AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99 eur

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
Marius HRL
Berichten: 9647
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 6:54
Locatie: Midden-Drenthe

AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99 eur



Bericht door Marius HRL »

GEWIJZIGDE INFORMATIE!
Wie eenmalig in NL een maand via het KPN-net zeer voordelig mobiel wil internetten zou dat nu bij Albert Heijn kunnen regelen. Kan alleen met smartphone en tablet.
Albert Heijn heeft een aanbieding van een SIM startpakket AH Mobiel Slim Only; tijdelijk voor 99 eurocent. Daarbij is 5 euro tegoed inbegrepen. Zie: http://www.ah.nl/mobiel/
Een nu gekochte SIMkaart kun je tot november 2014 activeren....

Met dat Basisbundeltegoed kun je bellen, SMS-en en internetten; tegen een minder aantrekkelijk tarief per minuut/SMS/MB! Je kunt ook aantrekkelijke bel, SMS en databundels aanschaffen: http://www.ah.nl/mobiel/tarieven
Een bel-, SMS- of databundel dien je via een op je smartphone of tablet te installeren app aan te kopen (iDeal of incassomachtiging). Betaling uit het Basisbundeltegoed blijkt NIET mogelijk!

Een interessante bundel is de slechts éénmaal te activeren Internetprobeerbundel van 4,99 euro .
Met de internetprobeerbundel kun je een maand lang zorgeloos uitproberen hoeveel je verbruikt op het mobiele internet. De bundel vervalt na 31 dagen of bij verbruik van 2.000MB. Slechts eenmalig aan te schaffen.
Post hier je ervaringen!

Groeten,
Marius HRL
Laatst gewijzigd door Marius HRL op do 01 nov 2012, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ons lid Marius HRL is helaas in maart 2022 overleden.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51116
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 0,99



Bericht door Kroppie »

een slim only .? :)

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 0,99



Bericht door PE1OPQ Theo »

Marius HRL schreef: Kan alleen met smartphone en tablet.
Hoe weet het netwerk dat het geen slimme telefoon of tablet is?
En waarom zou dit zo zijn, dat een laptop niet gewenst is?
Weet jij dat Marius?

Theo
blizard

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 0,99



Bericht door blizard »

Ik denk dat een app uit de Playstore dit triggert.


edit:
AH Mobiel slim only kan uitsluitend gebruikt worden met de volgende toestellen:
Android smartphones / tablets
iPhones / iPads
Windows Phone / Windows Tablet
Blackberry phone / Playbook
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 0,99



Bericht door Hoofdnoorman »

Je zou dan toch ook meerdere pakketjes kunnen kopen? Als ze tot nov 2014 geldig zijn? Of wordt het proberen beperk doordat het Mac Adres van je tablet oid wordt geregistreerd?

Ik zie het wel zitten voor 99 cent een maand internetten. Ga zaterdag maar gelijk zo'n simmetje halen.

Ik zie, je krijgt ook nog een microsim> simadapter erbij. :P
Laatst gewijzigd door Hoofdnoorman op do 01 nov 2012, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Marius HRL
Berichten: 9647
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 6:54
Locatie: Midden-Drenthe

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 0,99



Bericht door Marius HRL »

Op deze pagina http://www.ah.nl/mobiel/slimonly/aandeslag lees je de manier waarop je een en ander kunt installeren en benutten. Ik neem aan dat na activeren (via een app) van een bundel in een smartphone of tablet gebruik mogelijk is in een dongel/MiFi met de APN multimedia.ah.nl (zonder gebruikersnaam/wachtwoord). Ik zie in de voorwaarden geen verbod daarop. Er zijn uitsluitend apps voor Android / iOs / Blackberry / Windows Phone.

Zie verder ook: http://www.ah.nl/mobiel/slimonly/diensten

ADVIES: zorg voor een werkende WLAN-verbinding voor je het activeringstelefoontje pleegt naar 1244! Anders zou het ophalen van de app kunnen plaatsvinden tegen het 'losse' tarief van 0,35 euro per MB !!!

Pincode = 0000

Groeten,
Marius HRL
Ons lid Marius HRL is helaas in maart 2022 overleden.
Gebruikersavatar
Marius HRL
Berichten: 9647
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 6:54
Locatie: Midden-Drenthe

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 0,99



Bericht door Marius HRL »

Dag Rudy,
Je schreef:Je zou dan toch ook meerdere pakketjes kunnen kopen? Als ze tot nov 2014 geldig zijn? Of wordt het proberen beperk doordat het Mac Adres van je tablet oid wordt geregistreerd?

Ik zie het wel zitten voor 99 cent een maand internetten. Ga zaterdag maar gelijk zo'n simmetje halen.

Ik zie, je krijgt ook nog een microsim> simadapter erbij. :P
Het werkt anders dan mij verteld werd!

Er zijn drie stappen nodig om die SIMkaart te gebruiken.

Stap 1 = activering van de SIMkaart in een telefoon, door gratis te bellen naar 1244. Je ontvangt ter bevestiging een SMS. Je kunt niet met elke tablet bellen, dus je kunt met een willekeurige telefoon kunt activeren.

