Camperkundige verzocht

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80382
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperkundige verzocht



Bericht door Dafluc »

In verhouding waarschijnlijk hetzelfde als al die bussen met verhoogde daken.

Afbeelding
Afbeelding
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Camperkundige verzocht



Bericht door durisotti »

Heeft een wat hoog pausmobiel gehalte.
Is niet zo handig voor een ombouw, de minimum binnenhoogte van 1.70 haal je niet, dus je hebt er niet veel voordeel van.
De standaardversie is met niet iets meer als 1.30 hoog genoeg.
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: Camperkundige verzocht



Bericht door eef van baal »

even een voorbeeld, je hoeft niet altijd omhoog, je kunt ook de vloer laten zakken, kost wat maar dan heb je ook wat.


Afbeelding
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Gebruikersavatar
annoh
Berichten: 1875
Lid geworden op: za 18 aug 2012, 22:05
Locatie: St. Jacobiparochie
Contacteer:

Re: Camperkundige verzocht



Bericht door annoh »

Ik heb ooit ergens gelezen dat een verlaagde vloer niet meetelt bij opmeten inwendige hoogte.
Gebruikersavatar
jan-
Berichten: 2633
Lid geworden op: za 18 jun 2011, 18:48
Locatie: Harderwijk

Re: Camperkundige verzocht



Bericht door jan- »

Ferdinand de Jong schreef:mogelijk kunt u mij adviseren , ik heb het plan om een peugeot expert een meter 38 cm. hoog , of fiat doblo cargo, om te bouwen naar een (mini)camper.

ik kan daar professionele hulp bij krijgen maar die prijzen lopen behoorlijk uiteen.
ik zoek eigenlijk een handige jongen die betaalbaar behulpzaam mij daar mee kan helpen , in apeldoorn of omgeving
Hoe zoek ik zo'n ' liefhebber/ hobbyist' die er toch zullen zijn ?
Als je een slaapbankje en een keukenkastje in elkaar kan hobbyen ben je al een heel eind. Wat is ongeveer je budget en wat mag de leeftijd van de auto zijn en hoe luxe wil je het ongeveer hebben? Als het met de meubels niet gaat lukken kan je misschien beter een kant en klare aanschaffen. Als het om andere zaken gaat zul je met concrete vragen moeten komen, want dan kunnen we je vast verder helpen.
Mijn 1e camper: viewtopic.php?t=8447705
Mijn 2e camper: viewtopic.php?t=8484909
Gebruikersavatar
Transitje
Berichten: 4384
Lid geworden op: zo 01 apr 2007, 22:19
Locatie: Apeldoorn

Re: Camperkundige verzocht



Bericht door Transitje »

Mooi topic: 18 reacties, waaronder welgeteld 2 die ingaan op de vraagstelling, de rest gaat over de hoogte van diverse busjes, maar dat was niet de vraag, voorlopig tenminste nog niet.
Geen wonder dat de TS al bijna vier weken niet meer heeft gereageerd. :P :P :bang:
Groeten

Klaas
Plaats reactie