Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Peugeot J5 MultiMob
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 22:31
Locatie: Hellum (Groningen)

Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door Peugeot J5 MultiMob »

Wij zijn sinds kort de trotse bezitter van een Peugeot J5 camper uit 1985 met een Multi Mobil opbouw met een alkoof. Er zaten eerst twee banken tegenover elkaar, maar één is eruit gehaald. Wij willen de bank weer terugbrengen in de originele staat, waardoor er weer een treinzit ontstaat, welke om te bouwen is in een tweepersoons bed van 140 x 200 cm.
Wie heeft of weet iemand die de zijkant van de bank en eventueel de hele bank nog heeft liggen. De kleur van het zijpaneel is gebroken wit, wat neigt naar crème.
Gebruikersavatar
onze zwerver
Berichten: 18
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:36

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door onze zwerver »

Peugeot J5 MultiMob schreef:Wij zijn sinds kort de trotse bezitter van een Peugeot J5 camper uit 1985 met een Multi Mobil opbouw met een alkoof. Er zaten eerst twee banken tegenover elkaar, maar één is eruit gehaald. Wij willen de bank weer terugbrengen in de originele staat, waardoor er weer een treinzit ontstaat, welke om te bouwen is in een tweepersoons bed van 140 x 200 cm.
Wie heeft of weet iemand die de zijkant van de bank en eventueel de hele bank nog heeft liggen. De kleur van het zijpaneel is gebroken wit, wat neigt naar crème.
Ik heb nog een bank komt uit een hymer en is uit trek baar gr Ton
Gebruikersavatar
camperjan
Berichten: 997
Lid geworden op: ma 29 aug 2005, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door camperjan »

welkom,

Welke omgeving wonen jullie?, in Austerlitz bij Zeist zit een bedrijf met schadecaravans vaak met een net interieur.
Loont de moeite (als je in de buurt woont) om daar even te kijken.
Het is een echte Hobby 600 TD Ducato van 1988
Peugeot J5 MultiMob
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 24 jun 2012, 22:31
Locatie: Hellum (Groningen)

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door Peugeot J5 MultiMob »

Hallo Ton en Jan,

Bedankt voor jullie reactie.
Ton, bij ons past maximaal een bank van 1,4 m. Is het mogelijk dat je de afmeting en een foto van de bank kunt sturen?
Jan, zou jij het adres van het bedrijf in Austerlitz kunnen geven? Wij hebben nog meer materialen nodig, zoals afdekstrips met een T-profiel in een crème kleur. Deze zijn niet meer bij caravan- en camperbouwers verkrijgbaar; tegenwoordig zijn de afdekstrips wit of grijs. Wanneer we in de buurt zijn, dan lijkt het mij best de moeite waard om een keer te gaan kijken. Voor de bank gaan we natuurlijk eerst overleggen met Ton.

Hartelijke groet,
Bernard
Gebruikersavatar
camperjan
Berichten: 997
Lid geworden op: ma 29 aug 2005, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door camperjan »

Hierbij de link:

http://verkopers.marktplaats.nl/17694594

Ook een goed adres als je zelf een camper gaat bouwen, je koopt de inhoud van een schadecaravan en je bent voordelig klaar!
Het is een echte Hobby 600 TD Ducato van 1988
Gebruikersavatar
onze zwerver
Berichten: 18
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:36

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door onze zwerver »

Peugeot J5 MultiMob schreef:Hallo Ton en Jan,

Bedankt voor jullie reactie.
Ton, bij ons past maximaal een bank van 1,4 m. Is het mogelijk dat je de afmeting en een foto van de bank kunt sturen?
Jan, zou jij het adres van het bedrijf in Austerlitz kunnen geven? Wij hebben nog meer materialen nodig, zoals afdekstrips met een T-profiel in een crème kleur. Deze zijn niet meer bij caravan- en camperbouwers verkrijgbaar; tegenwoordig zijn de afdekstrips wit of grijs. Wanneer we in de buurt zijn, dan lijkt het mij best de moeite waard om een keer te gaan kijken. Voor de bank gaan we natuurlijk eerst overleggen met Ton.

Hartelijke groet,
Bernard
sorry voor mijn late reply was druk ga morgen even naar mij garage en maak even een foto + DE MAAT
GR tON
Hymerferry
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 21 dec 2011, 20:47

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door Hymerferry »

Als je iets zoekt voor een ouder model camper kun je dit vaak nog wel vinden bij Boranka in de Weere (Noord Holland), zij hebben heel veel nieuwe onderdelen maar vooral ook nog heel veel nieuw materiaal uit oude voorraad.

grt Ferry
Gebruikersavatar
onze zwerver
Berichten: 18
Lid geworden op: di 20 mar 2012, 21:36

Re: Gezocht: treinzit, bank inbouwen en zijwand monteren



Bericht door onze zwerver »

onze zwerver schreef:
Peugeot J5 MultiMob schreef:Hallo Ton en Jan,

Bedankt voor jullie reactie.
Ton, bij ons past maximaal een bank van 1,4 m. Is het mogelijk dat je de afmeting en een foto van de bank kunt sturen?
Jan, zou jij het adres van het bedrijf in Austerlitz kunnen geven? Wij hebben nog meer materialen nodig, zoals afdekstrips met een T-profiel in een crème kleur. Deze zijn niet meer bij caravan- en camperbouwers verkrijgbaar; tegenwoordig zijn de afdekstrips wit of grijs. Wanneer we in de buurt zijn, dan lijkt het mij best de moeite waard om een keer te gaan kijken. Voor de bank gaan we natuurlijk eerst overleggen met Ton.

Hartelijke groet,
Bernard
sorry voor mijn late reply was druk ga morgen even naar mij garage en maak even een foto + DE MAAT
GR tON
de bank is 1 meter en cameel kleur 45 cm been lengte
gr Ton
Plaats reactie