Einde camperplaats Sas van Gent in zicht??

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Antje

Re: Einde camperplaats Sas van Gent in zicht??



Bericht door Antje »

javanes schreef:
Antje schreef: Het bord zegt 'parkeren campers, er staan geen aantal bij, zeer onduidelijk .. :angel:
Rijd er b.v. eens een keertje langs dan kun je zien wat er staat :wink:
Antje schreef: En als ik het goed bekijk liggen er veel plezierbootjes en die komen met de auto, je hebt de poppen zo gauw aan het dansen
Geen idee wat dit te maken heeft met het max. aantal kampeerauto's
De foto's op campercontact geven een bord aan waar geen aantal op staat, dat is onduidelijk volgens mij, vooraf wordt meestal een boek bekeken.

Als er zoveel campers staan kunnen de bootjesmensen hun auto niet kwijt, volgens mij hebben ze hier een vaste ligplaats en komen dan met de auto, geen plaats betekent vaak klachten bij de gemeente en dan kan je er op wachten dat de CP gesloten wordt.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31976
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Einde camperplaats Sas van Gent in zicht??



Bericht door Bob Diesel »

de Guust schreef:
Gewoon meer Camperplaatsen en betalen voor die plek. Dan heeft een gemeente er ook wat aan.

En kan je de boa zijn eigen salaris laten ophalen
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Opgezegd
Berichten: 7685
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:33

Re: Einde camperplaats Sas van Gent in zicht??



Bericht door Opgezegd »

Guus, ik heb niet gezegd dat het gratis moet. Overigens koen camperraars er regelmatig zaken volgens de middenstanders. En iedere inkomsten is zeker daar meegenomen.
mvc
Berichten: 287
Lid geworden op: do 22 apr 2010, 21:21
Locatie: Midden Limburg

Re: Einde camperplaats Sas van Gent in zicht??



Bericht door mvc »

In de lente heb ik de gemeente Terneuzen waar Sas van Gent onder valt als eens een compliment voor deze CP gestuurd. Wij zijn erg happy met die plek omdat we van daaruit bij ouders op bezoek kunnen c.q. mantelzorgen. Ik heb om uitbreiding gevraagd, evt. ook van voorzieningen en betaald.
groeten van Marianne
doe je best -meer kun je niet doen-
Gebruikersavatar
Rini
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 15:37
Locatie: Terneuzen

Re: Einde camperplaats Sas van Gent in zicht??



Bericht door Rini »

mama schreef:
en weet zeker dat wij camperraars dat wel willen betalen.
Misschien kan je even alléén voor je eigen spreken aub ?

Nu sorry mama U moet zich niet aangesproken voelen hoor maar ik praat ook wel eens met camperaars die er wel zo over denken.
Dus dacht ik dat ik niets verkeerd had geschreven.
Rijd ook wel eens langs de moesel en daar zijn cp waar wel meer dan 100 campers op kunnen en die betalen er een klein bedrag voor namelijk tussen de 5 en 10 euro en daar staan wel heel veel Nederlanders.
En als ze hier moeten betalen liggen we te ......
Nee ik blijf met mijn standpunt als er een kleine bijdrage wordt gevraagd het niet uit de hand loopt.


Groetjes Rini
Twee weten meer dan een.
Plaats reactie