Wintercamping Laengenfeld

Met de camper naar de sneeuw!
Plaats reactie
mariannek

Wintercamping Laengenfeld



Bericht door mariannek »

Hoi, wie heeft er informatie over comfort camping Oetztal en het bijbehorende skigebied. Is dit makkelijk bereikbaar met de camper en hoe zijn de voorzieningen. Wij willen de week na kerstmis daar heen gaan.
ab
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 19:55
Locatie: Montfoort
Contacteer:



Bericht door ab »

Marianne,

Wij hebben er in oktober op camping Otztal overnacht, het is een goede camping, met een prachtige (volgens mij nog gloed nieuwe) douch gelegenheid/toitetgebouw.
Hoe het er in de winter is weet ik niet, ik weet wel dat je in Solden en Obergurgl heerlijk kan skien. Je kan trouwens ook met je camper naar Hochsolden rijden en daar net voor de Tsimmeljoch grensovergang naar Italie de camper parekeren en heerlijk skieën in het gebied van Hoch/Obergurgl, een prachtig skiegebied, ik kom hier al jaren.

Ik heb bij het reisverslag van de Dolemieten, een link staan van camping Otztal en een foto van de grensovergang.

prettige vakantie.

Ab
ab
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 19:55
Locatie: Montfoort
Contacteer:



Bericht door ab »

Marianne,

hier is de link van m'n site, was ik vergeten.

http://home.zonnet.nl/campersite.abkoomans
Gast



Bericht door Gast »

Wij hebben 3 jaar geleden in de krokusvakantie op deze camping gestaan. De camping is niet duur maat ligt wel ver van de weg af en van de bushalte naar het skigebiet. De camping is wel een beetje saai. Geen kantine waar je s'avonds even lekker kunt zitten. wel mooie toiletten en douches. Het ligt in een smal dal dus heel weinig zon.
Er zijn mooiere plaatsen indien je meer informatie wilt laat het maar weten dan mail ik je dat wel.
Groeten
Henk ten Oever
marianne

oetztal



Bericht door marianne »

Anonymous schreef:Wij hebben 3 jaar geleden in de krokusvakantie op deze camping gestaan. De camping is niet duur maat ligt wel ver van de weg af en van de bushalte naar het skigebiet. De camping is wel een beetje saai. Geen kantine waar je s'avonds even lekker kunt zitten. wel mooie toiletten en douches. Het ligt in een smal dal dus heel weinig zon.
Er zijn mooiere plaatsen indien je meer informatie wilt laat het maar weten dan mail ik je dat wel.
Groeten
Henk ten Oever
Hoi Henk,
Nou ik ben wel benieuwd naar de mooie stekkies, laat maar eens horen!
Gebruikersavatar
wimh
Berichten: 2943
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:41
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Timmelsjoch



Bericht door wimh »

Hou dit even in de gaten is sinds deze winter

Ab SOFORT gilt auf der Timmelsjoch Hochalpenstrasse die Wintersperre.
Cees.C
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 11:39
Locatie: Amsterdam



Bericht door Cees.C »

Beste WimH
Dit is altijd, in de winter worden verschilende passen afgesloten ik heb er 23 jaar pal bij gewoont. In de winter 6mnd sneeuw ik woonde op 1200 m hoogte. De Timmelsjoch wordt ongeveer in oktober gesloten.

H.G. Cees.C
Cees.C
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 11:39
Locatie: Amsterdam



Bericht door Cees.C »

Beste WimH
Dit is altijd, in de winter worden verschilende passen afgesloten ik heb er 23 jaar pal bij gewoont. In de winter 6mnd sneeuw ik woonde op 1200 m hoogte. De Timmelsjoch wordt ongeveer in oktober gesloten.

H.G. Cees.C
Gebruikersavatar
wimh
Berichten: 2943
Lid geworden op: di 13 mei 2003, 22:41
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

afgesloten



Bericht door wimh »

dat zeg ik haha
Cees.C
Berichten: 120
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 11:39
Locatie: Amsterdam



Bericht door Cees.C »

Beste WimH

Dit was ik nou net vergeten :lol:
Groeten Cees.C
Gast



Bericht door Gast »

De mooiste wintersportplaatsen die wij bezocht hebben zijn:
Camping in Fiederbrun.
st Gallenkirch onderaan de liften ( vrij staan )
Camping neustift.
Tussenstop naar oostenrijk onderaan in duitsland bij de parkeerplaats in nesselwang.
Churwalden ( zwitserland ) camping aan de piste.
succes.
H. ten Oever
Plaats reactie