Meubelpaneel en antislipmat voor buscamper

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
r3mco
Berichten: 616
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 12:47
Locatie: Julianadorp

Meubelpaneel en antislipmat voor buscamper



Bericht door r3mco »

Misschien dat iemand weet waar ik een paneel voor mijn camper kan kopen. Wat er nu in zit is mdf en ik ben op zoek naar multiplex. Het is 12 mm dik gefineerd.De maat die ik zoek is ongeveer 1.50 m * 1.00 m.

Afbeelding

Verder ben ik op zoek naar een antislipmat voor op de bodem onder het bed. Wat ik zoek is eigenlijk dun rubber zodat de kratten met spullen die ik achterin heb niet gaan schuiven tijdens het rijden. Nu is de bodem afgewerkt met zeil.

Misschien ook handig om te vragen hoe collega "buscamperaars" hun bagageruim hebben ingedeeld voor wat betreft het plaatsen van de stoelen ed. Dus een indeling.
Wij hebben de camper pas dus alle berichten zijn welkom, eventueel met een foto indien mogelijk.

Ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen, ik had de schotten toch gedemonteerd omdat ik op zoek was naar de aftapper van de schoonwatertank. Die heb ik inmiddels gevonden. Als de camper weer van stal is wil ik het grote paneel vervangen.


Groet,
Remco.
Groet,
Remco.
Jvdberg

Re: Meubelpaneel, antislipmat buscamper.



Bericht door Jvdberg »

Ik heb een stuk vloerbedekking in mijn "garage" van mijn buscamper liggen, en hierop staat een huishoudkrat muurvast.
Wbt de stoelen , als je deze op zijn zijkant kwijt kan is dat het mooiste ( dus je garage 60 cm hoog) evt met een douchegordijnstang klem te zetten.
Bij mij was dit niet mogelijk, dus ik heb een exta plank gemaakt onder het bed, waar ze op liggen.
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Meubelpaneel, antislipmat buscamper.



Bericht door Navigator »

Qua rubbermat kun je bij een goede automaterialenzaak 'busrubber' kopen van de rol. Geribbelde rubber mat, prima en slijtvast.

Peter
Forum verlaten.
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Meubelpaneel, antislipmat buscamper.



Bericht door bertt »

Ik kan die plaat multiplex voor je regelen, moet je een pb sturen met je wensen.(maak hem niet zelf) Alle maten en uitvoeringen mogelijk.

voor dat schuiven: neem zo'n rolletje antislip wat ook wel gebruikt wordt om onder glazen in kastjes. Werkt perfect zo heb ik mijn kratten en andere spullen slipvast staan in mijn garage.

Bert
de hoekies
Berichten: 6026
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 19:08
Locatie: Best (NBr)
Contacteer:

Re: Meubelpaneel, antislipmat buscamper.



Bericht door de hoekies »

Wij hebben links 3 vouwkratjes op een rij staan met (langer houdbare) boodschappen en rechts staan de stoelen en tafel op zijn kant .
Waarom deze indeling : de rechtse deur gaat eerst open en kun je er onderweg de stoelen en tafel snel uitpakken.
De kratten en stoelen staan op een stuk "buitenvloerbedekking" die je ook gebruikt in voortenten , dit kun je kopen van de rol bij een camper en caravanzaak.
Het is vloerbedekking met die gaatjes erin voordeel hiervan is dat je om de zoveel tijd je vloerkleed eruit haalt dan ligt het eventuele vuil er onder en kun je dit zo naar buiten vegen.
Wij zijn vorig jaar voor het eerst 4 weken weggeweest en kregen de 3 vouwkratjes niet vol met boodschappen dus echt nodig waren ze niet alle 3
Met vriendelijke groeten / مع تحياتي /With best regards / Mit herzlichen Grüßen, / 敬具,
Peter
Nu met Mazda CX 5 2.0 Luxery uit 2022 met Hobby 495 UL Excellent
TomTom Europe TRUCK 1045 10005 ( thanks Bob)
Gebruikersavatar
gekeenalje
Berichten: 457
Lid geworden op: di 15 feb 2011, 7:29
Locatie: Harkstede

Re: Meubelpaneel, antislipmat buscamper.



Bericht door gekeenalje »

de hornbach heeft rubber in verschillende soorten, op de rol te koop

succes

Geke :wave:
het is nooit zo donker of het word wel weer licht

http://www.golifeline.nl/

http://www.funda.nl/koop/aduard/huis-47 ... straat-10/
te koop, verdere info per PB
Gebruikersavatar
van der Vaart
Berichten: 459
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 14:01
Locatie: Friesland

Re: Meubelpaneel en antislipmat voor buscamper



Bericht door van der Vaart »

In een keukenzaak is ook genoeg antislip te koop!
Gebruikersavatar
r3mco
Berichten: 616
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 12:47
Locatie: Julianadorp

Re: Meubelpaneel en antislipmat voor buscamper



Bericht door r3mco »

Allen bedankt voor de reacties, hier kan ik mee vooruit.
Ik heb inmiddels een adres gevonden voor de multiplex, bedankt voor het aanbod de maten te sturen.

Groet,
Remco.
Groet,
Remco.
vrijbuiter
Berichten: 563
Lid geworden op: ma 02 apr 2007, 18:15
Locatie: wanssum.nrd.limburg

Re: Meubelpaneel en antislipmat voor buscamper



Bericht door vrijbuiter »

wij hebben een roadmaster en hebben een dubbele bodem gemaakt achterin.hier passen 4 grote "onder
het bed boxen "in.de stoelen en tafel staan aan de re zijkant vastgezet met een band. tevens hebben wij een scooterrek achterop die we weg kunnen schuiven ,zo kunnen we bij de 2 re boxen en de stoelen.
schildpadden kunnen meer vertellen over de weg dan hazen.
Plaats reactie