Camperplaats Terneuzen

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24456
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Camperplaats Terneuzen



Bericht door javanes »

Ik las in een commentaar op http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/6606 dat de camperplaats in Terneuzen achter Scheldorado is vervallen.
Ik ga morgen even kijken of dit inderdaad het geval is.

Toevallig reed ik vanmiddag langs de Binnenvaartweg en zag dat daar, net als bij de andere plek, 4 plekken aangewezen zijn.
Het is een groot parkeerterrein waar een parkeermeter staat. Kampeerauto's mogen er echter gratis staan voor een periode van 24uur.
Er zijn, net als achter Scheldorado, geen voorzieningen.
Coördinaten N51.33554861119347, E3.821166157722473

Het is op een plek waar ik ooit van heb geschreven dat dit een ideale plek voor een camperplaats was.

Ik ben benieuwd of die plaatsen ook vrij blijven als het Kermis is in Terneuzen. Dan staan daar namelijk ook alle auto', caravans enz. van de eigenaren van die die Kermiskramen.

Edit:
Ik hoef niet meer te gaan kijken.
Goedemorgen heer Van Es,

Afgelopen week is de camperparkeerplaats verplaatst van Scheldorado naar de Binnenvaartweg in Terneuzen. Hier zijn ook weer 4 plaatsen gemaakt waar 24 uur gratis geparkeerd kan worden.( zie bijlage 1). Gratis parkeren geldt uitsluitend voor de 4 aangewezen plaatsen. Voor de overige parkeerplaatsen geldt betaald parkeren van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 18:0 uur.

Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.

Voor meer informatie kunt u terecht bij de balie van het parkeerbureau, De Blokken 12-13 in Terneuzen. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen via tel. 0115-455 490.

Het parkeerbureau is geopend van maandag t/m donderdag van 7.30 tot 17.00 uur, vrijdag van 7.30 tot 20.30 uur en zaterdag van 8.00 tot 12.30 uur.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
teddybeer
Berichten: 1426
Lid geworden op: vr 13 aug 2010, 13:29
Locatie: Dopheide
Contacteer:

Re: Camperplaats Terneuzen



Bericht door teddybeer »

Dank je voor de informatie :thumbup:
Goed goan,

Teddybeer (Hans)

Adria Coral S670SL Supreme
de hoekies
Berichten: 6025
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Camperplaats Terneuzen



Bericht door de hoekies »

Jacques
Dank je voor de info , ik heb het aangepast voor de liefhebbers
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
Joline
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 21 mar 2011, 11:20
Locatie: zuidzande

Re: Camperplaats Terneuzen



Bericht door Joline »

Hoi Allemaal,

ik ben er ook al een paar keer langsgereden, ook met de kermis. toen stonden er volgensmij nog 2 campers die niet bij de kermis hoorden.
denk dat het dan wel mazzel hebben is!
opzich een prima plekje, vraag me alleen af hoe rustig het daar slapen is?

Groetjes Joline
Plaats reactie