Wintersport

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
Gast

Wintersport



Bericht door Gast »

Wij gaan al jaren naar Aschau in het Zillertal, en staan op camping Aufenfeld. Gemoedelijk, rustig en niet te duur. Rond de Kerst is het raadzaam om te reserveren.
Aschau ligt midden in het Zillertal en de skigebieden breiden nog steeds uit. Sneeuwzeker, we hebben nog nooit gebruik hoeven maken van de Hintertuxergletser die ook binnen bereik is en waar altijd sneeuw ligt. Skibus komt op de camping, makkelijk voor de apreski!
Het gebied is geschikt voor beginners (Kaltenbach) en gevordenen (Zillertal Arena). Ook voor het snowboarden prima omgeving. Zelf houden we van de rust 's avonds maar voor onze jongens zijn er goede uigaansmogelijkheden, met het boemeltreintje goed te bereiken.
Onderweg overnachten we bij Munchen langs de route, en slapen op het parkeerterrein tussen andere vrachtauto's en campers. Route is prima, nog nooit sneeuwkettingen nodig gehad.
Veel wintersportplezier allemaal. Een zwerver is onderweg thuis.
Gast

camping



Bericht door Gast »

Nou ik vindt dit best een dure camping (ong. 50 euro p.dag), wij gaan al jaren naar Fieberbrunn maar deze camping is ongeveer twee keer zo duur, en in Fieberbrunn is het skien tot aan je camper, en nooit geen bus.
Ik weet natuurlijk niet hoe de camping is maar de prijs :!: :(
Gr Jaap
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:

Tirol februari 2004



Bericht door Jeannette »

In februari 2004 gaan een aantal campers naar een mooie camping in Tirol Oostenrijk. Georganiseerd door een stel die vaker dit soort dingen organiseert. Zij hebben een leuke korting bedongen op het verblijf aldaar.
Heeft u interesse?
Het is een 5* camping, aansluting op het gas, vuil water afvoer etc. Gratis gebruik sauna, zeer mooi sanitair.

Interesse?
nacheema@care2.com
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:

Vergat de datum te vermelden



Bericht door Jeannette »

Laatste week van febr eerste week van maart. Tijdens de schoolvakantie dus! Er is nog plek!!!
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Gast

wintersport



Bericht door Gast »

Hallo Jaap,
Je hebt gelijk, het is geen goedkope camping.Maar met een gemengd gezelschap van allerlei leefdtijden, zijn er wel heel veel voorzieningen.Er is voor elk wat wils,en toch heerlijk rustig.Met voordelig bedoel ik eigenlijk de prijzen in de plaatselijke restaurants etc.Er zijn natuurlijk nog veeel meer fijne plaatsen,ben benieuwd welke camping en skigebied Jeanette eigenlijk bedoeld.
vriendelijke groeten, een zwerver is onderweg thuis.
Gast

Re: wintersport



Bericht door Gast »

Anonymous schreef:Hallo Jaap,
Je hebt gelijk, het is geen goedkope camping.Maar met een gemengd gezelschap van allerlei leefdtijden, zijn er wel heel veel voorzieningen.Er is voor elk wat wils,en toch heerlijk rustig.Met voordelig bedoel ik eigenlijk de prijzen in de plaatselijke restaurants etc.Er zijn natuurlijk nog veeel meer fijne plaatsen,ben benieuwd welke camping en skigebied Jeanette eigenlijk bedoeld.
vriendelijke groeten, een zwerver is onderweg thuis.


deze dacht ikhttp://www.camp-alpin.at/
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:



Bericht door Jeannette »

Ik bedoel inderdaad de camping zoals bovenstaande.
Ligt in een skigebied. De prijs per nacht per camper (2 pers) is € 25,- , (mits je meegaat via onze oproep) excl toeristenbelasting etc. Gasaansluting is mogelijk, vuiwater afvoer via een rechtsrteekse afvoer,sauna is gratis.
Tsja en wat duur is of niet, dat is ieder voor iedereen anders. Het is niet het goedkoopste alternatief, maar je hebt wel comfort en dat is in de kou ook wel erg lekker.
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
wie ben zunig.



Bericht door wie ben zunig. »

Jeannette schreef:Ik bedoel inderdaad de camping zoals bovenstaande.
Ligt in een skigebied. De prijs per nacht per camper (2 pers) is € 25,- , (mits je meegaat via onze oproep) excl toeristenbelasting etc. Gasaansluting is mogelijk, vuiwater afvoer via een rechtsrteekse afvoer,sauna is gratis.
Tsja en wat duur is of niet, dat is ieder voor iedereen anders. Het is niet het goedkoopste alternatief, maar je hebt wel comfort en dat is in de kou ook wel erg lekker.
hoop geld 50 km verder .... 12€ EXCL scheelt een borreltje of 2
:D

wie ben zunig.
Plaats reactie