camperplaats in Valloire(1450) en Valmeinier(1500 en 1800)?

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:

camperplaats in Valloire(1450) en Valmeinier(1500 en 1800)?



Bericht door Rotec 590 »

weet iemand hier een camperplaats voor de wintersport?
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Gebruikersavatar
noneku
Berichten: 1640
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 20:07
Locatie: Limburg



Bericht door noneku »

In Valloire waren wij in de zomer '05. Daar is een servicezuil bij de camping maar zonder overnachting. Overnachten kun je iets verder richting Galibiër in het gehucht Les Verneys. Aan linkse kant van de doorgaande weg. Er is daar een toiletgebouw (je mag geen chemisch toilet ledigen). Wij hebben daar een dag of 6 gestaan tijdens een Touretappe en voor de service reden we even terug naar de zuil in Vallloire. Vlak bij de camperplaats zit een bakker en een pizzeria.
Er zij skipistes vlakbij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Charles Franconi
Berichten: 1716
Lid geworden op: wo 16 jul 2003, 12:37
Locatie: Europa

Camperplaats Valloire



Bericht door Charles Franconi »

In Valloire hebben we de afgelopen 2 jaren veel campers zien overnachten aan de rand van het dorp, vlak bij de camping (en de sani-zuil).

Groeten Charles
Coral
Berichten: 2096
Lid geworden op: di 20 mei 2003, 21:40

Re: Camperplaats Valloire



Bericht door Coral »

Charles Franconi schreef:In Valloire hebben we de afgelopen 2 jaren veel campers zien overnachten aan de rand van het dorp, vlak bij de camping (en de sani-zuil).
Ik praat nu wel over de nazomer van 2005 .Ik heb toen heel netjes bij het Office de Tourisme in Valloire geinformeerd waar ik met mijn camper kon overnachten zonder problemen te krijgen met de gendarmes . De plek richting Galibiër in het gehucht Les Verneys ( zoals Noneku al zei) werd toen aangegeven en langs het riviertje aan de rand van het dorp niet ver van de sanizuil bij de camping.
Plaats reactie