Voorstellen + start zelfbouw VW LT35

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Gebruikersavatar
ginoceros
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 23:06



Bericht door ginoceros »

iTsMe(jan) schreef:Nou dat is doodzonde van alle tijd en energie die je erin gestoken heb :roll:
Die bus is al zo ver ingericht .
Dat valt wel mee ... heb er met veel plezier aan gewerkt !!
Gebruikersavatar
maxieboy
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 11 feb 2011, 21:17
Contacteer:



Bericht door maxieboy »

piscaweb zegt dat je geen foto's hebt.
Gebruikersavatar
ginoceros
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 23:06



Bericht door ginoceros »

maxieboy schreef:piscaweb zegt dat je geen foto's hebt.
Klopt ... de bus is verkocht !
Gebruikersavatar
maxieboy
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 11 feb 2011, 21:17
Contacteer:



Bericht door maxieboy »

ow ok
Gebruikersavatar
ginoceros
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 23:06

Re:



Bericht door ginoceros »

Goh ... vond dit "ouwe" topic nog terug .... sinds kort rijden we in een Ford Nugget van 2005 en daar hoeft natuurlijk minder aan geklust te worden maar kan weer even vooruit met wat kleine aanpassingen.
VAN-tastique
Berichten: 751
Lid geworden op: ma 20 okt 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Voorstellen + start zelfbouw VW LT35



Bericht door VAN-tastique »

Hè Limbo!

Weer terug in camperland?
Wij hebben er net weer 4 VAN-tastique weken op zitten:-)

Teake
http://vantastique.bekijknu.nl/

In de wereld van ambitie zit ik fluitend op mijn fietsie en zingend in mijn bussie!
Gebruikersavatar
ginoceros
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 23:06

Re: Voorstellen + start zelfbouw VW LT35



Bericht door ginoceros »

Hé Teake !

Ja hoor .... afgelopen tijd toch blijven kijken en wikken en wegen en uiteindelijk een leuk exemplaar gevonden dus ik kan weer ff aan de slag.

Afgelopen weekend even naar Zoutelanden geweest als test en dan begint het to-do lijstje natuurlijk te groeien he !!

Waar zijn jullie geweest ?
Gebruikersavatar
ginoceros
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 23:06

Re: Voorstellen + start zelfbouw VW LT35



Bericht door ginoceros »

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus wij zijn van plan om weer een buscamper om te gaan bouwen want dat blijft toch de leukste manier van vakantie vieren voor ons. De Nugget is verkocht en ik moet eerst nog een collectorswagen verkopen (Mini JCW GP1449) maar dan kan het feest weer beginnen dus heb de afgelopen week hier op het forum en op de advertentie markt weer eens heerlijk bijgelezen en zie dat de Blauwe Bus en Vantastique ook nog steeds rondrijden, top !!

Het streven is weer een H2/L2 uitvoering en aanvankelijk heb ik hiervoor gezocht naar Transits, Crafters, Ivecos en Sprinters maar verwacht dat de uiteindelijke keuze toch een Sprinter wordt vanwege de betrouwbaarheid, onderhoud (ketting) en de verscheidenheid aan vermogens en uitvoeringen waarin deze wagens geleverd zijn. Ben me nu dus voornamelijk op de 313/314/315/316 CDI (van 130-165pk)tussen 2008-2012 met airco & cruisecontrol, minder dan 150K gelopen, niet afgeragd, bij voorkeur een andere kleur dan wit en natuurlijk zo laag mogelijke prijs. Ik weet dat ik me hierdoor beperk maar heb totaal geen haast dus blijf net zolang op zoek totdat ik dat pareltje heb gevonden. Ik hou van de zoektocht en de voorbereiding dus meldt me weer met een nieuw topic wanneer ik de juiste bus heb gevonden.
VAN-tastique
Berichten: 751
Lid geworden op: ma 20 okt 2008, 22:22
Contacteer:

Re: Voorstellen + start zelfbouw VW LT35



Bericht door VAN-tastique »

Hallo Che, dat is alweer even geleden, wat leuk dat je weer aan de slag gaat met een nieuwe bus!
Onze Grote Gele Bus rijdt nog steeds VAN-tastique en stelt verder weinig eisen..., af en toe wat diesel naar binnen gieten en rijden!
Afgelopen voorjaar hebben we vijf weken door Spanje Portugal gezworven en in september trekken we er weer voor een aantal weken op uit.
Dit keer iets dichter in de buurt, het wordt een mooie tocht door Duitsland.
Ik hoor het graag als je de ideale bus gevonden hebt!
Groet, Teake
http://vantastique.bekijknu.nl/

In de wereld van ambitie zit ik fluitend op mijn fietsie en zingend in mijn bussie!
Gebruikersavatar
ginoceros
Berichten: 52
Lid geworden op: zo 27 jun 2010, 23:06

Re: Voorstellen + start zelfbouw VW LT35



Bericht door ginoceros »

Ha Teake, wanneer het zover is neem ik zeker weer contact met je op om te horen hoe jouw ideale opvolgbus eruit zou komen te zien op basis van je ervaringen de afgelopen jaren ! :D
Kan nog even duren :wink:
Plaats reactie