Inrichtingseisen niet volledig?

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Inrichtingseisen niet volledig?



Bericht door Aloys »

Ik heb hier wat reacties verwijderd.

Iemand vond het nodig om Paul (Blauwkous) te beschuldigen van commercieel belang, omdat hij
Hobbyiste een pb'tje stuurde. Paul, die ik ken van zelfbouwtreffens, is een zelfbouwer die van zijn
hobby zijn werk heeft gemaakt.

Ik ken Paul als een eerlijke en integere vent, die niet te beroerd is om iemand te helpen als dat
zo uitkomt. Paul maakt nooit openlijk reclame voor zijn bedrijf, hij houdt zich keurig aan de forum-
spelregels, beter dan menig ander! Dat Paul zich nu uit het forum wil terugtrekken, omdat de
reacties van mede-forummers mogelijk schadelijk zouden zijn voor zijn bedrijfsvoering, vind ik dan
ook zeer te betreuren!

Paul, doe ons allen een plezier en blijf! Voorzie ons van je nuttige tips en professionele adviezen.
Mensen als jij zijn waardevol voor dit forum, maar bovenal ook voor de leden.

En eh Paul... ik ga zelf mijn nieuwe bussie nog inbouwen, dus ik heb je adviezen vast ook nog wel
nodig! :wink: :thumbup:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Hobbyiste
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 16 nov 2011, 19:28

Re: Inrichtingseisen niet volledig?



Bericht door Hobbyiste »

Tja, dat vind ik nu jammer maar het is precies de reden dat ik meteen de optie voor priveberichten uit heb geschakeld, want je ziet het, zodra mensen anderen van een discussie gaan buitensluiten dan gaan anderen raden over de inhoud van dat bericht met alle gevolgen vandien.

En voor degenen die het nu echt persé willen en moeten weten:
Paul heeft mij gratis een watertank aangeboden die hij niet gebruikt, maar aangezien ik nog niet eens weet waar ik het ding moet plaatsen heb ik nog geen idee van vorm of afmetingen en daarom heb ik het aanbod afgeslagen.
iTsMe(jan)

Re: Inrichtingseisen niet volledig?



Bericht door iTsMe(jan) »

Had het hier al eerder gezegd maar is verwijderd.

SORRY Paul , (blauwkous)

Was helemaal geen beschuldiging naar jou toe zoals hier zo zwaar wordt gesteld door Aloys
Waarom zou ik jou beschuldigen van commercieel belang , ben je concurent toch niet.
Was gewoon als voorbeeld in een uitleg waarom je hier berichten ziet als : heb je pb gestuurd
Dat menigeen daarover valt kon ik ook niet voorzien.



En moderators laat dit gewoon even staan
Kan Paul verder niet bereiken , pb staat uit .

Het gaat jullie verder goed allemaal
Aju
Gebruikersavatar
fritsvisser
Berichten: 78
Lid geworden op: wo 20 jul 2011, 12:29
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Inrichtingseisen niet volledig?



Bericht door fritsvisser »

Heb deze discussie zijdelings gevolgd, vond het niet zo leuk klinken. Fijn dus dat de moderator op deze beheerste manier even ingrijpt! En dat Itsme zijn beschuldiging (die er volgens mij wel echt stond) terugneemt. En ik hoop dat Paul nu toch blijft!
Groet, Frits Visser
Hobbyiste
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 16 nov 2011, 19:28

Re: Inrichtingseisen niet volledig?



Bericht door Hobbyiste »

Even terug naar de basis mensen,
Dit forum is toch bedoeld om elkaar met raad en eventueel daad bij te staan bij het zelf bouwen van campers en toch niet om mensen tegen anderen in het harnas te jagen?

Ik krijg er een beetje nare smaak van in mijn mond dat ik als nieuweling nu het gevoel moet hebben dat ik met mijn hulpvraag er de oorzaak van ben dat mensen het forum gaan verlaten.

Zullen we het dus gezellig houden?
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Inrichtingseisen niet volledig?



Bericht door Rolling Rodie »

doen we, ontopic dus :-B
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Plaats reactie