GOEDkope wintersport camperplaats met veel mogelijkheden!!

Met de camper naar de sneeuw!
hancor
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 20:48
Locatie: dethleffs I 5940 emmeloord

GOEDkope wintersport camperplaats met veel mogelijkheden!!



Bericht door hancor »

postgut in Tweng: een camperplaats met stroom tussen de twee ski gebieden mauterndorf en obertauern (lungo) dit is bij een 4 sterren hotel met wellness en een zeer goed half pension bestaande uit een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en een compleet en een ruim boven gemiddeld driegangen diner met saladebuffet.
de camperplaats is 10 euro en het halfpension ongeveer 25 euro pp en kids is speciale prijs, op deze manier ben je veel goedkoper dan een camping en heb je meer verblijf buiten de camper. het niet hoeven boodschappen en koken en afwassen ben je ook kwijt. we hebben lekker kunnen skien met onze twee kids 7 - 9 jaar EEN AANRADER.
het is beter spijt te hebben van de de dingen die je hebt gedaan, dan spijt te hebben van de dingen die je niet hebt gedaan!!
Vertrokken4
Berichten: 4187
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 21:44



Bericht door Vertrokken4 »

En als je nou eens gewoon in een hotel was gegaan en met een gewone auto heen en weer was gereden ipv met je camper, dan had je misschien nog wel geld over gehouden.

Groetjes,

Jeroen
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Dus voor één dag ben je met een camper en twee personen €60,- kwijt?
En dan heb je halfpension in het naastgelegen hotel?
Is dat goedkoop?
Ik heb geen idee van de prijzen in de wintersport.
Ik weet wel, dat als wij uit eten gaan in Oberstdorf, dat we met z'n tweeën niet zo veel kwijt zijn.
De camperplaats daar is (geloof ik) iets van €22,- .
Maar wij eten toch echt niet voor €40,- per dag daar.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:



Bericht door Inferno »

10 Euro voor de camperplaats is toch wel redelijk...
theodorus
Berichten: 331
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 12:31
Locatie: omgeving Eindhoven



Bericht door theodorus »

ik ken de camperplaats
ben daar afgelopen zomer geweest

Goed verharde plaats tegenover het hotel en zeer dicht gelegen bij de pistes.
Om daar 10 euro voor te betalen is geen geld. (in de zomer overigens zonder stroom gratis)
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Inferno schreef:10 Euro voor de camperplaats is toch wel redelijk...
Absoluut!
Maar ik moet zeggen: ik hecht wel aan een lekker warm toiletgebouw en afwasgelegenheid met warm water en wasmachines en vooral drogers en en gasfleswisselmogelijkheid (prachtig: 3 maal woordwaarde) op een wintersportcamperplaats (nog eentje).
Is dat aanwezig daar?
Als dat zo is, is €10,- helemaal een schijntje, dan weet ik het volgende keer wel.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe



Bericht door Anja & Henk »

Wij betalen voor het avondeten € 13.00 p.p. (4 gangen) in Flachauwinkl.
Bovendien hoeven we niet in de bus! We kunnen zo de piste op :P
En afdalen tot aan de camper! :lol: Camperplaats iets van € 10.00
en broodjes 's morgens € 0.40. Ook hoeven we niet de pas over of de Tauerntunnel door. We staan er pal voor! :D Van de A10 hebben we echt geen last als we op de camperplek staan :!:

Het skigebied is super mooi! Zowel voor beginners als zeer gevorderden.

Helaas dat kleine beetje afwas doen we in de camper en een verwarmd toiletgebouw vinden wij niet zo urgent! Onze camper is zeer goed verwarmd! :wink:
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
hancor
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06 dec 2009, 20:48
Locatie: dethleffs I 5940 emmeloord

toch niet duur en veel mogelijkheden



Bericht door hancor »

ten eerste er is geen verplichting om HP te nemen, kost incl. stroom douche en toeristen belasting en vrij internet voor 10 euro, dan zelf koken en ontbijten.
als we dit op de camping doen in mauterndorf doen met ons vieren zijn we 51 euro kwijt.
nu 80 euro en dan hebben wij vieren alles incl. geen boodschappen, niet koken. zijn er alterntieven? ik kan ze nog niet vinden op de campercontact.nl
http://www.campercontact.nl/cc_reacties.php?sc=8608
ieder zijn eigen wens, dit is in ons geval de meest complete en goedkoopste oplossing.
het is beter spijt te hebben van de de dingen die je hebt gedaan, dan spijt te hebben van de dingen die je niet hebt gedaan!!
Gebruikersavatar
Paulo
Berichten: 684
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 20:27
Locatie: Noord-Holland

