Met camper in Moskou: wie waren daar?

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Plaats reactie
Vodnik
Berichten: 2917
Lid geworden op: vr 18 jan 2008, 14:03
Locatie: Praag (Tsjechië)

Met camper in Moskou: wie waren daar?



Bericht door Vodnik »

twee weken geleden (5 of 6 juni) sprak in het warenhuis GUM (in Moskou) met camperaars die met camper bij Ikea in Moskou stonden.
Ze hadden interessante informatie over de trip, was dat één van de forumleden? De info die ik in de vijf minuten kreeg was igoed om hier te vermelden!

Pieter
Pieter, beter bekend als Vodnik, is helaas op 30 mei 2015 overleden.
Voor meer informatie: zie https://www.camperforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=8450401
Gebruikersavatar
Hoofdnoorman
Berichten: 15364
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 22:13
Locatie: Deventer

Re: Met camper in Moskou, wie waren daar?



Bericht door Hoofdnoorman »

Hoi Pieter,
off topic. Bestaat dat GUM nog steeds? Eerdst betalen en dan met het bonnetje je artikel ophalen, of is dat nu moderner geworden?

Moskou zit ook bij mij in de belangstelling hoewel Rossia er niet meer is. Ik volg dit draadje dus maar even.
Vriendelijke campergroet,
Rudy en Hockey.
Vodnik
Berichten: 2917
Lid geworden op: vr 18 jan 2008, 14:03
Locatie: Praag (Tsjechië)

Re: Met camper in Moskou, wie waren daar?



Bericht door Vodnik »

Off topic maar toch ff:
GUM is het meest prestigieuze warenhuis wat ik ooit heb gezien, kopende klanten zie je er nauwelijks, alle dure merken zijn er aanwezig. GUM aan het rode plein, tegenover Kremlin. De kopende klanten die ik gezien zagen mij niet, dat was dus jammer voor ze want ik deed geen stap opzij wat ze blijkbaar gewend zijn, dus dat was "boems". Wat een arrogantie heb ik daar gezien! (voor alle duidelijkheid, ik stond stil!)

Een stad vol "nieuwe rijken" waarvoor een luxe auto nog niet genoeg is, die moet verguld zijn (gezien in st Petersburg)
Pieter, beter bekend als Vodnik, is helaas op 30 mei 2015 overleden.
Voor meer informatie: zie https://www.camperforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=8450401
Gebruikersavatar
FrS
Berichten: 1006
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 20:30

Re: Met camper in Moskou, wie waren daar?



Bericht door FrS »

Vodnik schreef:Off topic maar toch ff:
GUM is het meest prestigieuze warenhuis wat ik ooit heb gezien, kopende klanten zie je er nauwelijks, alle dure merken zijn er aanwezig. GUM aan het rode plein, tegenover Kremlin. De kopende klanten die ik gezien zagen mij niet, dat was dus jammer voor ze want ik deed geen stap opzij wat ze blijkbaar gewend zijn, dus dat was "boems". Wat een arrogantie heb ik daar gezien! (voor alle duidelijkheid, ik stond stil!)

Een stad vol "nieuwe rijken" waarvoor een luxe auto nog niet genoeg is, die moet verguld zijn (gezien in st Petersburg)
iets verderop zit ZUM, niet zo luxe
Plaats reactie