Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
andre en anita
Berichten: 166
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 21:28
Locatie: nu nog in diever

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door andre en anita »

is misschien wel grof maar er is veel criminaliteit in deze groep. uiteraard zijn er ook veel goeie Oost-Europeanen.
Gebruikersavatar
rob2
Berichten: 2481
Lid geworden op: di 25 jul 2006, 8:44
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door rob2 »

"Achter" die muur woonden ook Duitsers, onze eigen Oosterburen, ooit 'last' van gehad ?!
Een hele generatie is daar zonder vrijheid opgegroeid......
Dat we geen grenzen meer hebben ( letterlijk & figuurlijk) is nu vervelender....

Voor die bendes (smartphone) dieven heb ik ook geen goed woord over .....,
ik heb vannacht nog slecht geslapen over een voorval van 3 maanden terug...
Groet,
Rob
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door Starline 660 »

Het stond laatst nog in een krant dat de criminelen graag in Nederland " werken" als je gepakt wordt is er weinig aan de hand hier en loop je zo weer buiten.
Van die opgepakte Roemenen in Alkmaar waren er drie net weer vrij.

Geen domme kreten roepen over de muur, verreweg de meeste mensen zijn daar helemaal niet crimineel en hadden ook niet om die muur gevraagd, even je verdiepen in de geschiedenis kan nooit kwaad.

We moeten hier gewoon weer lijfstraffen in voeren, wie niet horen wil moet maar voelen!
Wat is er mis met veertig zweep/stokslagen als je op,heterdaad wordt betrapt, volgende keer dubbel.

Steel je niet doet het ook geen pijn :-B
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
FrS
Berichten: 1006
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 20:30

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door FrS »

Starline 660 schreef:Het stond laatst nog in een krant dat de criminelen graag in Nederland " werken" als je gepakt wordt is er weinig aan de hand hier en loop je zo weer buiten.
Van die opgepakte Roemenen in Alkmaar waren er drie net weer vrij.

Geen domme kreten roepen over de muur, verreweg de meeste mensen zijn daar helemaal niet crimineel en hadden ook niet om die muur gevraagd, even je verdiepen in de geschiedenis kan nooit kwaad.

We moeten hier gewoon weer lijfstraffen in voeren, wie niet horen wil moet maar voelen!
Wat is er mis met veertig zweep/stokslagen als je op,heterdaad wordt betrapt, volgende keer dubbel.

Steel je niet doet het ook geen pijn :-B
de islam heeft één goed systeem hiervoor, hand eraf. dat is dan ook het enige waar ik iets mee heb, voor de rest helemaal niets
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door wingman01 »

dan snap jij de Islam niet .....
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door Starline 660 »

:shh: :shh: :shh: anders komt er een slotje :silent:
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45219
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door thole »

de islam heeft één goed systeem hiervoor, hand eraf. dat is dan ook het enige waar ik iets mee heb, voor de rest helemaal niets
Dat komt maar in weinig islamitische landen voor oa Saoedi Arabië.
Lijfstraffen zijn barbaars en helpen net zo min tegen het voorkomen van criminaliteit als bv de doodstraf.
Toch zul je moeten straffen, blijft de gevangenisstraf over.
Overigens zijn de gevangenisstraffen in Nederland niet zo laag als menigeen denkt:
http://programma.vpro.nl/themadaders/ni ... treng.html

Maar het is wel off topic, we zoeken onze overnachtingsplaatsen zo uit dat we er een goed gevoel bij hebben, dat is ook een discutabele leidraad.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door Starline 660 »

Barbaars, inderdaad ben het wel met je eens, hoort niet in een moderne beschaving.
Maar ondertussen vandaag in de krant dat al weer enige Roemenen vrij gelaten zijn, waar onder een aantal zonder vaste woon of verblijfplaats en reeds meerdere malen opgepakt!
Voor die figuren is het alleen maar prettig als ze een paar dagen in de cel mogen, eten op tijd en een lekkere warme douche, niks mis mee in een beschaafd land.

Maar hoe dan verder? gaan ze weer stelen., worden weer opgepak en so on :shock:

Wanneer je dat zelfde flikt in Roemenie is het allemaal minder prettig voor de dader, daarom doen ze het in Nederland.

Hier in Polen hoor (ik) eigenlijk nooit dat er een juwelier is overvallen en al helemaal niet dat de zaak wordt uitgesteld omdat de verdachte op vakantie is :shock: je zou er om moeten kunnen :lol: :lol: , maar dat doet het slachtoffer vast niet :shock:

NL is te veel door geschoten, wie niet horen wil moet maar voelen zei mijn vader vroeger, en dat hielp ;;-)
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Gebruikersavatar
wingman01
Berichten: 7546
Lid geworden op: zo 01 aug 2010, 20:52
Locatie: Vinkel, in (privé)vriendschap verbonden met Vanrhynsdorp (Zuid Afrika)

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door wingman01 »

ik ben 1 keer op ''chop-chop plaza'' geweest in Rhyad..
normaal kom je als westerling Saudie Arabia niet in zonder werkvergunning, maar voor ballast nedam gingen toendertijd alle deuren open , dus ook voor chauffeurs die in hun opdracht reden,
punt is dat wat ze daar doen in onze ogen barbaars is, maar het werkt wel !!!!!!

O.....en veilige Camperstops ben ik niet tegengekomen........... ;;-)
Old Truckers never die....they get a new Daf 105 XL
Afbeelding
Louis & Roeleen
CAMPERCLASSICS.NL
Peugeot J5 Pilote, 55KW, 1989.
Starline 660
Berichten: 9939
Lid geworden op: ma 12 mei 2008, 22:20
Locatie: Wolsztyn PL

Re: Veilige camperstops Spanje A-67 en A-62?



Bericht door Starline 660 »

Ik heb dat ook meegemaakt, uitnodiging voor een hand afhakking van een hotel bediende, is een soort uitje daar.
Ik heb vriendelijk bedankt wat had daar geen behoefte aan, twee dagen later hadden ze de echte dief te pakken maar toen lag het handje al in de container!

Daarom zei ik stok of zweepslagen bij heterdaad, dan kan je nooit mis zitten en die pijn gaat wel over maar blijft wel in de herinnering voor ze weer de fout ingaan.

Nee het is niet humaan voor een beschaafd land, maar wanneer je in een beschaafd land woont wil je ook niet de kans lopen om elk moment van je telefoon of portemonnee af geholpen te worden :shock:

Dus je moet wat :thumbup:
Groet,
Sieb

Every mile with a smile
Plaats reactie