Sainte Foy

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trapperke
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 10:29
Locatie: belgie

Sainte Foy



Bericht door trapperke »

Hallo , ik ben op zoek naar een skigebied waar we rustig onze kleinzoon kunnen leren skieen, ik had als mogelijk doel st foy maar is hier een plaats voor de motorhome?
iemand die reeds daar geweest is? accomodatie? pistes?
groeten
Willy
lonneke
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 12:59
Locatie: zaanstad

parkeerplaats



Bericht door lonneke »

ik ben er wel geweest maar voor zover ik weet kun je alleen op de parkeerplaats je camper parkeren en of dat mag, dat weet ik niet. er staan wel campertjes maar die zijn van seizoenswerkers, en staan lukraak geparkeerd tussen de auto's aan de kant vd weg.

Je kunt wel goed op de camping bij Vallandry staan, is erg leuke kindvriendelijke camping met prachtige pistes voor alle soorten skiers.
Wij hebben de afgelopen 3 jaar op deze camping gestaan. (met kerst is er alleen geen zon op de camping, ivm ligging in vallei, dus erg koud) maar met de krokus is het er prima vertoeven, om te skien moet je de gratis navette pakken voor de camping. (5min. naar lift).
voor St Foy kun je ook op de (prachtige) camping in Bourg st Maurice staan, maar dan moet je met de camper de berg op en af want als je met de skibus gaat loopt het erg op in de prijzen. In bourg st Maurice kun je wel weer met treintje (funiculair) naar Les Arcs 1600. (zelfde gebied als Vallandry)
:D
Plaats reactie