Michelin Easy Grip

Met de camper naar de sneeuw!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Roel is gisteren met camper en de easy grips teruggegaan naar de verkoper. Deze heeft zonder problemen de easy grips omgeruild voor kettingen.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:



Bericht door Rotec 590 »

MonRoe schreef:Roel is gisteren met camper en de easy grips teruggegaan naar de verkoper. Deze heeft zonder problemen de easy grips omgeruild voor kettingen.
toch weer leerzaam dit forum.

Heb weer de ringmatten gebruikt om weg te komen.
Scheelde weer kettingen leggen.

TIP: Achteruit rijden geeft meer druk op de voorwielen en gaat beter dan voorruit rijden op gladde ondergrond.
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Gebruikersavatar
Dorsthorst
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

sneeuwkettingen



Bericht door Dorsthorst »

Hallo,

16 km en dan al slijtplekken ??.

Normaal gesproken rij je geen 16 km over de weg.
Ik heb 1 keer vanaf Val Thorens 13 km met de kettingen naar onder gereden............
Maar als je net zo handig bent als de Duitser die mij afgelopen winter even hielp met de kettingen omdat ik er te lang over deed, (5 min per wiel). Hij legde een wiel de ketting binnen de minuut op.!!

( Hij woonde op de berg en moest dat iedere dag 2 maal doen bij zijn eigen auto)

Dus met een beetje oefenen kun je volgens mij beter kettingen kopen.
Plaats reactie