Camper parking Flachauwinkel is er niet meer, na 25 jaar!

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JoVaMi
Berichten: 378
Lid geworden op: za 19 jun 2004, 7:54
Locatie: in de motorhome/camper

Camper parking Flachauwinkel is er niet meer, na 25 jaar!



Bericht door JoVaMi »

Hallo,


Slecht nieuws uit Flachauwinkel. Na meer dan 25 jaar is er een verbod om met de motorhome/camper te overnachten op de parking aan de lift. Dit verbod werd eenzijdig door de liftgezelschap opgesteld. Ze verdelen papieren waarin dit verbod wordt kenbaar gemaakt en verwijzen naar drie campings. Ik moet jullie dus afraden om deze parking te gebruiken in de loop van deze winter.

De stroomkasten zijn afgedekt en niet meer bruikbaar, evenals water en het lozen van toilet.


De motorhomes/campers moeten de parking, na sluiting van de lift, verlaten zo niet komt er politie, met een boete.

Ik vind het wel raar dat ze gewacht hebben tot ik weg was om actie ondernemen.


Ik probeer om, samen met de boer, alles in orde te krijgen voor volgende winter en doe dus ook geen reserveringen meer voordat er een officiële vergunning is.
Groetjes,
Jos

Mijn blog:http://blog.seniorennet.be/motorhomezwerver/

Wij waren in: B, NL, D, F, AT, D, N, I, SP, P, GB en Schotland.
Met: Peugeot bestelwagen, Renault Savieim, Pilote, Challenger 450, Autostar 421, 505, 525, aryal 1, MB 812 zelfbouw, MB 814 zelfbouw, MB 815 integraal.
Reizen reeds meer dan 30 jaar met de Motorhome.
ton en evelien
Berichten: 434
Lid geworden op: do 18 aug 2011, 11:46

Re: Camper parking Flachauwinkel is er niet meer, na 25 jaar



Bericht door ton en evelien »

Jammer jos we kijken wel wat we met carnaval doen de lift gezelschap moet ook weten dat wij jaar kaarten hebben en dat we met de camper niet zomaar op een camping kunnen hopen dat het misschien lukt voor volgend jaar anders zal het gebied toch vermijden worden door de meeste van ons succes met alles en nog bedankt voor je inzet van afgelopen jaren ton forel
Gebruikersavatar
Dorsthorst
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Camper parking Flachauwinkel is er niet meer, na 25 jaar



Bericht door Dorsthorst »

Hoi Jos,

Vreselijk jammer, zo'n mooie camperplek, heb er met plezier gestaan, ik denk dat het de mooiste was in Oostenrijk. Dank voor je vele werk.

Ja ja , die Oostenrijkers..................

Hopelijk is het tijdelijk.
Gr.Louis
Plaats reactie