Je mag er gerust apetrots op zijn dat je zo bescheiden bent gebleven.Leo Bokkum schreef:Tis moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als..
fantasie of toekomstige werkelijkheid?
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
Groeten
Klaas
Klaas
- de Jonckheer
- Berichten: 12663
- Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
- Locatie: Berkhout
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
Ik weet niet hoe het met jouw bankrekening is gesteld maar als die redelijk bescheiden is moet je niet aan zoiets beginnen. Die weinige km zegt namelijk helemaal niets. Bijvoorbeeld: een ambulance en een brandweerauto worden niet rustig warm gereden maar rossen bij een oproep direct volgas uit de schuur. Niet echt goed voor het mechaniek! En zo kan ik nog wel wat redenen opnoemen waarom het een slecht idee is als je niet technisch bent onderlegd om zo'n ding te kopen. Beter is het om in Duitsland een goed onderhouden Hymer te gaan kopen, die is al klaar en kun je erg lang plezier van hebben.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: vr 20 mei 2011, 0:35
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
Bedankt mensen voor al jullie antwoorden. Als ik het geheel zo samenvat dan zijn er voor iemand zoals ik met beperkte technische kennis en een niet al te ruige bankrekening wel wat risico's verbonden aan zo'n project. Ik zet deze fantasie voorlopig maar eens in de ijskast.
Eerder schreef ik dat ik momenteel een Transit tdci uit 2003 rij. Met dubbele cabine, airco, 125 pk, 160.000 km op de teller en verder in goede conditie op grijs kenteken. Ik ga eens op het web onderzoeken welke mogelijkheden er zijn om die als camper te gaan gebruiken....
Groetjes,
Marc
Eerder schreef ik dat ik momenteel een Transit tdci uit 2003 rij. Met dubbele cabine, airco, 125 pk, 160.000 km op de teller en verder in goede conditie op grijs kenteken. Ik ga eens op het web onderzoeken welke mogelijkheden er zijn om die als camper te gaan gebruiken....
Groetjes,
Marc
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
iTsMe(jan) schreef: Gewoon even vlot kunnen participeren op ongewenste situaties.
Maar ieder zijn ding .
Bedoel je niet "anticiperen"?
Paulo
Tob niet, 't komt toch anders.......
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
Mag ik je vragen wat je hiervoor wil uitgeven? Wellicht kunnen we dan aangeven wat mogelijke opties voor je zijn. Wat wil je verder per jaar uitgeven voor onderhoud en andere zaken?
Het (laten) ombouwen van je bestaande bus is ook geen goedkope aangelegenheid en volgens mij moet je ook nog eens BPM gaan betalen.
Het (laten) ombouwen van je bestaande bus is ook geen goedkope aangelegenheid en volgens mij moet je ook nog eens BPM gaan betalen.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
Ja foutje bedankt.Paulo schreef:iTsMe(jan) schreef: Gewoon even vlot kunnen participeren op ongewenste situaties.
Maar ieder zijn ding .
Bedoel je niet "anticiperen"?
Paulo
Je begrijpt mij wel , gewoon rapido gas erop en wegwezen
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
[/quote]Ja foutje bedankt.
Je begrijpt mij wel , gewoon rapido gas erop en wegwezen [/quote]
Natuurlijk begrijp ik je wel, maar moest eerst even epibreren voor ik het snapte
Paulo
Je begrijpt mij wel , gewoon rapido gas erop en wegwezen [/quote]
Natuurlijk begrijp ik je wel, maar moest eerst even epibreren voor ik het snapte
Paulo
Tob niet, 't komt toch anders.......
Re: fantasie of toekomstige werkelijkheid?
MarcMarcus.
Ik denk dat je een verstandige beslissing hebt genomen met betrekking tot deze oudere Mercedesen. Ik heb er om gebouwd, ondanks mijn waarschuwing voor het gewicht. Er bleef maar 200 kilo laadvermogen over bij de naar 3500 kilo terug gekeurde 609'gens. En dat was een uitzondering. De meeste komen er boven. Bedenk dat van die 200 kilo eerst het gewicht van de mensen in het voertuig moet worden afgehaald!
Ze zijn prima te doen als je een groot rijbewijs hebt en niet terug laat keuren. Het stevige motor geluid moet je er gewoon bij nemen: dat hoort bij deze wagens.
Ik denk dat je een verstandige beslissing hebt genomen met betrekking tot deze oudere Mercedesen. Ik heb er om gebouwd, ondanks mijn waarschuwing voor het gewicht. Er bleef maar 200 kilo laadvermogen over bij de naar 3500 kilo terug gekeurde 609'gens. En dat was een uitzondering. De meeste komen er boven. Bedenk dat van die 200 kilo eerst het gewicht van de mensen in het voertuig moet worden afgehaald!
Ze zijn prima te doen als je een groot rijbewijs hebt en niet terug laat keuren. Het stevige motor geluid moet je er gewoon bij nemen: dat hoort bij deze wagens.
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen.
Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"
Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.
Hartelijke groeten,
Paul en Rita.
Beheerder FB pagina "camperplaatsen tot en met € 15,00"
Restauratie project Dethleffs op Fiat Ducato 290 gestart in november 2022.
Hartelijke groeten,
Paul en Rita.