niet betalen op camperplaatsen

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Andorus
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 19:20
Locatie: Amsterdam

niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Andorus »

Ben weer terug van een rondje nederland en ben hevig verontwaardigd over het toenemende aantal mensen die s,avonds arriveren nadat de geldophaler geweest is,hun stroom erin pikken,douchen,van alle voorzieningen gebruik maken en s,morgens weer zonder een spier te vertrekken weer weggaan,nagekeken door boze wel betalers die volgend jaar waarschijnlijk weer iets meer betalen voor hun plekje,als je toch niets wil betalen ga dan naar een andere plek,in Meppel en Borgerswold kwam ik dezelfde mensen tegen die dit flikten,gewoon afwassen aan de toilettafel in de doucheruimte ,stroom pakken en van alles gebruik maken,ik vind dit gewoon diefstal,dat ze zich niet schamen en met de nieuwste,duurste campers,wat is nu een paar euro voor wifi,stroom,douche en alle voorzieningen,kunnen die er echt niet af?ik weet wel in het buitenland gebeurd dit ook en voordat mensen roepen ik doe een enveloppe met geld in de brievenbus,ik heb het in 3 dagen Borgerswold 8 keer meegemaakt en de beheerder gevraagd of er mensen geld in de brievenbus gedaan hadden,dit was niet het geval,wat een mentaliteit,ik heb er eens wat van gezegd maar werd meteen stijf gescholden,dus doe dit niet meer maar ik en met mij vele andere nette mensen,ergeren ons wild aan dit soort camperaars,het lijkt wel of het hand over hand toeneemt .
fred flair
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Goldedition »

Deze winter op Narbonne plage (Middellandse Zee) stond bij onze late aankomst de bareel gewoon open en dus zochten we een plekje. Het was donker en mss stond het wel ergens aangeduid, maar we wisten niet wat de gebruiken waren.
S Morgens vroeg hoorden we de ene na de andere wagen starten, en wegrijden. Het was amper zes uur, wisten we veel waarom of hoe of wat. Ik begon te denken dat we daar helemaal niet hadden mogen overnachten
Tot om zeven uur, de parkingbeheerder aankomt en de bareel sluit.

We stonden echt versteld, de kosten waren amper een paar euro, we maakten een tof praatje met de beheerder, die ons erop wees dat we mss beter nog even wat water namen en losten, omdat het gezien de winterperiode niet evident was overal ........
na ons nog wat info over de streek te hebben verstrekt, kregen we een vriendelijke groet, goede reis
en voor ons was het echt zo een WTF moment : al die gasten wisten dit dus en waren gewoon vertrokken voor de beheerder kwam....
En ja dingen gebruiken van anderen en er niet voor betalen is ALTIJD diefstal, of de eigenaar het je nu gemakkelijk maakt of quasi onmogelijk.
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door wingman01 »

Aso,s zijn er overal, ook onder de camperaars...
en wat denk je ?????........................................zelfs op dit forum!!!!!!.
maar die laten zich hierover natuurlijk niet horen........................
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Gebruikersavatar
Inferno
Moderator
Berichten: 27085
Lid geworden op: di 07 jun 2005, 19:29
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Inferno »

Nou...
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door mariët »

Als iemand bereid is om in de vakantie om 6 uur op te staan om een paar euro uit te sparen, vooral doen!
Het weggaan zonder betalen en gebruik maken van voorzieningen zonder betalen is een walgelijk iets. Gelukkig weet ik zeker dat camperforumgebruikers zoiets niet doen dus als we nou eens afspreken met z'n allen dat we er wél wat van zeggen. Dan ook echt doen, niet denken 'dat doet een ander wel' maar zelf doen. Moet toch een halt toe te roepen zijn, zulk gedrag?
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Zwerfsteen »

Tja, wat nu?

