Help: iemand ervaring met overnachten Porec/Umag?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kiekerjan
Berichten: 56
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 14:22
Locatie: Valkenswaard

Help: iemand ervaring met overnachten Porec/Umag?



Bericht door Kiekerjan »

We staan op camping Bor bij Krk.
Morgen gaan we naar Pula, heb net 2 nachten online geboekt bij camping Stoja.
Vervolgens willen we 2 nachten Porec en 2 nachten Kamp Umag. Echter als is bij een van de campings in de buurt van Porec (en ook bij Kamp Umag) krijg ik de melding dat ik in deze periode minimaal 7 nachten moet boeken. Iemand ervaring hiermee? Lijkt me als je rond de middag aankomt er toch wel vaak een plaatsje vrij moet zijn. Iedere morgen vertrekt er toch wel iemand. De rest van onze vakantie hebben we daar geen last van gehad. iemand hier in de buurt (geweest) En ervaring ;). Groet Henny
de lasertjes
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 08 mar 2004, 16:11
Locatie: Harmelen

Re: Help' iemand ervaring met overnachten Porec / Umag.



Bericht door de lasertjes »

Ik zou niets boeken. Wij zijn 10 jaar in kroatie geweest in de schoolvakantie en reserveerde nooit!
Tip : camping Polari bij Rovinje heeft een camperstop oftewel een camper terrein net voor de poort met stroom. Kan een mogelijkheid zijn , Rovinje is een leuke plaats.
( avater foto is daar op zee gemaakt)
Sabina
Gebruikersavatar
Kiekerjan
Berichten: 56
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 14:22
Locatie: Valkenswaard

Re: Help: iemand ervaring met overnachten Porec/Umag?



Bericht door Kiekerjan »

Hoi Sabina,

Inmiddels zitten we aan het strand bij Pula en is het via via toch gelukt om vanaf woensdag 3 dagen Park Umag te boeken. Verder reserveren wij ook niet, als er toevallig geen plek is pakken we de volgende camping wel. Maar in dit geval wilde we graag naar Park Umag omdat een schoonzus daar voor 3 weken staat en we daar op bezoek zouden gaan. :-) bedankt voor je reactie.
Plaats reactie