Op zoek naar... rustige camperplaats

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door Rolling Rodie »

Goldedition schreef:ja de moderatoren hebben het niet op topics over honden
Volgens mij ging het topicstarten wel degelijk over camperplaatsen waar honden niet vrij, dan wel niet welkom waren
Uiteraard heb je helemaal gelijk :bang:
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door de Jonckheer »

Toch is het niet moeilijk. Veel mensen vinden dat je hun muziek, hond, kat, kind, enz leuk moet vinden en snappen helemaal niet als je hun muziek, hond, kat, kind, enz helemaal niet leuk vind. Er stond er eens een naast ons die even hard hazes ging draaien. Nou ben ik nergens allergies voor, behalve . . juist ja :-B . Op mijn verzoek of het wat zachter mocht reageerde hij vol onbegrip: "maar het is toch mooie muziek?" Ja, dat vond hij maar ik ga van het standpunt uit dat een ander mijn muziek niet hoeft te horen en dat ook niet te horen krijgt en waarom zou ik dan wel opgezadeld worden met andermans muziek? Dat zelfde geldt voor hond, kat, kind, enz. Leuk allemaal maar hou het fijn voor jezelf, krijg je nergens ruzie over.
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door wingman01 »

geld t dat ook voor een aggregaat.?
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door Ronmekel »

wingman01 schreef:geld t dat ook voor een aggregaat.?
:bow: :bow: :bow:
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door de Jonckheer »

Uiteraard. Maar voor alles geldt: overleg. Je hond laten loslopen is nergens voor nodig net zoals het spelen van harde muziek. Maar heb je stroomgebrek of moet je ergens aan werken wat mogelijk herrie veroorzaakt heb je niet veel keuze. De beste manier is dan in overleg met de buren een en ander te regelen. Tja, en als die "goede" buur daar dan op terugkomt houd het op natuurlijk. :mrgreen:
Ronmekel
Berichten: 3749
Lid geworden op: za 08 nov 2008, 12:11
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door Ronmekel »

En als die buur het zat is heb je je aan te passen, raar maar waar.
De buur veroorzaakt geen overlast, maar dat was in het betreffende topic al duidelijk.
Groet,
Ron
Ons lid Ron Mekel is helaas in september 2018 overleden.
Gebruikersavatar
mariekeafrance
Berichten: 319
Lid geworden op: vr 15 apr 2011, 8:45
Locatie: Bourgondië

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door mariekeafrance »

Mensen, het is toch niet zo moeilijk om je hond(en) aan de lijn te houden? Die van ons zitten op campings en camperplekken altijd aan de lijn en als ze lastig zijn gaan ze de camper in. Vinden ze niet eens erg ::) thuis hebben wij veel grond en lopen ze altijd los, ik vind het grandioos dat ze aangelijnd geen spatjes maken. Maar wordt er niet een beetje overdreven gereageerd tov los lopende honden? Wij zien ze nl bijna nooit :!:
Gebruikersavatar
Goldedition
Berichten: 1513
Lid geworden op: za 24 apr 2010, 12:30

Re: Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door Goldedition »

:DD
Misschien let je er niet op, omdat het voor jou geen probleem vormt
Wat begrijpelijk is
Ik zie ze vrijwel constant, op campings, natuurreservaten, stranden....... En waarschijnlijk komt dat omdat ik er op let omwille van mijn bezorgdheid
I write because I dont know what I think
untill I read what I say
Flannery o'Connor
Jeannette
Berichten: 6869
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 16:59
Locatie: Renkum
Contacteer:

Op zoek naar... rustige camperplaats



Bericht door Jeannette »

Onze Inta lag eigenlijk nooit aan de lijn. Hij bleef gewoon bij ons, maar als het moest om welke reden dan ook, dan ging hij gewoon aan de lange lijn. Hij liep ook vrijwel altijd los mee met ons, hield hem bij mij indien nodig en lijnde hem aan zonodig. Geen probleem. Mensen bang voor honden? Dan hou ik mijn hond bij mij. Andere honden moeite met een andere hond? Hou ik de mijne bij mij, net als die ander dat dan doet. Heel simpel allemaal.
Kinderen horen ook geen overlast te veroorzaken, harde muziek niet ( hou wel van Hazes :-) ), dieren ok niet, maar mensen horen ook geen overlast veroorzaken.
On topic, de ts zoekt plekken waar zijn hond(en) niet gefrustreerd raken door andere honden die te dicht bij zijn of los lopen. Reden heeft hij verteld. Kan mij dat best voorstellen, ik had een wereld hond, heel vriendelijk, maar ik hou dus wel rekening met andere honden. Hier bij ons woont ook een "valse" hond, met een enorme geschiedenis. Als je dat weet, respecteer je gewoon zijn gedrag en vooral zijn angst!
Dus gewoon rekening houden met elkaar, simpel toch?


Leef je leven nu, overmorgen is je toekomst alweer verleden.
Groetjes, Jeannette
Jeannette
Geniet vandaag, overmorgen is morgen alweer verleden!
Plaats reactie