passen deze watertanks?

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Joerisurf
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 03 sep 2017, 15:26

passen deze watertanks?



Bericht door Joerisurf »

Hallo,ik zit met een Peugeot Boxer L2H2,ik wil deze watertanks eronder bouwen,maar die komen van de UK waar het stuurwiel rechts is en de handremkabel onder ook andere kant is.Als deze tanks de aansluitingen aan de andere kant zouden hebben,denk ik deze te kunnen monteren.Heeft iemand deze tanks zelf ooit gemonteerd?

http://www.ebay.co.uk/itm/Water-Tank-Ki ... 3f85479b04
Gebruikersavatar
Atoz
Berichten: 5457
Lid geworden op: wo 19 jun 2013, 9:11
Locatie: 20 Km westelijk van Brussel bij voorkeur ergens in Europa

Re: passen deze watertanks?



Bericht door Atoz »

Ik heb geen enkel idee of deze passen maar gelet op de prijs, het is geen koopje, zou ik overwegen om naar bv Schijndel te rijden en daar aan de balie je vraag te bespreken.

Uit ervaring... Ik had een ruime voorraad voor werkelijk een prikje gekocht van een stopzetting, ging wel lukken dacht ik... Uiteindelijk toch maar tot daar gereden en een nieuwe gekocht. (De andere waren ook nieuw maar er was altijd wel iets waarom ze niet echt pasten.

Gegroet
Guido
Fiat Ducato °30/12/2000-2,8D-64kW-87pk-Alko-Flensburger Koffer -8140.63-284478Km op 3/5/22
740 Wp - 400Ah LiFePO4 - EPEVER 6415AN/60A - Waeco CRX65 - Planar 44D - Gebo luiken - schapenwol
TP-Link AC750 Archer MR200 4G LTE-router & 2x LPB-7-27-NJ antenne & 3 x 45Gb in EU By Orange.be
4x Kleber Transport 4S - 22/4/22 - 284.000Km - 65Psi
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22831
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: passen deze watertanks?



Bericht door PaulBng »

Er bestaan vuilwatertanks die helemaal gevormd zijn om om de achteras en de remkabel heen te zitten. Als de remkabel bij n britse bus in spiegelbeeld zit gaat die dus niet passen.

Maar dit lijken recht-to recht-aan tanks met alleen een uitsparing voor de dwarsbalken van het chassis. Misschien passen ze als je ze van plaats verwisseld. Maar voor die prijs zou ik de gok niet wagen.

Idd. Een zaak als de Wit. Advies vragen en ter plekke passen. Ik gok dat ze samen met je onder de bus/camper kruipen...
Joerisurf
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 03 sep 2017, 15:26

Re: passen deze watertanks?



Bericht door Joerisurf »

Is misschien best op die manier,met wat geluk hebben ze passende in stock en kan ik er direct meenemen.geen opstuurgedoe van UK en risico van niet passend.
Gebruikersavatar
Kubo
Berichten: 1130
Lid geworden op: zo 07 dec 2014, 17:45
Locatie: Tytsjerk

Re: passen deze watertanks?



Bericht door Kubo »

Ik weet wat ze hier kosten.
http://www.drocom.nl
Groet, Lex (PA3CDM)en Margreet
Safari Camper FIAT Ducato 244 2.8JTD
Plaats reactie