Wie gaan er naar Oberstdorf (D) en wanneer?

Met de camper naar de sneeuw!
gijsenbep
Berichten: 2608
Lid geworden op: za 24 jan 2004, 13:09
Locatie: genemuiden
Contacteer:



Bericht door gijsenbep »

hoi aloys en femma,nog van harte met jullie 27jarig huwelijk van ons en nog vele jaren in goede gezondheid,groeten gijs en bep uit genemuiden ps laat nog wat sneeuw voor ons liggen wij gaan in februari naar riezlern op de camping
groetjes gijs en bep uit de parel van n.w overijssel {en gijs kletst graag}
https://www.flickr.com/photos/gijsenbep/
blacky
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 dec 2006, 19:25
Locatie: Elst (Utr)



Bericht door blacky »

fredvanburik schreef:Ja Aloys, zo worden we heeeel triest.....als het nou van dit jaar was..... :(
Ja Aloys, Fred was heel triest want toen wij op nieuwjaars dag naar huis gingen regende het, we hopen dat hij noch wat sneeuw ziet. :cheers: Blacky
Gezelligheid kan geen tijd
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

@Gijs en Bep: dank je!

En wat de sneeuw betreft, een update: http://aloys.uwnet.nl/08.html
De wereld is weer wit :lol:

Afbeelding
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
gijsenbep
Berichten: 2608
Lid geworden op: za 24 jan 2004, 13:09
Locatie: genemuiden
Contacteer:

sneeuw



Bericht door gijsenbep »

hallo Aloys, heel hartelijk bedankt voor de mooie site van jullie kerstvakantie, k,zat/k,zit te wippen van opwinding zo mooi, ik heb erg veel zin om nu al te gaan, maar moeten nog 4 weekjes wachten, en dan!! We gaan met onze zoon en vriend een week naar Klein- Wasertal toe
hoop dan ok op sneeuw maar we zien wel
de groetjes van beppie
groetjes gijs en bep uit de parel van n.w overijssel {en gijs kletst graag}
https://www.flickr.com/photos/gijsenbep/
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:



Bericht door fredsanno »

Hallo allemaal!!! Natuurlijk nogmaals allen een super nieuwjaar toegewenst!! Zoals Blacky al schreef zijn we behoorlijk nat geregend op nieuwjaarsdag....lekker binnen bijkomen van de oudejaarsnacht met onze leuke buren...!!! :D Blacky en marianne....(met aanhang...) 8)
dinsdag veel sneeuw en heeft Sandra voor het eerst skiles gehad, ook donderdag heeft ze les gehad en kon al aardig skieen alleen lieten haar spieren het een beetje afweten...hihi... :lol:
ik heb me weer eens op mijn snowboard gewaagd, en heb heerlijk donderdag in de sneeuw/regen gesnowboard...helaas bleef het 'snachts regenen en zijn we vrijdag rustig aan teruggereden...Wel hebben we Cargo heel kort gesproken(sorry) volgende keer wat relaxter....
maar ondanks het matige weer hebben wij het prima naar ons zin gehad!!!
Helaas was het weer ook onderweg heel slecht waardoor wij besloten hebben niet meer naar het nieuwjaarweekend in Asten te gaan....

maar zeker weten tot een volgende keer....in Oberstdorf....~!!~!
nico speksnijder
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 07 jan 2007, 1:20
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:



Bericht door nico speksnijder »

Hallo ik ben nieuw op dit forum. Ik lees al wel enige tijd met veel plezier
de verhalen die mij aanspreken. Ook wij zijn voor het eerst naar Oberstdorf geweest(van 23 t/m 27 dember) Wij hebben het heeel erg naar ons zin gehad. Schitterend weer en een beetje sneeuw. Genoeg om te skieen in ieder geval. Kan het iedereen aanbevelen!
groetjes Nico
Gebruikersavatar
marmisaro
Berichten: 7246
Lid geworden op: wo 14 jun 2006, 22:12
Locatie: merijntje gijzen



Bericht door marmisaro »

fredvanburik schreef:Hallo allemaal!!! Natuurlijk nogmaals allen een super nieuwjaar toegewenst!! Zoals Blacky al schreef zijn we behoorlijk nat geregend op nieuwjaarsdag....lekker binnen bijkomen van de oudejaarsnacht met onze leuke buren...!!! :D Blacky en marianne....(met aanhang...) 8)
dinsdag veel sneeuw en heeft Sandra voor het eerst skiles gehad, ook donderdag heeft ze les gehad en kon al aardig skieen alleen lieten haar spieren het een beetje afweten...hihi... :lol:
ik heb me weer eens op mijn snowboard gewaagd, en heb heerlijk donderdag in de sneeuw/regen gesnowboard...helaas bleef het 'snachts regenen en zijn we vrijdag rustig aan teruggereden...Wel hebben we Cargo heel kort gesproken(sorry) volgende keer wat relaxter....
maar ondanks het matige weer hebben wij het prima naar ons zin gehad!!!
Helaas was het weer ook onderweg heel slecht waardoor wij besloten hebben niet meer naar het nieuwjaarweekend in Asten te gaan....

maar zeker weten tot een volgende keer....in Oberstdorf....~!!~!

Nou da's jammer Fred dat je niet naar Asten bent gekomen.
We hebben de oudjaarsavond van Oberstdorf nog eens lekker overgedaan!! Jij weet vast wel waar wij dat mee hebben gevierd :wink:
Punt is ook ik begrijp jou wel....maar je begrijpt mij niet.
En dat laatste is juist zo jammer..anders hadden we goed contact.
fredsanno
Berichten: 9601
Lid geworden op: vr 18 nov 2005, 13:17
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:



Bericht door fredsanno »

Ha ha ja ik hoef niet te raden......
ik had nieuwjaarsdag een aardige koppijn!!! AU!!

Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!!!

Ik heb gezien op de foto's dat je je vermaakt hebt in de ballenbak!!!!

See You!!!
blacky
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 15 dec 2006, 19:25
Locatie: Elst (Utr)



Bericht door blacky »

[quote="fredvanburik"]Ha ha ja ik hoef niet te raden......
ik had nieuwjaarsdag een aardige koppijn!!! AU!!

Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben gehad!!!

Ik heb gezien op de foto's dat je je vermaakt hebt in de ballenbak!!!!

Wat is dat fred had jij koppijn van die halve fles ,dan zullen wij maar niets zeggen ditteen gerard of blacky :cheers: ha ha ...
Gezelligheid kan geen tijd
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen



Bericht door Jan en Simonne »

Wij zijn pas vanmiddag teruggekomen van 14 dagen Oberstdorf met kerst en oud- en nieuw. We hebben lekker lang over de terugreis gedaan.
We willen iedereen, die we daar ontmoet hebben bedanken voor de leuke contacten en die heerlijke oliebollen!
We hebben er heerlijk gewandeld, alle kabelbanen gedaan en de Breitachklamm was net weer open, toen we daar waren, prachtig!
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
cargo
Berichten: 451
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 23:24
Locatie: Lommel (B)



Bericht door cargo »

[quote="fredvanburik"]Hallo allemaal!!!
ik heb me weer eens op mijn snowboard gewaagd, en heb heerlijk donderdag in de sneeuw/regen gesnowboard...helaas bleef het 'snachts regenen en zijn we vrijdag rustig aan teruggereden...Wel hebben we Cargo heel kort gesproken(sorry) volgende keer wat relaxter....

Hoi Fred,
We zitten op dit moment in Pettneu(St.Ankton).
Redelijk weer en we hebben het prima naar ons zin. :lol:
Groet, Joop( cargo)
Plaats reactie