Fontaine de Vaucluse opgeheven?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door bertt »

Ik was verleden week bij de CP en volgens mij is hij opgeheven. Of is ie verplaatst, wat ik me niet kan voorstellen?!!

Kon er niet op komen en er stond ook niets.

Bert
Gebruikersavatar
Stieneke en Donald
Berichten: 11823
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 14:10
Locatie: Harderwijk

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door Stieneke en Donald »

Volgens de berichten is de (nieuwe?) CP Fontaine de Vaucluse in juni 2013 geopend : http://www.campercontact.nl/campersite/detail/id/22135
Laatst gewijzigd door Stieneke en Donald op di 23 jul 2013, 8:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Donald.

Geniet nu van het leven, anders doen je erfgenamen het.
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door hurktoilet »

I-Campingcar heeft een andere cp, zonder veel voorzieningen. Met wat googlen vind ik een bericht over de opening van de nieuwe cp, dat begint met de mededeling dat deze nieuwe cp een einde moet maken aan een jarenlange discussie. kan de rest niet lezen, want die is alleen voor abonnees, maar zou kunnen dat ze die oude dus inderdaad gesloten hebben.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Bluesart
Berichten: 2093
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 15:57
Contacteer:

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door Bluesart »

Hij staat inderdaad bij vervallen camperlocaties op campercontact:

2407 Parking Les Vergnes Fontaine de Vaucluse Frankrijk Provence/Alpes/Cote d'Azur W [13-83-84] mix-parking

En ik kom nog meer geliefde plekjes tegen bij de vervallen camperlocaties in Italië en Frankrijk

o.a. Langogne bij het meer/reservoir van Naussac en bij lac du Salagou :cry:
Reisverslagen van onze reizen naar Zuid-Frankrijk en Italië vind je op onze website http://www.bluesart.net
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31957
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door Bob Diesel »

Daar heb je campercontact toch niet voor nodig :crazy:
Aan beide meren ,net zo als bij veel andere,mooie plekjes zat , die niemand nergens plaatst :shh:

Hoe deed je dat in het prè navigatietoestel tijdperk :?:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Bluesart
Berichten: 2093
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 15:57
Contacteer:

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door Bluesart »

Toen hadden we nog geen camperbus.
Overnachten deden we meestal in een tent op een camping of in natuurvriendenhuizen en overdag konden we zowat overal staan met de gewone auto, waar we hem maar kwijt konden.
Reisverslagen van onze reizen naar Zuid-Frankrijk en Italië vind je op onze website http://www.bluesart.net
Gebruikersavatar
gitana
Berichten: 4232
Lid geworden op: za 14 okt 2006, 21:42
Locatie: het smalste deel van het zuiden

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door gitana »

ow wat jammer. Volgens mij is de nieuwe dan nu vlakbij de camping, dus eigenlijk zo'n beetje gewoon aan de overkant van de oude cp aan de rivier.
En meteen een heel stuk duurder ook.
Greetz ...Gitana. (Annie)
De VROUW die niet nieuwsgierig is, maar wel graag veel weet, dus veel vraagt.
Karin en Henk
Berichten: 30
Lid geworden op: za 13 mar 2010, 16:29
Locatie: Amerongen

Re: Fontaine de Vaucluse opgeheven?



Bericht door Karin en Henk »

wij zijn anderhalve week geleden in Fontaine de Vaucluse geweest op een nieuwe camperplek, dus er is er nog wel eentje. ik vond het wel een drama om erop te komen, gelukkig kregen we hulp van een aardige Britse dame die er al stond, anders was het niet gelukt !!. je moet de creditcard in een toegangspaal stoppen, dan willen ze je naam, tel.nr. en e-mail adres weten, dan krijg je een card van hun die je ook in die paal moet stoppen en word er geld op gezet, dan moet die nieuwe card weer voor een andere paal gehouden worden , en als je geluk hebt gaat de slagboom open. heb zelf die dag nog meerdere mensen geholpen om erop te komen maar heel veel mensen reden ook door. werd de volgende dag op mn mobiel gebeld met de vraag hoe ik het op die plek vond en heb natuurlijk gezegd dat het een ingewikkelde manier was, maar kreeg als antwoord dat dat maar 1 keer was, want vanaf nu hoefde ik alleen de kaart er maar voor te houden en kon ik er zo oprijden, maar dan moet je er natuurlijk wel eerst geld opstorten. Maar het dorp is hartstikke leuk !!
Plaats reactie