Even voorstellen

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Henk3003
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 14:49

Re: Even voorstellen



Bericht door Henk3003 »

En weer bedankt voor de reacties!

Ik vind het wel echt jammer dat de Renault trafic en aanverwanten zo slecht blijken te zijn want ik vind het één van de mooiste bussen in hoge uitvoering.

Nu heb ik al een beetje zitten te zoeken op Marktplaats etc. maar een Ducato, Transit of Jumper zijn niet echt veel te vinden in de hoge en dan korte uitvoering. Ik heb niet zo'n hoog budget voor de bus zelf, zo ongeveer 4000 euro voor de bus alleen. Er moet ook nog het nodige aan verbouwd worden natuurlijk.

Maar goed, het plan is pas in het voorjaar (zo rond april) een bus aan te schaffen dus misschien heb ik dan meer keuze. Een lage bus is natuurlijk gemakkelijker te vinden maar ik wil liever geen hefdak dus..
Toedeledoki

Re: Even voorstellen



Bericht door Toedeledoki »

Budget moet lukken! (voor een Ducato of Transit)

Voor 4000 Euro een Traffic/Vivaro kopen is vragen om problemen. Deze bussen kun je alleen kopen als ze goed onderhouden zijn. Met andere woorden je moet de mooiste er uit pikken. Dat lukt niet met dat budget. De lateren zijn een stuk beter dan de eersten. Voor 4000 Euro krijg je een vroege in niet al te nette staat. Niet aan beginnen! (Mijn mening)
Toedeledoki

Re: Even voorstellen



Bericht door Toedeledoki »

Plaats reactie