Advies/tips gevraagd

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Plaats reactie
Niessina
Berichten: 245
Lid geworden op: do 22 apr 2010, 13:59

Advies/tips gevraagd



Bericht door Niessina »

Eindelijk is het dan zover, we gaan over tot de aanschaf van een camper. We weten wat we zoeken, een kleine camper (mag een oldtimer zijn) die we naar eigen wensen kunnen aanpassen. Of, en daar komt de vraag, is het verstandiger om een bus aan te schaffen en hem helemaal naar wens te laten maken. Heb ook al eens gehoord dat het aantrekkelijk kan zijn om een camper(tje) dan wel bus uit Duitsland te halen. Mijn man is niet handig, dat is niet eerlijk, dat is hij wel maar niet op het gebied van auto's. Heb wel een vriend die technisch is aangaande alles waar wielen onder zit.
Genieten van het leven is een kunst, ik ben een kunstenaar.
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: Advies/tips gevraagd



Bericht door wingman01 »

http://link.marktplaats.nl/519276304

hier kun je je mooi op uitleven
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Advies/tips gevraagd



Bericht door Starline 660 »

Wel lekker makkelijk laden en lossen met die achterdeurtjes :-B
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: Advies/tips gevraagd



Bericht door wingman01 »

ikzelf vind het een mooi project, en de prijs kan nog wel wat af denk ik, heb je toch een flinke camper die je kunt inrichten naar je eigen zin.
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
VAN-tastique
Berichten: 751
Lid geworden op: ma 20 okt 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Advies/tips gevraagd



Bericht door VAN-tastique »

Dat is géén gekke prijs voor zoveel kubieke meters en het ziet er allemaal mooi strak uit op de foto's!
Een prima bouwproject als je graag veel ruimte wilt hebben, maar onze levenskunstenaar is op zoek naar een kleine camper en twijfelt nog of het geen bus(camper) moet worden.
De één zweert bij een camper en de ander weer bij een buscamper, maak eerst de keuze en ga dan gericht op zoek!
Als voertuig techniek niet je hobby c.q specialiteit is, dan zou ik 't niet zoeken in een oude bus of oude camper, goedkoop wordt dan toch vaak duurkoop.
Er is al veel geschreven over campers die er op het oog goed en strak uitzagen, totdat.............., er een binnenwanden of een plafond losgemaakt wordt en je vervolgens geconfronteerd wordt met de verwoestende werking van vocht!
En veel geld investeren om een afgeragde bedrijfsfsbus om te bouwen tot buscamper lijkt me ook niet zo verstandig!
Maar met............... én een man én een vriend moet er toch wel iets moois uitkomen!
Op de onderstaande site kan je aardig bekijken wat er komt kijken om een bedrijfsbus om te bouwen.

Teake
http://vantastique.bekijknu.nl/

In de wereld van ambitie zit ik fluitend op mijn fietsie en zingend in mijn bussie!
Plaats reactie