Superdeluxe camping

Met de camper naar de sneeuw!
Antje



Bericht door Antje »

Ik ben mezelf aan het uitgraven, er ligt nu zo'n 60 cm en het sneeuwt nog steeds.
Hier is in N-H Opmeer, gisteren heb ik i.p.v. 20 min. er 1 3/4 uur over gedaan om 20 km. te rijden en naar m'n werk te komen. Alles stond vast, ben blij dat ik er vandaag niet uit hoef!

gr. Anneke.
Gast

Re: Superdeluxe camping



Bericht door Gast »

Dorsthorst schreef:Hallo camperaars,
Afgelopen week heb ik een weekje op de Camping Solden in Oostenrijk gestaan, voor een ski-vakantie. Ik heb al heel wat campings bezocht, maar deze is wel heel erg luxe. Naast de mooie plaatsen, voortreffelijke sanitaire ruimten, volop warmwater bij de douche, droogkamer voor ski-spullen/handdoeken, aansluitingen voor tv etc was er op deze camping ook voor de liefhebbers een ruime sauna en stoom cabine. Uiteraard was alles voorzien van vloerverwarming, je kon in een apart vertrek je hond douchen, je baby van een schone luier voorzien, wasbakken voor de afwas, 2 wasmachines en 2 droogtrommels, kortom alles wat een mens zich maar bedenken kan was er. Normaal gesproken kom ik zomers niet op de camping, of zo weinig mogelijk maar voor de winter is het toch wel prettig. De kosten: 5 overnachtingen met 4 personen incl stroom,plaats voor de camper gratis gebruik van alle voorzieningen: € 270,= Zeg maar bijna 70 p/persoon.Niet goedkoop, maar het was het wel waard. En als je het vergelijkt met een overnachting in een hotel........
Overigens was het ski-gebied ook best goed, snelle liften die de grote drukte 'smorgens snel wegwerkten. 6 daagse pas €188,-
Kortom, voor de liefhebbers van skien en toch een beetje luxe: Camping Solden in Oostenrijk.
Gr Louis
mooi camping in Solden, dat zeker, wij zijn er ook 2 x geweest. Wat ook een aanrader is (net terug!), cp Aufenfeld in Aschau, Zillertal. Zeker zo mooi als Solden MET een overdekt zwembad! (moest je per kind 1 euro voor betalen, volwassenen 2 euro)
wij betaalden voor 30 euro per nacht, (incl elektra, 4 pers), stuk goedkoper dan Solden dus! (zijn toch gauw weer 8 biertjes per dag :wink:
Skipassen vielen ook mee. 185 euro voor 7 dagen, kinderen de helft!!!
Plaats reactie