Om nu om 6:00 buiten te staan om ze aan te spreken vind ik ook weer zo wat..
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
MoParMart
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 09 jul 2006, 12:32
Locatie: Onderweg

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door MoParMart »

doe je het toch gewoon om 5 uur ;;-)
als het gras bij de buren groener is, dan is het kunstgras :-)
Gebruikersavatar
eric12
Berichten: 97
Lid geworden op: vr 19 mar 2010, 18:42
Locatie: eindhoven
Contacteer:

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door eric12 »

ja er zijn er bij kopen of huren wel een camper voor veel geld maar betalen ho!!! maar
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Zwerfsteen »

MoParMart schreef:doe je het toch gewoon om 5 uur ;;-)
:lol3:

Ik word inderdaad wel eens wakker van zo'n 'vroege vertrekker' en ik dacht altijd dat ze nog een flinke rit voor de boeg hebben.
Dat zou toch ook kunnen?
Laatst gewijzigd door Zwerfsteen op zo 25 aug 2013, 13:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door wingman01 »

dus jij weet zeker dat forumgebruikers zoiets niet doen ?????
kom nou toch !!!
natuurlijk wel !!!!
en als ik merk dat iemand van hier of van een ander forum zoiets doet in mijn bijzijn gaat ie voor schut .....
en dat heeft niks te maken met politieagent spelen, maar ervoor zorgen dat ze het nooit meer doen zodat de camperplaats , of welke plaats dan ook,, behouden blijft voor de toekomst.

Pffffff....een bietje op andermans kosten een goeiekope vakantie vieren , en dan ook nog met een dikke camper onder de reet!!!!!!
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Goldedition »

denk niet dat er verband is met het soort camper waar ze mee rijden.
En willen zo graag voor zessen eruit, tja, vooruit dan maar, ik ga daar mijn vakantiedag niet aan opofferen om ze terecht te wijzen, van mij mag de bareel altijd dicht. en betalen om erin te komen.
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Gebruikersavatar
Andorus
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 14 mar 2007, 19:20
Locatie: Amsterdam

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door Andorus »

Ja maar Leny en Pieter,dat heb ik ook wel even gedacht maar dan kan je toch wel je te betalen euro,s in een enveloppe in de brievenbus doen die er staat voor mensen die vroeg weg moeten en Wingman deze mensen er op aan spreken helpt echt niet,het is gewoon hun asociale mentaliteit,ik heb het ook gedaan,ten overstaan van de hele camperplaats maar mensen die met stalen gezichten s,morgens vertekken en weten dat iedereen weet dat ze niet betaald hebben trekken zich hier echt niets van aan en doen het gewoon weer,het is denk ik hun manier van camperen.
fred flair
Gebruikersavatar
de Guust
Berichten: 20645
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 2:47
Locatie: Thuis

niet betalen op camperplaatsen

Bericht door de Guust »

Wij werden op het laatst te veel herkend, dus de camper maar verkocht, pffff
gr de Guust
Als je aanmerkingen wil maken op mijn spelling kan je hier terecht
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: niet betalen op camperplaatsen

Bericht door mariët »

wingman01 schreef:dus jij weet zeker dat forumgebruikers zoiets niet doen ?????
kom nou toch !!!
natuurlijk wel !!!!
en als ik merk dat iemand van hier of van een ander forum zoiets doet in mijn bijzijn gaat ie voor schut .....
en dat heeft niks te maken met politieagent spelen, maar ervoor zorgen dat ze het nooit meer doen zodat de camperplaats , of welke plaats dan ook,, behouden blijft voor de toekomst.

Pffffff....een bietje op andermans kosten een goeiekope vakantie vieren , en dan ook nog met een dikke camper onder de reet!!!!!!
Was sarcastisch bedoeld.

Overigens word ik wel een beetje flauw van dat dikke-campers-gedoe. Mensen met dunne campers gedragen zich net zo vaak slecht (of goed) als mensen met dikke campers. Heb altijd het idee dat daar een stukje afgunst meespeelt.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gesloten