Winterbanden 215/75-16 Vredestein Comtrac Winter

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
Wim, Kirsten en Binck
Berichten: 3444
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 8:28
Locatie: Bavel

Winterbanden 215/75-16 Vredestein Comtrac Winter



Bericht door Wim, Kirsten en Binck »

Ik heb 6 nieuwe winterbanden besteld voor mijn camper bandenmaat 215/75-16 Vredestein Comtrac Winter.
Door een communicatiefout zijn er 12 banden binnengekomen.
Banden zijn geproduceerd in de tweede week 2011.
Ik heb dus nog 6 banden over. Misschien dat ik er iemand blij mee kan maken anders worden de banden deze week terug gestuurd naar Vredestein.
Interesse , stuur mij dan een PB (prijs is een stuk lager als bandenmarkt)
_________________
Met vriendelijke campergroet, Wim

Dagelijks rijdend in een T4 TDI, als camper een Flair 7100, en een liefhebber van een VW T2
Met vriendelijke campergroet, Wim

Als camper een Flair 7100, als hobby en weekend camper een VW T5 en een liefhebber van een VW T2
Vodnik
Berichten: 2917
Lid geworden op: vr 18 jan 2008, 14:03
Locatie: Praag (Tsjechië)



Bericht door Vodnik »

Dag Wim,

Je hebt gekozen voor de vredestein comtrac banden, heb je daar een reden voor? (ervaring)

(Ik heb winterbanden nodig, zelfde maat echter woon een beetje te verweg, maar deze banden zijn in tsjechie voor een goede prijs verkrijgbaar)
MirandaMak
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 14:07
Locatie: Alkmaar



Bericht door MirandaMak »

Je hebt gekozen voor de vredestein comtrac banden, heb je daar een reden voor? (ervaring)

(Ik heb winterbanden nodig, zelfde maat echter woon een beetje te verweg, maar deze banden zijn in tsjechie voor een goede prijs verkrijgbaar)
Ik volg jullie even. Wij hebben ook behoefte aan winterbanden en gaan van de zomer rond reizen in Tjechie. Wellicht is het handig op de terugweg winterbandjes mee te nemen.
Wim, Kirsten en Binck
Berichten: 3444
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 8:28
Locatie: Bavel



Bericht door Wim, Kirsten en Binck »

Vodnik schreef:Dag Wim,
Je hebt gekozen voor de vredestein comtrac banden, heb je daar een reden voor? (ervaring)
Ik heb zowel prive als zakelijk ervaring met deze band, op mijn T4 rijd ik al vanaf de eerste generatie op de vredestein comtrac. Vredestein is een goed produkt, toch is het niet mijn eerste keus bij een zware camper. De reden waarom Vredestein is de beschikbaarheid en de prijs.
Met vriendelijke campergroet, Wim

Als camper een Flair 7100, als hobby en weekend camper een VW T5 en een liefhebber van een VW T2
Vodnik
Berichten: 2917
Lid geworden op: vr 18 jan 2008, 14:03
Locatie: Praag (Tsjechië)



Bericht door Vodnik »

Wim,

mijn camper is niet de zwaarste! Het is een carado 337 "leeg"gewicht ca 2800kg en MTM 3500kg (en daar kom ik precies op als ik overvol beladen ben, inclusief scooter in garage en véén gereedschap voor hobby-boot).

Ik rijd nu op continental Vanco, mijn ervaring met continental op een Skoda octavia is zéér goed maar de prijs van continetal winterbanden is wel erg hoog 240 euro en voor vredestein 215/75/16 betaal ik hier omgerekend 100 euro. als de vredestein dan sneller slijt heb ik daar geen problemen mee maar comfort (geluid!) vind ik wel belangrijk. Is dit acceptabel bij deze band? Gebruik je deze band ook in zomerperiode?

Pieter
Freek W
Berichten: 3014
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:15
Locatie: Hoogvliet Rt



Bericht door Freek W »

Heb hier in benidorm 4 banden laten plaatsen Continental 215 70 r15 109 vanco camper voor 510 euro compleet inclusief uitlijnen.
hg freek
Wim, Kirsten en Binck
Berichten: 3444
Lid geworden op: za 17 apr 2004, 8:28
Locatie: Bavel



Bericht door Wim, Kirsten en Binck »

Vodnik schreef:Wim,
slijt heb ik daar geen problemen mee maar comfort (geluid!) vind ik wel belangrijk. Is dit acceptabel bij deze band? Gebruik je deze band ook in zomerperiode?

Pieter
Vredestein is een stille band, op mijn t4 gebruik ik deze ook in de zomer.
Voor dat prijs verschil zou ik zeker voor de Vredestein gaan.
Is in iedere geval made in Holland (met een goede kwaliteit controle)
Met vriendelijke campergroet, Wim

Als camper een Flair 7100, als hobby en weekend camper een VW T5 en een liefhebber van een VW T2
Vodnik
Berichten: 2917
Lid geworden op: vr 18 jan 2008, 14:03
Locatie: Praag (Tsjechië)



Bericht door Vodnik »

Freek W schreef:Heb hier in benidorm 4 banden laten plaatsen Continental 215 70 r15 109 vanco camper voor 510 euro compleet inclusief uitlijnen.
hg freek
215/70/15 LI 109 is géén 215/75/16 LI 113, zo zie je maar wat een groot prijsverschil in klein maatverschil!

( in veel bandenmaten zijn alll-seasons banden te vinden maar in 215/75/16 niet. Toch is dit een redelijk veel voorkomende maar als ik het aantal ford-transit op de weg zie)
Plaats reactie