Camperplaats Well gesloten per direct!

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans51
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 24 jun 2009, 19:40
Locatie: Ponte de Sor Portugal

Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door hans51 »

Bron L1

Camperplaats Well gesloten


Op last van de gemeente is per direct camperplaats Seurenheide in Well gesloten.
De bewegwijzering is verwijderd en om het terrein is lint gespannen.

Volgens een gemeentewoordvoerder is de camperplaats gesloten omdat de tijdelijke vrijstelling van het bestemmingsplan is verlopen.

De exploitant van de camperplaats was hiervan al eerder op de hoogte gebracht. Hij heft een petitie aangeboden bij de gemeente. Die was ondertekend door 90 mensen.


En zo is er weer een mooie en betaalbare plek weg :bang:

groet hans51
Bij ons valt niets te erven.
Want we reizen tot we sterven
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33

Re: Camperplaats Well gesloten PER DIRECT



Bericht door Opgezegd »

Wat jammer.
Gebruikersavatar
Moeton
Berichten: 343
Lid geworden op: zo 23 nov 2008, 20:55

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door Moeton »

Inderdaad jammer van deze, bij uitstek geschikte plaats i.v.m. nabijgelegen speeltuin en natuurbad.
Heel veel opa's en oma's die er met hun (klein)kinderen een paar dagen hebben gestaan. (waaronder wij zelf)
Jammer van deze mooie camperplaats. :evil: :evil: :evil:
Dethleffs GlobeBus T4 2013
Ducato 130 pk 2.3 jtd multijet.
Leven en laten leven.

Groeten,
Moeton.
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door mariët »

Is er behalve de wijziging in het bestemmingsplan een reden gegeven voor het opheffen? Was er bijvoorbeeld sprake van overlast of klachten van buurtbewoners (indien aanwezig)?
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
Moeton
Berichten: 343
Lid geworden op: zo 23 nov 2008, 20:55

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door Moeton »

mariët schreef:Is er behalve de wijziging in het bestemmingsplan een reden gegeven voor het opheffen? Was er bijvoorbeeld sprake van overlast of klachten van buurtbewoners (indien aanwezig)?
Volgens de beheerder zitten de omliggende campings / jachthaven cq camperplaats hier achter.
Dat is wat ik van hem heb vernomen, verder weet ik geen details.
Buurtbewoners zijn er niet, en overlast heb ik er nog nooit meegemaakt. Alleen van de ganzen die er naast lopen, maar ja dat weet je als je er gaat staan.
Dethleffs GlobeBus T4 2013
Ducato 130 pk 2.3 jtd multijet.
Leven en laten leven.

Groeten,
Moeton.
globetrottertje
Berichten: 4344
Lid geworden op: ma 17 apr 2006, 19:20
Locatie: de Peel

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door globetrottertje »

Het interview met de burgemeester kwam op het volgende neer:

http://www.camperforum.nl/viewtopic.php ... 3#p1212923
groetjes Nellie
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door Goldedition »

Ik denk dat de meesten onder ons hun beroep en carrière gemist hebben.
Als ik reacties op dit camperfora zo lees, dan moeten campingeigenaren wel de meest machtige mensen in hun gemeente zijn.

Elke horeca uitbater wordt dagelijks geconfronteerd met de meest uiteenlopende oneerlijke vormen van oneerlijke concurrentie
Buurtfeesten, sportbals, feestjes, illegaal kamerverhuur, sociaal kamerverhuur, kantines van overheidsbedrijven die open zijn voor het publiek, gesubsidieerde projecten, sociale projecten die directe concurrentie zijn ......... ik ken tientallen vormen van oneerlijk en illegale vormen in mijn branche
Ik lees daar al 30 jaar over, zelfs mijn beroepsvereniging zet al jaaaren politieke druk op de bewindsvoerders om deze te compenseren, al 30 jaar tevergeefs
Komt ergens een camperparking, dan kan een campingeigenaar die met een vingerknip zo doen verdwijnen.
Als je de schrijvers op fora mag geloven

Kunnen die campingeigenaren niet snel even iets doen aan de opwarming van de aarde, onrecht of overbevolking ?
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Bert
Berichten: 1154
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 20:52
Locatie: Europa
Contacteer:

Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door Bert »

Jammer jammer jammer, en weer die camping eigenaren !!!!
Ik ging er graag heen.

Bert
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door de Jonckheer »

Goldedition schreef:Ik denk dat de meesten onder ons hun beroep en carrière gemist hebben.
Als ik reacties op dit camperfora zo lees, dan moeten campingeigenaren wel de meest machtige mensen in hun gemeente zijn.

Elke horeca uitbater wordt dagelijks geconfronteerd met de meest uiteenlopende oneerlijke vormen van oneerlijke concurrentie
Buurtfeesten, sportbals, feestjes, illegaal kamerverhuur, sociaal kamerverhuur, kantines van overheidsbedrijven die open zijn voor het publiek, gesubsidieerde projecten, sociale projecten die directe concurrentie zijn ......... ik ken tientallen vormen van oneerlijk en illegale vormen in mijn branche
Ik lees daar al 30 jaar over, zelfs mijn beroepsvereniging zet al jaaaren politieke druk op de bewindsvoerders om deze te compenseren, al 30 jaar tevergeefs
Komt ergens een camperparking, dan kan een campingeigenaar die met een vingerknip zo doen verdwijnen.
Als je de schrijvers op fora mag geloven

Kunnen die campingeigenaren niet snel even iets doen aan de opwarming van de aarde, onrecht of overbevolking ?
Hier in NL is het niet de camping eigenaar maar zijn branchevereniging, de Recron. Ongetwijfeld is daar een equivalent van in Duitsland die het de camperplaats eigenaren / beheerders het leven zuur maakt al vermoed ik in mindere mate dan hier. Kennelijk is het de Recron en aanverwanten niet aan het verstand te peuteren dat er heel veel camperaars zijn die voor geen goud op een camping gaan staan en dat dwang niet helpt en alleen maar weerstand oproept.
Bakker Gerard
Berichten: 1006
Lid geworden op: za 08 jul 2006, 10:45
Locatie: Wijk en Aalburg
Contacteer:

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door Bakker Gerard »

en wat die (valse) concurrentie met de horeca betreft, met de Nederlandse horecaprijzen roep je om concurrentie. :cheers:
Verbeter de wereld, begin! (loesje)
vrijbuiter
Berichten: 563
Lid geworden op: ma 02 apr 2007, 18:15
Locatie: wanssum.nrd.limburg

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door vrijbuiter »

vandaag hier bij ons in de krant dat de CP is gesloten op aangeven van de RECRON.
schildpadden kunnen meer vertellen over de weg dan hazen.
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: Camperplaats Well gesloten per direct!



Bericht door wingman01 »

dat de Recron niet snapt dat cameraars na zulke berichten helemaal niet meer naar een Recron camping gaan........
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Plaats reactie