Deuk in foamvinyl...

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51325
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door Kroppie »

na een tijdje went het en vallen die deukjes toch niet meer op, en hoe minder je er op let , hoe eerder het gewent is.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Markenmies
Berichten: 209
Lid geworden op: di 30 mei 2017, 9:34

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door Markenmies »

Oh ja, dat denk ik ook...maar baal er van dat het zo snel gebeurd is..En je wil het meteen goed doen hè..
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51325
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door Kroppie »

dit soort dingen heet:ervaring opdoen, hoe meer je doet hoe meer ervaring je krijgt hoe beter het resultaat.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door jmkoole »

Kroppie schreef:dit soort dingen heet:ervaring opdoen, hoe meer je doet hoe meer ervaring je krijgt hoe beter het resultaat.

jos
Tja, een collega vertelde me ooit hoe hij een nieuw aanrechtblad voorzag van een gat voor de kraan. Toen hij het blad omkeerde bleek het gat aan de voorzijde van de spoelbak te zitten... Hij is maar een nieuw blad gaan halen...
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Markenmies
Berichten: 209
Lid geworden op: di 30 mei 2017, 9:34

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door Markenmies »

Hahaha.....Gevalletje schade en schande... :-B
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51325
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door Kroppie »

maar door die ervaring wel een heleboel geleerd , en het zal hem/haar in vergelijkbare gevallen niet nog eens gebeuren

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
leftlanebandit
Berichten: 456
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 18:56
Locatie: In The Middle Off Nowhere

Re: Deuk in foamvinyl...



Bericht door leftlanebandit »

Voor het verlijmen van de schuimvinyl die ik heb gebruikt werd mij door ervaren vaklieden uit de jachtbouw de speciaallijm 640 van Eurocol geadviseerd en dat werkt geweldig.
Eenzijdig aanbrengen met een vachtroller, de vinyl ertegen en van het midden uit aan drukken met een rubberen roller Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Plaats reactie