Mijn project; Fiat Ducato

Alles over het zelf (in)bouwen van een kampeerauto.
Jouke88
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 19:10

Re: Mijn project; Fiat Ducato



Bericht door Jouke88 »

durisotti schreef:De RDW in Heerenveen (ik neem aan dat je daar geweest bent) is een prima adres, in de grote stad wil het nog wel eens anders gaan.
Je krijg nu ook een splinternieuwe kentekencombinatie !
Nee, was even naar groningen geweest.

@ Kiterzone

Mooi project die van jouw! Inderdaad dezelfde soort layout, alleen heb jij nog zitgelegenheid onder je bed. En jouw bed kan je uitrollen ( wel goed uitgewerkt! ) ik heb toch voor een vast bed gekozen. Is 1.95 x 1.40.. niet super groot, maar voor een camper vind ik het voldoende.

Heb je meer foto's?
Gebruikersavatar
Kiterzone
Berichten: 325
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 17:27
Locatie: Oirschot

Re: Mijn project; Fiat Ducato



Bericht door Kiterzone »

Ik heb een album waar allerlei foto's van mijn project instaan. Niet echt geordend maar je kunt wel zien hoe de basis van de laadbak etc is gebouwd.

Op sommige plaatjes zie je ook een google sketchup van hoe ik de indeling wilde maken met achterin twee banken rondom de tafel. Uiteindelijk in de praktijk heb ik gekozen voor twee draaibare voorstoelen en de achterbank tegen de laadbak en die bank daartussen eruit gelaten. Bij uitgeschoven bed kun je niet meer op die bank zitten, dat is te laag.

De foto's zijn ook al weer wat oud, ben ondertussen wel weer iets verder dus mocht je recente foto's willen kan ik dit weekend wel wat specifieke foto's maken.

http://s279.photobucket.com/albums/kk15 ... 1QQtppZZ16

Groeten rens
Plaats reactie