Stap 2 = downloaden / installeren van de AH Slim Only app op je smartphone/tablet . Hierbij wordt het 06-nummer van de SIM gekoppeld aan de geïnstalleerde app. Daartoe moet je dat 06-nummer invoeren plus de activeringscode, die je per SMS op je telefoon ontving. Ik heb de app op m'n iPhone geïnstalleerd en de SIMkaart in een andere telefoon geactiveerd. Dat werkte. De toegezegde 5 euro tegoed worden nu bijgeschreven; in de Basisbundel.

Stap 3 = activeren van een bundel en opwaarderen van je tegoed. Het blijkt onmogelijk om een bundel aan te schaffen met je Basisbundel. Om een bundel te kunnen activeren, blijk je die te moeten aankopen via iDeal of Slim Betalen (= incassomachtiging). Ik betaalde 4,99 via iDeal en kreeg direct 2.048 MB tegoed op een Internetprobeerbundel. De SIMkaart zat daarbij NIET in m'n iPhone!

De SIMkaart werkte vervolgens ook in de dongel met mijn netbook.!

De InternetProbeerBundel is nog steeds voordelig (vijf euro voor één maand / max. 2 GB), maar niet zo voordelig als gedacht :cry: :cry: Ik zal het startbericht aanpassen!

Groeten,
Marius HRL
Ons lid Marius HRL is helaas in maart 2022 overleden.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Hoofdnoorman »

Shit, net twee pakketjes gehaald.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Marius HRL
Berichten: 9647
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 6:54
Locatie: Midden-Drenthe

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Marius HRL »

Die raak je zo kwijt!
Voor 4,99 + 0,99 euro kan iemand eenmalig een maand (en max 2 GB) mobiel internetten in NL.
De hele zomervakantie op de camping :lol:

En jij hebt zo maar TWEE euro over om ÉÉN dag te kunnen spelen met EuropaSim ,,,,,

Groeten,
Marius HRL
Ons lid Marius HRL is helaas in maart 2022 overleden.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Hoofdnoorman »

Ja Marius, je hebt gelijk.
Maar het is niet spelen hoor voor Europasim, alleen om zeker te weten dat het werkt. Misschien zag je al dat Vodafone bij mij thuis geen/slechte dekking heeft.
Ik ga er eens een AH sim installeren in mijn tablet.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Hoofdnoorman »

En dat hebben we zojuist gedaan met de hartelijke dank aan de uitleg van Marius.
Ging allemaal vloeiend.

Het is echt lekker snel internetten.
Heb dus nu de probeerbundel ingesteld. Sim kostte € 0,99 en het tegoed € 4,99 tezamen € 5,98 en daarvoor krijg je dus 2 GB aan internetverkeer en dan hou je nog € 5,- over om te bellen of op een andere manier op te maken.

Ik heb dus geen dataabbo in Nederland. Maar nu dus wel eventjes. :-B
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15349
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Hoofdnoorman »

AH in Deventer is nu in ieder geval uitverkocht met de "op is op" aktie van de Slim only.

Het zg basisbeltegoed, wat je dus niet kunt gebruiken voor de internetprobeerbundel, kun je wel gebruiken om mee te bellen vanuit het buitenland voor € 0,351 per minuut. Dat is dus 14 minuten bellen naar Nederland per kaartje.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Gebruikersavatar
Digiwalker
Berichten: 2370
Lid geworden op: zo 24 feb 2008, 10:26
Contacteer:

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Digiwalker »

HET WERKT ZOWAAR

Na het lezen van bovenstaande verhalen direct naar Appie gehobbeld en een kaartje gekocht.
Via mijn Galaxy S2 en de AH app het kaartje geactiveerd en vervolgens aangemeld. € 5,00 ontvangen als tegoed en deze als databundel aangemerkt.
Automatisch betalen overgeslagen.
Mobieltje uit, kaartje eruit en in mijn mifi (Alcatel One Touch Y580) gestoken. Afbeelding
Power on en !!!!! verbinding met de laptop en direct internet ter beschikking.
Ook onze ASUS transformer kon direct en zonder kunstgrepen direct verbinding vinden met internet.

:P :P

Ben ik eindelijk eens tevreden over een AH product. :clap:

Rene
:cheers:

Ps Eigenlijk is het 1 maand of 2 GB internet voor € 0,99 met € 5,00 gratis en daarna minimaal € 3,00 per 50mB
Aloys: Digiwalker, lid sinds 2008, is helaas overleden eind november 2022.
Gebruikersavatar
Marius HRL
Berichten: 9647
Lid geworden op: do 01 jun 2006, 6:54
Locatie: Midden-Drenthe

Re: AH Mobiel Slim Only: eenmalig 1maand/2 GB internet 4,99



Bericht door Marius HRL »

Mooi om te horen!

Kun je met dat Basisbundeltegoed WEL een Internet 50 -bundel activeren (50 MB voor 2,99 euro) ??
Méér databundel kun je voor die vijf euro immers niet aanschaffen.
Zie je die bundel ook in de App bij je tegoeden??

Groeten,
Marius HRL
Ons lid Marius HRL is helaas in maart 2022 overleden.
Plaats reactie