Montage vuilwatertank

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
longstelts
Berichten: 326
Lid geworden op: di 11 jul 2006, 21:35
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Montage vuilwatertank



Bericht door longstelts »

Dank je Henk.
Inmiddels zit de tank onder de bus en betrouwbaar. De vier beugels heb ik gebruikt om zeker te zijn dat hij niet kan gaan schuiven. Stukje zekerheid.
De foto van jou tank bekeken en zit er ook prima onder!
henk z schreef:Hallo,

ik heb enkele jaren geleden een Renault Master omgebouwd zie: http://www.zandman.nl/camper
Bij Bouw - Watervoorzieningen heb ik een foto van de gemonteerde vuilwatertank. (onder de bus)
Je hebt een foto geplaatst van de tank, waarom heb je dubbele beugels gebruikt voor het vastschroeven?
Ik heb rvs draadeinden gebruikt en aan de bovenzijde een dwarsstrip gelast en dat in de slobgaten van de koker gedaan, kwartslag draaien, grote sluitring en vast schroeven.
Als het niet geheel duidelijk is kan ik er wel een foto van maken. (moet ik wel er ééntje demonteren)

Groeten, Henk
Ik weet steeds minder omdat ik steeds meer weet.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51286
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Montage vuilwatertank



Bericht door Kroppie »

met of zonder blindklinkmoeren .?

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
longstelts
Berichten: 326
Lid geworden op: di 11 jul 2006, 21:35
Locatie: 's-Heerenberg

Re: Montage vuilwatertank



Bericht door longstelts »

Zonder. Gaatjes voorgeboord en keurig met flinke zelftappers gedaan. Ging als een speer. Kunststof ringen ertussen en goed afgekit. Kon via openingen chassis ML inspuiten en laat nu de zaak een paar dagen uitharden. Daarna TL tectyl erover om goed af te dekken. Zit als een huis.
Ik weet steeds minder omdat ik steeds meer weet.
Plaats reactie