Rib huren eiland Peljesac (Kroatie) zie advertentie

Vragen en tips over bestemmingen, routes en camperplaatsen.
Vodnik
Berichten: 2917
Lid geworden op: vr 18 jan 2008, 14:03
Locatie: Praag (Tsjechië)

Re: Rib huren eiland Peljesac (Kroatie) zie advertentie



Bericht door Vodnik »

steek je licht hier is op: http://www.croatia-yachting.hr/AboutCro ... roatia.asp
Ik vraag me af of dit soort boten verhuurd wordt, ik ben ze in ieder geval nooit tegengekomen (ook niet in Italië waar ik met een boot lag)

BTW: ..............We hebben een vaarbewijs zeewaardig...............Dat bestaat niet!
De bemanning is misschien zeewaardig, het vaarbewijs in ieder geval niet, maar je bedoelt waarschijnlijk ICC voor coastal waters ;;-) .
Neen vooral je basiscertificaat marifonie mee! (of marcom A maar dat zal je waarschijnlijk niet hebben)
Pieter, beter bekend als Vodnik, is helaas op 30 mei 2015 overleden.
Voor meer informatie: zie viewtopic.php?f=11&t=8450401
kees & corona
Berichten: 997
Lid geworden op: ma 13 sep 2004, 13:26
Locatie: Regio Alkmaar

Re: Rib huren eiland Peljesac (Kroatie) zie advertentie



Bericht door kees & corona »

coenenstephan schreef:We zoeken in de buurt van Orebic, eiland Peljesac een huuradres waar we een grote RIB kunnen huren. Minimaal 7 mtr. We willen nl. met 8 personen gaan varen. Wie weet waar dat kan. Zie voorbeeld boot op foto

Coen,

FF googelen en voila.
http://morskicovik.hr/en/services/rent-a-boat
Succes met het varen daar.
Zorg dat je al je papieren bij je hebt want ze zijn er heel streng in Kroatië. (kunnen ze hier nog wat van leren)
Hou je ook goed aan de regels vooral wat betreft het " niet " varen in afgezette delen want de bekeuring is heel fors en je bent je vaarbewijs kwijt.
Vaarbewijs 2 staat idd voor coastal waters, want vaarbewijs zeewaardig bestaat niet.
Je marifoon brevet voor VHF marifoon in noodzakelijk maar ga je buiten de 35 mijlen zone heb je de DSC nodig.
Als je een DSC marifoon brevet hebt is dit natuurlijk nog beter en mag je ook de GMDSS etc. gebruiken

Groetjes,

Kees
Perfect Days.
Don't cry because they are gone,
but laugh because they were there.
Miertje
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 18 aug 2010, 3:12
Locatie: Aadorp

Re: Rib huren eiland Peljesac (Kroatie) zie advertentie



Bericht door Miertje »

Pfff deze man vraagt alleen om een huuradres niet meer en niet minder.......
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Plaats reactie