Traag inbouwen scheelt niets. Als je een bus, jonger als 5 jaar, als particulier op naam laat zetten moet je meteen de BPM aftikken. BPM is geheel afhankelijk van de uitvoering van de bus.durisotti schreef:Als je traag gaan inbouwen dan scheelt dit weer in de BPM !
Heb de indruk dat de rest BPM bij nieuwere voertuigen tegenwoordig lager is dan een paar jaar geleden !
Apart is dat deze mega bus 164 pk's heeft, de zelfde motor in de kleinere T5 heeft er 174 !
Is dit een geïmporteerde bus ?
Als je kijkt naar de oorspronkelijke BMP van deze bus en vergelijkt die met de BMP van een basisvoertuig dan kan dit zo maar €4000,00 schelen.
Sterke motor, Airco, metallic lak, maxi uitvoering alles telt en telt op.
JanKees de Jager lacht zich rot maar wij zitten ermee.
Het is de gewone sequence van deze bus: 110- 130 -164 PK
Geen import.