Re: toch niet duur en veel mogelijkheden



Bericht door Paulo »

hancor schreef:ten eerste er is geen verplichting om HP te nemen, kost incl. stroom douche en toeristen belasting en vrij internet voor 10 euro, dan zelf koken en ontbijten.
als we dit op de camping doen in mauterndorf doen met ons vieren zijn we 51 euro kwijt.
nu 80 euro en dan hebben wij vieren alles incl. geen boodschappen, niet koken. zijn er alterntieven? ik kan ze nog niet vinden op de campercontact.nl
http://www.campercontact.nl/cc_reacties.php?sc=8608
ieder zijn eigen wens, dit is in ons geval de meest complete en goedkoopste oplossing.

Ben het volkomen met jullie eens :wink:

Er zijn altijd mensen die tevreden zijn met een 4-gangen menu voor € 13,00: kopje bouillon vooraf, bordje friet met frikandel, softijsje en kopje koffie toe :( :( , maar het is de vraag of je daar de winter mee doorkomt.:wink:

Paulo (op winterbanden) :lol: :lol: :lol:
Tob niet, 't komt toch anders.......
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe



Bericht door Anja & Henk »

Nu wij krijgen eerst een saladebuffet, onbeperkt, dan inderdad een kopje soep, daarna ruim voldoende vlees/vis/wild (reerug/forel, etc.)mit bijlage , eventueel ruim patat extra en daarna een overheerlijk toetje. Iedere dag kunne we kiezen uit 2 menu's. En als er iemand is die bijde niet lust bakken ze gewoon een niet al te kleine snitzel! Dat dus allemaal voor € 13.00 :D

Trouwens een frikandel kennen ze in Oostenrijk niet!
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Gebruikersavatar
Paulo
Berichten: 684
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 20:27
Locatie: Noord-Holland



Bericht door Paulo »

Anja & Henk schreef:Nu wij krijgen eerst een saladebuffet, onbeperkt, dan inderdad een kopje soep, daarna ruim voldoende vlees/vis/wild (reerug/forel, etc.)mit bijlage , eventueel ruim patat extra en daarna een overheerlijk toetje. Iedere dag kunne we kiezen uit 2 menu's. En als er iemand is die bijde niet lust bakken ze gewoon een niet al te kleine snitzel! Dat dus allemaal voor € 13.00 :D

Trouwens een frikandel kennen ze in Oostenrijk niet!

Als dat echt zo is kan ik niet anders zeggen dat dat zeker z'n prijs waard is :lol:


Paulo :lol: :lol: :lol:
Tob niet, 't komt toch anders.......
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe



Bericht door Anja & Henk »

Wij gaan niet voor niets daar straks weer heen! Komen daar nu al 4 jaar 2x per jaar! Koken doe ik dus echt niet! (behalve dan een eitje :lol: )
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Gebruikersavatar
Paulo
Berichten: 684
Lid geworden op: di 16 dec 2008, 20:27
Locatie: Noord-Holland



Bericht door Paulo »

Anja & Henk schreef:Wij gaan niet voor niets daar straks weer heen! Komen daar nu al 4 jaar 2x per jaar! Koken doe ik dus echt niet! (behalve dan een eitje :lol: )

We gaan meestal naar Zwitserland (Lauterbrunnen), maar daar liggen de prijzen toch hééél anders :cry:



Paulo :lol: :lol: :lol:
Tob niet, 't komt toch anders.......
Anja & Henk
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 1:22
Locatie: Wijhe



Bericht door Anja & Henk »

Dat heb ik afgelopen zomer gemerkt! Ik schrok me rot :shock:
Wij rijden in een Hymer 544, bj 1996
Plaats reactie