druk morgens

is het niet verstandig om een jaarkaart te kopen de goedkoopste is 89 euro pp voor 300 dagen zijn 52 dagen uitgeloten oa 1, 7, 8, 26, 27 mei
en kerst en nog een paar dagen

als je een hopper kaart koopt voor 3 dagen kost dat 115 euro voor volwassen en kinderen 95 euro.

bettina en hans
marcellos
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 23 apr 2006, 19:18
Locatie: Haarlem e.o.

dank je



Bericht door marcellos »

Bettine en Hans, Hoi,

Dank voor jullie reactie. Ja, tuurlijk, je hebt helemaal gelijk, dan nemen we ook jaarkaarten. En we kijken dan wel of we moeten betalen voor de camper ja of de nee. Zoals verhalen hierboven is dat nog niet helemaal duidelijk! We houden iedereen op de hoogte over onze ervaringen aankomend weekend,

Groetjes, Marcel & Ilona
Dethleff Globetrotter Premium Class
Gast

duidelijk



Bericht door Gast »

Hallo allemaal,

Het was heerlijk in Eurodisney! We zijn net terug.
En wat betreft het parkeren is het ons helemaal duidelijk:

inderdaad in het nieuwe regelement staat dat je de camperovernachtingen moet betalen.
Dus dat is niet meer gratis.

Maar onderling is daar GEEN goede communicatie, vandaar de verwarring, dus ons werd ook NIETS berekend. Wij hebben GRATIS gestaan voor 3 dagen (= 60 euro).

Het ligt er dus heel erg aan wie er achter de kassa bij de ingang staat.
Officieel moet je het betalen. Maar dat weet dus niet iederen Disneymedewerker.....!

We hebben toch een jaarkaart genomen, toch voordeliger voor ons en hopen dat wij een volgende keer weer een 'niet-goed-ingelichte' werknemer treffen. Maar het is een gok!

Groetjes, Marcel en Ilona
pietje
Berichten: 194
Lid geworden op: ma 14 nov 2005, 22:20
Locatie: zuid holland



Bericht door pietje »

mag je bv met een jaarkaart s òchtends er in en zo tussen de middag een broodje eten in je campertje en dan weer terug het park in ??

hoe doen jullie dat ? de laatste keer was ik 8 euro kwijt voor een hotdog broodje en een beker cola ( aangelengt water met bubbels en cola poeder )
Plaats reactie