morzine camping les Marmottes

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
lonneke
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 12:59
Locatie: zaanstad

morzine camping les Marmottes



Bericht door lonneke »

hoi,
nog een vraag op de valreep.
wie owie is er wel eens in Morzine Frankrijk op de camping "les Marmottes" geweest.
in de winter dan he,
wij wilden zondag richting Vallandry, maar komen er net achter dat Morzine ook een camping heeft,
:idea:
de symars



Bericht door de symars »

Hallo

Nooit op de camping gestaan maar wel vele jaren geskied in dit prachtige gebied.
Er is daar ook een geitendorpje waar je doorheen kunt skieen (volgens mij heet dit Linderet) wat ik prachtig vond en natuurlijk de muur.
veel plezier en ik hoop dat de camping goed bevalt, laat het even weten want ik ben wel benieuwd

gr Henk
Teoki
Berichten: 283
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 21:20
Locatie: deurne



Bericht door Teoki »

die camping is maar open tot 30 september(ff googlen)
nie denke mer doen
lonneke
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 12:59
Locatie: zaanstad



Bericht door lonneke »

huh, via de website: www.campinglesmarmottes.com via www.morzine.com staat er camping caravanneige, dat betekent toch wintercamping?
er staan ook tarieven bij, ik ga nog maar even kijken, en anders is er blijkbaar nog niemand geweest en laat ik het wel weten hoe en of het leuk was bij terugkomst.
we proberen t gewoon maar.
lonneke
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 02 dec 2007, 12:59
Locatie: zaanstad

morzine ipv vallandry



Bericht door lonneke »

dus Joop,
als je dit leest:
wij rijden eerst naar MOrzine, is ook wat dichter bij, en makkelijker te berijden. dwz: geen steile slingerweggetjes de berg op, en evt. na een paar dagen rijden we door naar Vallandry.
Is het niks voor jullie?
Laatst gewijzigd door lonneke op do 18 dec 2008, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
noneku
Berichten: 1641
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:07
Locatie: Limburg



Bericht door noneku »

lonneke schreef: caravanneige, dat betekent toch wintercamping?
Klopt. :wink:
Plaats reactie