24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bikerwally
Berichten: 211
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 8:17

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door bikerwally »

We zijn intussen ook thuis gekomen.
Nogmaals veel dank voor een puik weekend.
John, veel sterkte toegewenst.

Wally & Siti
Afbeelding
Gebruikersavatar
franja4246
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 11:37

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door franja4246 »

Ook wij zijn ondertussen weer thuisgekomen.....wij hebben enorm genoten van dit zelfbouwcampertreffenetengenietennieuwemensenzingendansenweekend.......het was superrrrrrrrrr!!!!!!!!!! Dus.....Inge...Sientje....Manfred en Diana......dank je wel voor alles......lieve groetjes van Frans en Janneke.....see you next time..... :bow: :cheers: :lol3:
lowy
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 11 okt 2006, 21:03

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door lowy »

Tini en ik(Gezienus) zijn via allerlei kleine weggetjes(zelfs zand) ook weer op ons nest aan gekomen na een super mooi en gezellig weekend!
Heb allerlei nieuwe ideeën kunnen opdoen en veel mensen leren kennen.We zullen de volgende keer indien mogelijk zeker weer van de partij zijn.
Manfred,Diana,Inge en Sientje bedankt voor jullie inzet,het was super!!
Gr,
Tini en Gezienus :thumbup: :thumbup:
Gebruikersavatar
van der Vaart
Berichten: 459
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 14:01
Locatie: Friesland

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door van der Vaart »

Ook wij zijn weer thuis, we missen Twente nu al, wat is het daar mooi,
Tomtommetje stuurde ons idd ook langs zandpaden de snelweg weer op, maar daar maalt onze MB niet om.
Wij hebben ons eerste treffen verrassend leuk gevonden, lieve aardige mensen ontmoet en mooie campers bekeken en lekker en gezellig gegeten in "de Veldhook".
Petje af voor de bediening en de kokkies daar, een invasie van 60? mensen en toch het eten aardig gelijktijdig op tafel, een schaaltje komkommer voor de meiden was snel gesneden, ( wij lusten geen sla :oops: ) en een geintje werd ook wel gewaardeerd :P
Voor de organisatie petje af :bow:

vriendelijke groet en als het even kan tot volgend jaar!

Groet Pieter, Pietsje, Tsjitske en Femke

En buurtjes: mobile.de daar staan genoeg betaalbare MB's op! ;;-)
Gebruikersavatar
Mini-Campertje
Berichten: 284
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 23:31
Locatie: Amsterdam

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door Mini-Campertje »

Hallo ook ik ben weer thuis, tja toen ik weg wilde, wilde mijn camper niet mee hij vond het veel te gezellig, aangezien ik de autoradio te lang aan had gehad, was de start accu leeg. stom :bang: stom :bang: stom :bang: :bang: hahaha, maarr met geduld, een een goede acculader, en dat onder het genot van lekkere koffie, en een goed gesprek, van onze zeer gezellige nieuwelingen frans en janneke, kon ik later toch gewoon weer op weg.
ik heb genoten, al ging het een en ander met wat aanloop probleempjes, ik had er lang naar uit gekeken, en zowaar, met veel doorzetten, en verstand op nul, is het allemaal gelukt, vele waren erg betrokken, zo bleek, en dat heeft mij echt geraakt, dank je wel allemaal, met het mede leven, want dit blijft een moeilijk gevecht, de terug reis ging via beekbergen, waar goede kennissen mij opwachten op nog een camping, met koffie, en een warme maaltijd, zodat ik daar ff tot rust kon komen, was ook weer geweldig deze mensen weer te zien, en bleek ook wederzijds te zijn, zo zie je maar, het leven heeft gelukkig ook goede mensen geschapen, de reis ging verder zonder problemen, en ik was rond 11 uur weer thuis, en lag rond 12 uur in bed.
of ik het volgend jaar er ook bij ben durf ik nu niet te beloven, maar de intentie is er 100% en ergens moet dit weer mijn volgende doel zijn, positief blijven denken, komt het allemaal goed.
bedankt aan diegene die het allemaal heeft georganiseerd, ik kon niks verkeerds vinden, behalve het WEER want dat was PET, maar ja daar kan niemand iets aan doen.
ook bedank ik de keuken voor hun bereidwilligheid om voor mij apart aangepast voedsel te maken, om het mij naar de zin te maken, geweldig, gewoon TOP, en ook hier kan ik niks vinden wat er fout zit, kortom een geweldig weekend wat ik niet snel zal vergeten.
het ging veel te snel weer voorbij, de groetjes allemaal, en tot ziens. :wave: :wave: :wave: :thumbup: :thumbup: :bow: :cheers: :cheers:
Gebruikersavatar
Mini-Campertje
Berichten: 284
Lid geworden op: do 03 dec 2009, 23:31
Locatie: Amsterdam

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door Mini-Campertje »

Dan heb ik ook het bericht gehoord, en gelezen, over RIKI tja het is een rot ziekte, kan er over mee praten, jammer hoor, dit gun je niemand, het is een gemis, het verlies van een van je meest dierbare waar je jaren mee geleefd hebt, john gecondoleerd, en verder heel veel sterkte gewenst, het camperforum zal haar gaan missen.
Jvdberg

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door Jvdberg »

John sterkte met het verlies.


Ik heb ondertussen een verhaaltje met een paar foto's op mijn site gezet.
(echter met chrome zie ik het nog niet maar met ie wel, dus wie weet kunnen jullie hem zien) :oops:

Aan de organisatie bedankt voor dit treffen.
little big van
Berichten: 6
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:08

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door little big van »

.wij hebben enorm genoten van dit zelfbouwcampernweekend bedankt,

en tot 2014 of tot gauw,

Gr Rico & Christine :lol3: :-B
heyhans
Berichten: 1291
Lid geworden op: vr 15 okt 2004, 22:03
Locatie: Leiden

Re: 24 t/m 26 mei: Zelfbouwtreffen 2013



Bericht door heyhans »

Hallo John,

Wij willen jou en jouw Familie Condoleren, met het grote verlies, en jullie sterkte wensen.

Groetjes, Joke en Hans Heijmans
Ik mag geen reclame maken voor mijn zoon, ik laat het dus aan anderen over.


http://www.haservice.nl Nu ook Airco service
Plaats reactie